MuscleMeat

g-mens log

jaah naja..je ragt em anders wel continental door.er zijn genoeg, als ze em nie ineenkeer kunne cleanen, raken ze in error..kvind die cleans van kevin nee bruut..kheb zijn techniek beetje overgejat..check zn youtube anders..mischine heb je dr wat aan

Mooie training weer Gijs en die prowler wat is dat ding dodelijk zeg... moest in de auto nog bijkomen haha

mooi dat dat Zak gooien alweer beter gaat. nog een week en je moet aan de bak

Wat weer tof Gijs
Bob en Gokhan hebben onderweg nog ff hun maaginhoud moeten legen :P

Wat weer tof Gijs

De zoon van Gohan die gedeeltelijk vernoemd is naar z'n opa? :roflol:

Nice, 70m met 120kg farmers is sick Gijs! Steen gaat ook ****ing nice, misschien platforms maken van de pallets en dan een harde plank eraan schroeven of zoiets?

nice train, ben benieuwd naar je kwalificatie wedstrijd !

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.568
Ik wilde het net zeggen. Maar je hebt eens 125 gedaan he.;)

Ja maar als ik me nu opfok zit dat er ook wel in maar ja het is gewoon niet om naar huis te schrijven he.

Wat weer tof Gijs

Haha die jongens hebben ook alles gegeven.

De zoon van Gohan die gedeeltelijk vernoemd is naar z'n opa? :roflol:

Nice, 70m met 120kg farmers is sick Gijs! Steen gaat ook ****ing nice, misschien platforms maken van de pallets en dan een harde plank eraan schroeven of zoiets?

Helemaal niet sick mss wel de tijdsduur dat is ze vasthad nu. Dat was een stukje langer dan ik ze normaal vast heb met bv de farmers van Jarno, kwam door de smalle steeg en het draaien in de steeg. Op die van Jarno op een goed parcour zit er wel iets van 80+ in schat ik.

Je hebt je,nu goed voorbereid voor NN. Volgende werk knallen! All out insane intensity!

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.570
Vandaag deload

Opwarmen 5 min crosstrainer

Oef 1 Pushpress/jerk
10xbar
10x60
5x100
5x120
4x130 PR

Oef 2 Olympic fullsq
10x60
10x80
5x100
5x120
5x140
5x180
5x200

Verrassend zwaar laatste set, laatste tijd niet echt sq gedaan en was wat uit de groove merkte ik.

Oef 3 Deadlift
5x100
5x140
5x180
5x220

Oef 4 Chins
10x
10x
10x
10x

Oef 5 Parallel bar dips
15x
15x
15x
15x

Oef 6 triceps rope push down
20x20
20x20
20x20

Presspower zit wel goed zat nog wel 1a2 reps in met de 130 maar is deload dus zo gelaten. Nog wel beetje irritatie rechterknie verder voel ik me sterk.

PR's in deload zetten met nog reps over kan ook jij alleen :)

Wel oppassen met die knie. Jij hebt toch ook een tijd lang erg last ervan gehad?
Verder ook weer sterke press. Hoop ooit weer eens in de buurt te komen. :P

haha deload zegt ie..ja ja ik ken die deload..goed rusten nou en rampeneren zondag

Sterke periode weer gehad Gijs, had nog even geïnformeerd maar kon geen 25kg schijven voor je regelen, had vandaag zelf de laatste twee ;)

haha jonge,, jij bent gewoon parra...

Nice presses G

Hey Gijs alvast heel veel succes Zondag.

Laat een mooie wedstrijd zien.

Met flink wat PRs

Succes bij sterkste man morgen G-men!

Terug
Naar boven