chopperbob
Huge Freak
- Waardering
- 247
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
t*ring jij bent echt van graniet volgens mijgister een super zware wedstrijd en dan zo'n volume meteen de volgende dag
Gijs ik heb gehoort dat ze de volgende keer een vastgelopen trekker er neer gaan zetten, de koude moter was te makkelijk!![]()
ik kan er nu om lachen, maar nog steeds met een beetje kiespijn.Heeeuj een moeilijk woordje ! Ruilen voor tolwegovergang ? Heb ik dubbel, daarom.
Heeeuj een moeilijk woordje ! Ruilen voor tolwegovergang ? Heb ik dubbel, daarom.

Kan ik me voorstellen, vooral als je een top wedstrijd draait. Jammer dat dit soort dingen een factor is en kan zijn, je zou toch denken dat dit niet kan op een kwalificatie. Maarja dat is achteraf gelul. Wanneer is er weer een kw. wed.?
Noord Nl lag me het best qua onderdelen. Qua deelnemers maakt het allemaal niks uit. Er zijn zo ontzettend veel sterke jongens bij. Jarno gaat voor mij toch wel op zeker. Wat jongens als Richard, Dennis, Patrick en Rick doen is nooit zeker. Ze hebben mij gepakt maar ik heb ook wel eens van hun gewonnen op wedstrijden of onderdelen. Je kunt in ieder geval nooit meer doen dan je best. Zuid is voor mij ook trouwens een aardige wedstrijd.
Wordt een mooie wedstrijd!Jammer vd hamstring man. Even goed laten herstellen voor de volgende kwalificatie!