- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
damn moeten die blokken zo hoog voor de powerstairs? ik hoopte dat een DL voldoende zou zijn![]()

Ik zou dat ik mijn rijbewijs heb toch eens graag op een zonnige zaterdag middag willen mee trainen
Ik kom wel niet eerder voor dat ik 200+ heb gelift!
Weer nette training gijsmans!
K*t nacht gehad. Nu weet ik waarom ik tijdens de training al beetje vaag gevoel had. Rond een uur of 12 naar bed gegaan met een wat gevoelige maag. Vervolgens alles eruit gekotst tot aan het gal aan toe. Wel wat kunnen slapen daarna en nu is mijn maag nog wel wat gevoelig maar het lijkt binnen te blijven. Ik denk voedselvergiftiging. Stom stom, ik zat al te twijfelen over wat aardappeltjes die ik nog had liggen. Normaal gooi ik alles weg bij twijfel maar nu dacht ik dat het nog perfect rook dus ja.....
Wel enorme kramp gevoelens nu, zelfs in mijn handen bij het typen. Zal wel door lichte uitdroging komen door alles eruit te kotsen. Hoop vandaag over de dag langzaam weer wat KH te kunnen laden voor morgen.