Fitness Seller

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.521
Precies Erwin dat is nou pompen

• #14.522
Building the deadlift

Opw 5 min crosstrainer

Oef 1 Deadlift (beltless)
10x60
10x100
5x140
5x200
5x250 pr beltless
5x250 Vanaf rep 4 straps
5x250

De eerste 2 sets alles netjes. De laatste set de strongman way. Beltless gaat langzaam vooruit.

Oef 2 Pull van blokken (onder de knie met riem en straps)
5x270
5x270
5x270

Oef 3 45% hypers
15xbw+15kg
15xbw+15kg
15xbw+15kg

Oef 4 Leg tucks
25x
25x
25x
25x

Voel me niet echt lekker is gestart door die stomme berken die me allergisch maken. Nu zit mijn kop weer wat vast daarom geen SQ. als ik me morgen oke voel dan SQ. De straps had ik op een gegeven moment nodig omdat mijn handen van de afgelopen dagen echt heel gevoelig waren geworden.

Hoe komt het dat je high rep kiest voor buik? Doe je nooit ab wheel of dragonflags 8 reps ofzo?

Nice train Gijsmans, niks mis mee!

• #14.525
Nee. Ik doe het meeste beltless en de rest ondersteuning met 20-25 reps.

15x250 moe je ook maar zin in hebben...

Vervelend die hooikoorts, ik heb er ook al behoorlijk last van bloedneuzen etc..

hey mooi getraind man balen van je kop hoop dat het voor volgende week zondag opgeklaard is.

toch wel netjes 2x5x250, meen me te herinneren dat je tijdje terug 6x250 mohamed-approved deed?

• #14.530
Met riem een 11x250 gedaan Ziyed.

Lekkere training bro ;-)

• #14.535
  • #14.537
Wellicht speelt het vele strongman gebeuren ook wel een rol. Mijn core is veel en veel sterker geworden sinds ik strongman doe. Een 20m 400kg yoke lopen is geen klassieke core oefening maar ik kan me zomaar voorstellen dat het resultaat hetzelfde is als een heel zware set dragonflags.

mooie deadlifts zo de dag na een rugtraining... ;)

• #14.539
Was er idd ook niet ontevreden mee Steven. DL zit weer op de goede weg

Wellicht speelt het vele strongman gebeuren ook wel een rol. Mijn core is veel en veel sterker geworden sinds ik strongman doe. Een 20m 400kg yoke lopen is geen klassieke core oefening maar ik kan me zomaar voorstellen dat het resultaat hetzelfde is als een heel zware set dragonflags.

.. zo niet beter.

Terug
Naar boven