- Waardering
- 6.995
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Nu niet meer maar is een mesthandel geweest. Achterin hebben de koeien gestaan en voorin de opslag.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu niet meer maar is een mesthandel geweest. Achterin hebben de koeien gestaan en voorin de opslag.
Heey gijs, gister nog met Dennis v Beusekom gepraat en die is ook sterk en groot weer zeg t*ring, blijft ook gaan die kerel!
..en indd zondag gaat ie knallen in soest ja!wat info sjongejonge...iedereen is groot en sterk...
Ziet er super uit! Als ik jullie was zou ik tralies in de openingen laten maken. Zo lijkt het van buitenaf net dat er beesten opgesloten zitten
Gijsmans, ik wil je veel succes wensen vandaag! Ben er helaas niet bij omdat ik zelf ga trainen en onderdelen voor volgende week zondag moet pimpen. Daarnaast gefeliciteerd met de op één na meest hardcore trainingslocatie in NLZiet er super uit! Als ik jullie was zou ik tralies in de openingen laten maken. Zo lijkt het van buitenaf net dat er beesten opgesloten zitten
![]()
. Toch erg goed gedaan en leuk om te zien. Je komt er zeker wel met jouw mentaliteit, succes man! Ik heb al je events hier op film: