AndroidHealthClinic

g-mens log

t*ring jij bent echt van graniet volgens mij :D gister een super zware wedstrijd en dan zo'n volume meteen de volgende dag

Gijs ik heb gehoort dat ze de volgende keer een vastgelopen trekker er neer gaan zetten, de koude motor was te makkelijk! :P

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #9.906
Gijs ik heb gehoort dat ze de volgende keer een vastgelopen trekker er neer gaan zetten, de koude moter was te makkelijk! :P

:D ik kan er nu om lachen, maar nog steeds met een beetje kiespijn.

Trouwens de training met de golf op handrem klik 6 was een aardige indicatie.
Kijken of we kunnen opbouwen naar klik7 (totaal vast)

Kan ik me voorstellen, vooral als je een top wedstrijd draait. Jammer dat dit soort dingen een factor is en kan zijn, je zou toch denken dat dit niet kan op een kwalificatie. Maarja dat is achteraf gelul. Wanneer is er weer een kw. wed.?

• #9.910
Kan ik me voorstellen, vooral als je een top wedstrijd draait. Jammer dat dit soort dingen een factor is en kan zijn, je zou toch denken dat dit niet kan op een kwalificatie. Maarja dat is achteraf gelul. Wanneer is er weer een kw. wed.?

Van Marcel Mostert kregen we de data binnen van de kwalificatievoorronden. Deze zijn als volgt:
21 Maart: Sterkste Man van Noord-Nederland - Wolsum
9 Mei: Sterkste Man van West-Nederland - Almere
13 Mei: Sterkste Man van Zuid-Nederland - Eindhoven
23 Mei: Sterkste Man van Midden-Nederland - Lopik
De finale van de Sterkste Man van Nederland staat gepland in juli. Plaats en datum nog niet bekend. Inschrijven voor de kwalificatievoorronden kan alleen bij Marcel Mostert: mostert@strongmancl.com. Per voorronde gaan de beste twee atleten rechtstreeks naar de finale.
Internationaal staat nog de volgende wedstrijd op het programma:
20 juni: Strongmans Champions League Holland 2010 – Ulft. (22 januari 2010)

hoe zie je je kansen voor kwalificatie nu?

Alles is al gezegd Gijs.. Erg jammer, maar toch een smerig goede prestatie neergezet! :thumbs:

• #9.913
hoe zie je je kansen voor kwalificatie nu?

Noord Nl lag me het best qua onderdelen. Qua deelnemers maakt het allemaal niks uit. Er zijn zo ontzettend veel sterke jongens bij. Jarno gaat voor mij toch wel op zeker. Wat jongens als Richard, Dennis, Patrick en Rick doen is nooit zeker. Ze hebben mij gepakt maar ik heb ook wel eens van hun gewonnen op wedstrijden of onderdelen. Je kunt in ieder geval nooit meer doen dan je best. Zuid is voor mij ook trouwens een aardige wedstrijd.

Noord Nl lag me het best qua onderdelen. Qua deelnemers maakt het allemaal niks uit. Er zijn zo ontzettend veel sterke jongens bij. Jarno gaat voor mij toch wel op zeker. Wat jongens als Richard, Dennis, Patrick en Rick doen is nooit zeker. Ze hebben mij gepakt maar ik heb ook wel eens van hun gewonnen op wedstrijden of onderdelen. Je kunt in ieder geval nooit meer doen dan je best. Zuid is voor mij ook trouwens een aardige wedstrijd.

Zuid kom ik sowieso kijken :D Wordt een mooie wedstrijd!

• #9.915
Vandaag LB

6 min crosstrainer

Oef 1 Olympic (full) squat
10xbar
10xbar
5x60
3x100
2x140
5x170
5x170
5x170
5x170
5x170 (5x5x170 raw pr)

Zat nog wat ruimte

Oef 2 Safety bar goodmornings
6x65
6x105
6x145
6x165
6x185 pr

Oef 3 Deadlift van blokken (18cm) zonder riem
5x120
5x160
5x200
5x240

Rechter hamstring voel ik hier bij. Is al een vrij oude blessure die al een tijdje weg was. Bij de wedstrijd weer wat terug gekomen. Toch eens naar de fysio ermee. Spierknoop is het niet. Bij massage voelt de ham goed.

Oef 4 Hammerstrength leg ext
15x15 (per been)
15x15
15x15

Oef 5 Hammerstrength leg curl
15x15 (per been)
15x25
15x25

Ham hierbij ook irritant.

Op zich goed getraind. Hoop dat die hamstring wat wegtrekt anders zaterdag maar geen dead.

Niet ff een rustweekje na de sm wedstrijd dus :p

Jammer vd hamstring man. Even goed laten herstellen voor de volgende kwalificatie!

hehe, deze student is geen slaper ;) moet nog even wat afmaken ook. Maar bedankt voor je advies, meester Gijs

Terug
Naar boven