XXL Nutrition

g-mens log

HEY:mad:

Godverr. Ik snap je punt wel:D

Het zit er qua stats wel in om top 5 te pakken. Maar dat was vorig jaar ook al zo.

Stats strongman tot nu toe:
-Yoke 390
-Bak dl 420
-Log 133
-Stones run tot 170
-Farmers 80m met de 125 H balken van Jarno

Het heeft te maken met een mix van dingen

1 vorm van de dag
2 vorm van de tegenstanders
3 welke onderdelen!

Echt diep respect man! Kun je zien wat je allemaal kunt bereiken als je gewoon continu knalt zonder te whinen. Daarnaast toon je ook nog eens aan dat zo een vieze spekpens niet nodig is:cool:

Echt diep respect man! Kun je zien wat je allemaal kunt bereiken als je gewoon continu knalt zonder te whinen. Daarnaast toon je ook nog eens aan dat zo een vieze spekpens niet nodig is:cool:

Haha precies, toen ik dat filmpje van die stone zag dacht ik meteen 'godver ik moet maar weer eens gaan cutten'... Met dat verschil dat jij in je bulk strongman-shape nog veel droger staat dan ik op het einde van een cut haha. Hou je je BF opzettelijk zo laag, of kom je gewoon moeilijk aan ? Want met nog 5kg extra BW zal je nog altijd lean genoeg zijn maar met NOG betere lifts !

Nais PP, ziet er inderdaad erg makkelijk uit! Blije Gijs op het einde, leuk. :D

Lang niet gek voor zo'n mager ventje!

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.026
Haha precies, toen ik dat filmpje van die stone zag dacht ik meteen 'godver ik moet maar weer eens gaan cutten'... Met dat verschil dat jij in je bulk strongman-shape nog veel droger staat dan ik op het einde van een cut haha. Hou je je BF opzettelijk zo laag, of kom je gewoon moeilijk aan ? Want met nog 5kg extra BW zal je nog altijd lean genoeg zijn maar met NOG betere lifts !

Ik vind mijn vet% zo ook wel mooi eigenlijk. Ik heb niet het idee dat meer vet me nog sterker gaat maken. Ik geef ook eerlijk toe dat ik nu al heel veel vloeibaar tot me neem omdat ik het gewoon irritant begin te vinden om steeds maar met tegenzin die halve broden met kip en dergelijke weg te eten. En daarbij vind ik ook nog steeds dat ik er gewoon beter uit zie zo.

Ik vind mijn vet% zo ook wel mooi eigenlijk. Ik heb niet het idee dat meer vet me nog sterker gaat maken. Ik geef ook eerlijk toe dat ik nu al heel veel vloeibaar tot me neem omdat ik het gewoon irritant begin te vinden om steeds maar met tegenzin die halve broden met kip en dergelijke weg te eten. En daarbij vind ik ook nog steeds dat ik er gewoon beter uit zie zo.

Echt bruut die 150kg pp!:cool:

Maar wat neem je zoal mee naar je werk(school) voor te eten?

Vraag ik me ook af wat je zoal eet op een dag. Hoeveel calorieën zo ongeveer bij elkaar?

• #10.030
Eten gister

1 1 L volle melk

2 0,5 L goede morgen

3 2 bruine bolletjes met een pak kipfilet, 0,5 L volle melk

4 3 bruine bolletjes met jam, 0,5 L volle melk

5 1 bruin bolletje jam, muesli reep

6 blik pindasoep met kip, stoommaaltijd met zalm

7 1L halfvolle chocomelk, eiwit en vitargo shake

8 300 gram franse kwark met 300 gram kwarkyoghurt

Dat was het geloof ik zo'n beetje.

Dan zit je ook wel tegen de 4500-5000kcal aan zo ongeveer :)

• #10.032
Het zou kunnen het gaat gewoon op gevoel nu.

Dan zit je ook wel tegen de 4500-5000kcal aan zo ongeveer :)

denk je dat dat zoveel kcal zijn?
want ik heb het idee dat het niet zoveel is.
ik zou denk ik zelfs afvallen met die hoeveelheid.

maar wel nice om zo sterker te worden gijs, zonder echt je vp te hoeven verhogen. 2 vliegen in een klap.
dik fysiek en uber kracht

Die 3,5 liter melk-goedemorgen-choco tikt wel aan he :)

Monster PP... Fouad heeft een grote concurent in die -105 nu ( +105 vorm je natuurlijk ook een bedreiging )

Ten eerste, van harte met je dikke PR kerel! Super!

Eten gister

1 1 L volle melk

2 0,5 L goede morgen

3 2 bruine bolletjes met een pak kipfilet, 0,5 L volle melk

4 3 bruine bolletjes met jam, 0,5 L volle melk

5 1 bruin bolletje jam, muesli reep

6 blik pindasoep met kip, stoommaaltijd met zalm

7 1L halfvolle chocomelk, eiwit en vitargo shake

8 300 gram franse kwark met 300 gram kwarkyoghurt

Dat was het geloof ik zo'n beetje.

Toch best veel. 3L zuivel, 600gr kwark/yoghurt, 1 zak bruine bolletjes, 1 pak kipfilet, en een stoommaaltijd als avondeten plus nog wat supplementen..

Kost ook wel wat niet? al gauw zo'n 10 a 12 euro per dag? Of doe je de boodschappen bij de Aldi of Lidl?

Terug
Naar boven