XXL Nutrition

g-mens log

damn moeten die blokken zo hoog voor de powerstairs? ik hoopte dat een DL voldoende zou zijn :D

JAHHH, powerstairs zijn erg hoog, daarnaast is de duckwalk ook wat hoger dan een powerstairblock. Hierdoor moet ik hem iets meer shruggen. kan ik wel niet zo zwaar gaan als met een powerstair block, maar de kracht bovenin neemt wel toe, en die is het belangrijkst!
Ik zit nu rond de 230 keer 6

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.064
Op zich wel goed bedacht Alex. Het enige wat ik me bedenk echter is dat de 175 nog steeds een gooi en smijt blokje is met powerstairs de moeite kwam pas bij 225. Maar de oefening lijkt me idd wel waardevol.

Klopt gijs, normaal ga ik ook wel wat zwaarder. Dit filmpje is puur voor de technique. Maar je kunt niet zo zwaar gaan als met de powerstair blokken. Heb er toch nog wel een nachtje van wakker gelegen, de verotte stairs, ze moeten beter. Dan bedenk ik me dit soort crea dingen...
We zullen zien als ik de stairs weer eens train of ik vooruit gegaan ben!

• #10.066
Vandaag LB met Frank.

Crosstr 6 min

Oef 1 Olympic (full) squat
10x60
5x60
5x90
3x110
2x140
5x175
5x175
5x175
5x175
5x175 (5x5x175 raw pr)

Oef 2 Rackpull (stuk onder de knie)
3x70
3x120
3x170
3x220
1x270
1x300

Ham nog niet 100% voelde vreemd zo te rackpullen maar ik ga niet weg voor ik de 300 deed zei ik tegen Frank.

Oef 3 Legpress ding van Panatta (zwaar ding)
10x200
10x200
10x200
10x200

Oef 4 Leg ext
4x15 tot een set met 100

Oef 5 Leg curls
3x20x?

Oef 6 Abs tegen bands hoop sets.

En toen was het echt bizar maar de band van Frank klapte en als een zweepslag trof het Frank:eek:

Mooie training en een sterke PR met de oly!
Hopelijk is alles goed met Frank.

• #10.068
He's marked for life. Frank is een man die zijn oorlogswonden met trots draagt. IFSA stamp op zijn voorhoofd en een whiplash van de bands op zijn rug.

nice squats gijs. en frank, de vrouwtjes diggen dat soort scars dus dat zit wel goed.

I know, Jackass eat your heart out

Frank geeft zelfs de mannen van dirty sanchez het nakijken

Some scars are meant to be worn with pride.

• #10.073
Vandaag UB DE/RE was de hele dag nog lam door de spierpijn van gister. 2 uur op de bank half in coma en toen wel wat kracht kunnen terug vinden.

5 min crosstrainer

Oef 1 60mm axle benchpress (pinky grip) tegen double mini bands (speed)
3x36+b
3x36+b
3x36+b
3x66+b
3x66+b
3x66+b
3x86+b
3x86+b
3x86+b
3x96+b
3x96+b
3x96+b
3x106+b
3x106+b
3x106+b

Oef 2 Chins
15xbw
12xbw
10xbw
10xbw

(is pr met dit bw)

Oef 3 Incline dumbbell press
10x40
10x50
8x54 PR voor zover ik terug kan gaan.

Was nog erg zwabberig leek het. Ook al tijd niet gedaan.

Oef 4 Cable rows
10x100 full bl
10x110
10x120
10x130

Oef 5 Machine side raises
15x30
15x40
15x50

Oef 6 60mm axel curls
10x36
10x46 pffffff
10x36
10x36
10x36
10x36

t*ring blijft zwaar dit ding curlen.

whehe,we bijna precies dezelfde training gedaan :D

haha :D wat een toeval, Lambertus!

Ik zou dat ik mijn rijbewijs heb toch eens graag op een zonnige zaterdag middag willen mee trainen:)
Ik kom wel niet eerder voor dat ik 200+ heb gelift!

Weer nette training gijsmans!

• #10.078
  • #10.079
K*t nacht gehad. Nu weet ik waarom ik tijdens de training al beetje vaag gevoel had. Rond een uur of 12 naar bed gegaan met een wat gevoelige maag. Vervolgens alles eruit gekotst tot aan het gal aan toe. Wel wat kunnen slapen daarna en nu is mijn maag nog wel wat gevoelig maar het lijkt binnen te blijven. Ik denk voedselvergiftiging. Stom stom, ik zat al te twijfelen over wat aardappeltjes die ik nog had liggen. Normaal gooi ik alles weg bij twijfel maar nu dacht ik dat het nog perfect rook dus ja.....
Wel enorme kramp gevoelens nu, zelfs in mijn handen bij het typen. Zal wel door lichte uitdroging komen door alles eruit te kotsen. Hoop vandaag over de dag langzaam weer wat KH te kunnen laden voor morgen.

K*t nacht gehad. Nu weet ik waarom ik tijdens de training al beetje vaag gevoel had. Rond een uur of 12 naar bed gegaan met een wat gevoelige maag. Vervolgens alles eruit gekotst tot aan het gal aan toe. Wel wat kunnen slapen daarna en nu is mijn maag nog wel wat gevoelig maar het lijkt binnen te blijven. Ik denk voedselvergiftiging. Stom stom, ik zat al te twijfelen over wat aardappeltjes die ik nog had liggen. Normaal gooi ik alles weg bij twijfel maar nu dacht ik dat het nog perfect rook dus ja.....
Wel enorme kramp gevoelens nu, zelfs in mijn handen bij het typen. Zal wel door lichte uitdroging komen door alles eruit te kotsen. Hoop vandaag over de dag langzaam weer wat KH te kunnen laden voor morgen.

Misschien wat karnemelk drinken, helpt bij mij altijd. Maar morgen nog wel trainen ?

Terug
Naar boven