XXL Nutrition

g-mens log

:bow: Voor je doorzettingsvermogen en kracht! :bow:
Ik hoop wel dat je nooit "last" van je rug gaat hebben, want als je fysiotherapeut dan één van deze filmpjes ziet... ;)

whahahah dit is echt een heel bruut motivatie filmpje!

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.083
Na 1,5 week een pr qua deload gezet te hebben (minus de chain yoke) mochten eindelijk de remmen weer eens los. De adrenaline gierde s'ochtends al door mijn lichaam. 3x naar de plee omdat ik opgewonden was. Vandaag was Haefland dag! Het ijzeren genootschap zou bij elkaar komen. Een groep liefhebbers van het koude staal, iron addicts. Deadlift stond op het programma. Mijn lievelingsoefening nota bene. Presteren zou ik!

Oef 1 Deadlift
10x50
10x50
5x120
3x150
3x200
1x220 (anderen moesten hem doen en anders werd ik koud)
1x250
2x300 PR 2e rep bleef die enorm goede grip van die stang hangen in mijn vlees.
1x312,5 PR (haat maar wat je wilt. I don't give a ****)
1x300 2F met suit. Even wennen weer, super super snel naar boven de knie voelt als niets maar dan is het raar locken.

Oef 2 Yoke squats (met axle)
5x132
5x232
5x282
5x332
3x382
3x432 PR
3x472 PR
1x502 PR dadelijk even de injectiespuit met tussenwervelvloeistof weer eens opzoeken.

Oef 3 45% legpress (gew alleen schijven)
10x100
10x200
10x250
10x300
10x350 (met kniebandjes)

Oef 4 Hacksquat van technogym
10x50
10x75
10x100 full bl
9x120 10F

Oef 5 Pullthroughs
10x50
10x70
10x90
15x100 full bl

Oef 6 50mm axle curls (veel cheated maar ja Ruben moest ik natuurlijk imponeren)
15x32
5x42
5x52
5x62
3x72 PR
20x52 PR

Totaal een goede 3,5 - 4 uur bezig geweest omdat cortisol overrated is! En natuurlijk een stuk Limburgse vlaai na afloop!!

Filmpjes zijn al gepost zag ik. Geloof dat yoke squat ook nog was gefilmt. Tadaa!

fokking brute PRs gijs, en erg toffe filmpjes... mooie gevechten!

Was een brute training Gijs en je hebt ons weer versteld laten staan om effe 312,5 raw te trekken! Gek!

Erg tof om samen nog met jou de beentjes op zn fl**ker te geven (denk dat ik mn bed niet uitkom morgen) en dat cheaten op axle curls viel reuze mee! De meeste reps waren gewoon met nette techniek.

• #9.087
Ik zal ze ook wel voelen morgen Ruben. Ze zaten lekker te kloppen in de auto.

Insane stuff Gijs! Vaag dat je zoveel moeite met locken hebt, je hebt toch al eens 350kg van blokken gepulled? Je trekt ze in ieder geval erg snel van de grond.

ZEER ZEER zieke training Gijs!
Props voor de Deadlift en Yoke Squats. (waar ik alsnog veel haat voor toon ;))
G.woon gepomt met de Axle ook nog. :roflol:

• #9.090
Insane stuff Gijs! Vaag dat je zoveel moeite met locken hebt, je hebt toch al eens 350kg van blokken gepulled? Je trekt ze in ieder geval erg snel van de grond.

Ja het is en blijft vaag idd. Er zijn twee zaken debet aan. 1 weakness. Het is niet anders. En toch pull ik idd 350 van blokken. 2 de stang boven de knie trok niet makkelijk door omdat ie echt in het vlees beet, zelfs met babypoeder bij die 312,5.

De taak blijft gewoon voor mij om op die lockout te hameren. Met suit aan was het lostrekken van de 300 zelfs belachelijk makkelijk.

Laatst bewerkt:
Waaat 502kg Yoke squat :eek: heb je daar ook een filmpje van ?
Heb jij trouwens al wel eens op no-xplode of iets van dat spul getraind ?

• #9.092
Er is wel een filmpje van ja. Ene kerel had het gefilmd volgens mij met z'n telefoon.

En ik heb wel eens No xplode gebruikt maar ach zonder ben ik net zo opgefokt dus doe het nooit meer.

Er is wel een filmpje van ja. Ene kerel had het gefilmd volgens mij met z'n telefoon.

En ik heb wel eens No xplode gebruikt maar ach zonder ben ik net zo opgefokt dus doe het nooit meer.

haha No xpolde hebben Boeijens niet nodig!! Zit al in onze gene:D

2x300 en 1x312,5 is gewoon belachelijk. Geweldig dat je op zo'n hoog niveau nog steeds lekker vooruit gaat.

Wat een dikke strijd met die DL, respect man :bow:

Echt sterk Gijs. Vorige pr was 310 raw?

• #9.098
ja dat was nog maar een week of 3 terug ofzo bij Fight en power academy

Mooie PR Gijs. Ziek gevecht met de halter, zolang je em maar wint heb je em gelift.... :cool: :)

Respect voor de gewichten!
Maar als je dit nou zo terug kijkt, gijs, denk je dat het dan verstandig is om zo te blijven liften? Hitchen, ronde onderrug en thighride..
Ben je niet bang dat je gains komen door techniekverlies i.p.v. krachtgains?

Terug
Naar boven