Fitness Seller

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.861
Thnx mannen, de hoogte van die stones weet ik zo niet uit mijn hoofd. Begon in ieder geval op 170cm en die laatste zal wel 120of130cm zijn dan........

En idd de volgende keer geef ik natuurlijk gewoon weer alles.

echt balen dat je gewoon op een haar na niet gekwalificeerd bent !! Echt goed gedaan man ! zelfs 170 kg stone gelegd !! :eek: raar verhaal van die tractor....was die op het eind soepeler gaan lopen ofzo ?? dat is toch niet eerlijk dan !
Echt jammer............geeft wel veel vertrouwen voor de volgende kwalificatie....Wel weer een topprestatie geleverd !!

Laatst bewerkt:
Gijs.. over 7 weken is de volgende kwalificatie ;) Dus dat zal perfect in je planning passen.

Alleen 2 nadelen:
- Jarno doet mee (dus dat is al 1 plaats vergeven)
- Squat onderdeel

Helaas Gijs.. alsnog flink gestreden, hopelijk komt het ook nog op TV

bummer, G... :eek:

weet zeker dat je er de volgende wedstrijd weer op volle oorlogssterkte staat !
alvast Succes !

Erg goede wedstrijd gedraaid lijkt me, helaas niet niet voldoende voor een kwalificatie, next time!

Jammer dat het zo'n wending moest nemen man...
Maare... :bow:
Heel sterk, en zo te lezen heel goed gestreden! :thumb:

Gefeliciteerd met je plaatsing en mooie resultaten op de events. Jammer dat je je net niet gekwalificeerd hebt, zeker omdat je denkt dat 't aan dat ene event lag ipv aan jou :(

Gijs.. over 7 weken is de volgende kwalificatie ;) Dus dat zal perfect in je planning passen.

Alleen 2 nadelen:
- Squat onderdeel

zijn nog meer te bedenken?
Robbert Wolters?
de rest die vorig jaar niet automatisch geplaatst werd,maar wel boven Gijs eindigde in de finale...
Maar dan hoop ik op een wildcard voor the big G..
Een finale zonder G-men is als een Honda MB zonder opgevoerd motorblokje!

Aaaargh, dit is nou echt jammer maar je kunt jezelf niets verwijten G', je stond er en je hebt een prachtige wedstrijd gedraaid, echt G.woon pech dit

Helaas deze keer, maar er is genoegen vertrouwen hier dat je de finale gaat halen;)

Balen man.. wel nice die stone en bandengeheft! Is het uberhaupt opgenomen en wordt het nog uitgezonden?

Laatst bewerkt:
Goeie wedstrijd gedraaid man :)

Jammer Gijs, zo dichtbij en dan....

Maar ik twijfel er niet over of jij dit jaar weer in de finale zal staan.

Alleen 2 nadelen:
- Squat onderdeel

Er staan er nog wel meer op de deelnemerslijst die een bitterepil kunnen vormen

damn die clean & press gaat je goed af man!

Goede wedstrijd gedraaid Gijs.Ik verwacht jou ook dit jaar weer bij de Sterkste van nederland.

Terug
Naar boven