MuscleMeat

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.001
Net fijn gemarteld door de sportmasseur, hij heeft hard gewerkt voor zijn geld.
De posterior chain is weer los, zaten stuk of 5 voelbare knopen in waarvan 2 redelijk aan de grote kant:D
Het zal morgen wel gekneusd zijn na al dat wroeten.

werkt altijd goed ja, ik denk dat ik binnenkort ook weer eens aan me laat vroeten :P

hoor je dan ook vanalles kraken Gijs? Of alleen puur de spieren losmaken?

Lekkere deload!

• #9.004
Er was maar 1 krak maar die doe ik zelf al heel vaak door van mezelf een pretzel te maken op de grond en met een pvc pijp roller.

Hahaha, doe ik ook altijd. Heb een pvc buis van 60mm die ik op de grond leg en dan met de rug, onderrug, si gewricht, billen en hams heen en weer rol. Heerlijk.

Onderrug kan je beter niet doen Ruben.

Net fijn gemarteld door de sportmasseur, hij heeft hard gewerkt voor zijn geld.
De posterior chain is weer los, zaten stuk of 5 voelbare knopen in waarvan 2 redelijk aan de grote kant:D
Het zal morgen wel gekneusd zijn na al dat wroeten.

is die shit duur of word dat gedekt door je verzekering?

• #9.009
eEn eCkTe sWagGer BesPAArD NiEt oP PaTtA's !

Niet gedekt en kost 42,50 voor een uur dus duur ja. Maar doe het nu zo'n 5x per jaar en zie het gewoon als onderhoud. Ik bespaar wel op een extra paar vette sneakers.

holy freaking christ.. das nie goedkoop nee!

maar het klinkt wel verdomde nice! njah van de zomer dan maar is

• #9.012
Erwin je gooit per tank meer in je Ferrari. Het is maar waar je je geld aan wilt besteden he. Ik merk gewoon dat je het je lichaam soms bijna verplicht bent als je zo hard traint. Of dat of met pijn rondwandelen.

Gijsie heb het kabeltje van het foto toestel niet dus kan het filmpje niet posten!! Ga hem morgen posten!!

• #9.015
okidokie.

• #9.016
Training vandaag LB deload

Oef 1 Squat
10xbar
5x60
6x60
5x100
3x120
1x140
1x160
1x180
1x200

Oef 2 Speed deadlift
5x120
5x160
3x200
3x200
3x200

Oef 3 45% hypers
4x10xbw

Oef 4 Leg extension
2x15x20
1x15x30

Oef 5 Leg curl
3x15x30

Oef 6 Band goodmorning
3x15xsmall

Doel van de training was aanvoelen hoe alles voelde na de massage van gister en eventueel wat spierspanning terug opbouwen. Verder doorbloeden.
Rug-voelde goed en zal over 2 dagen wrs wel tegen de 100% zijn verwacht ik.
Hams-wel meer flexibiliteit maar klein pijntje rechts blijft nog steeds, zal redelijk gaan zaterdag verwacht ik.
Heup-rechts flink stijf na al dat gewroet met de ellebogen erin. Na dynamisch rekken ging het aardig. Een redelijk easy 200 squat zonder banden met een max van 215 hierop stemt mij wel tevreden. Heeft ook nu nog 2 dagen de tijd om verder los te komen.

2 dagen vol rust nu en dan zaterdag toppen op deadlift met de Haefland kliek.

een deload en dan wel 200 buigen bij een max van 215 :D lekker hoor

Het leek mij ook nogal een heftige deload. ;)
Succes zaterdag. :thumb:

• #9.019
Terug
Naar boven