- Waardering
- 2.909
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 102kg
Lees nu!...G-men in ivdm! http://forum.dutchbodybuilding.com/f265/interview-maand-maart-2011-g-272515/
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nice BTJ's..deze week ook mee begonnen..alleen nie zo zwaar gegaan als dat jij hebt gedaan eheh..volgende week wellicht ff iets meer kool opt vuur...gooi jij em na uitstoot op de grond of vang je em in je nek op?..
Vette training! snatches goede warming-up ook voor de rest van de training.. Vindt het 1 van de leukste oefeningen, als je het tenminste kloppend krijgt.
Je laatste training lijkt trouwens sowieso al heel veel op trainingen die ik zelf doe.. Zowel de hoofdoefeningen als de assistance! Lekker bezig volgens mij.. Zal vanavond wel lezen wat de NCC is..
Vanaf de 120 gewoon op de grond gegooid elke keer en weer in het rack leggen. Ik ga kijken om 2 oude gymkasten te regelen of iets dergelijks.
Ik wil het risico niet lopen dat ik hem raar in de nek opvang en ik mijn schouder blesseer.