XXL Nutrition

g-mens log

Mooie clips, hoor Gijs: klasse!

Axle en farmers gingen perfect, voor de truck pull heb je gewoon meer BW voor nodig, bij de tire flip lag het aan de ondergrond en bij de stones heb je je vechtlust getoond! :cool:

Haha ... en Wout dan na de axle: 'hij zakt bijna door z'n hoeven ...' :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.842
Altijd BAM. Bedankt voor de filmpjes. Goede kwaliteit ook.

Vandaag dus sterkste man van Zuid NL in Soest.

Event 1 Truckpull

Superzwaar ding, vooral het beetje heuvelop gaan viel niet mee. De pull van mijn leven gemaakt en de training op de hacksq de calfraise en biceps hebben goed geholpen.
3e plek uiteindelijk en heel lang de enige geweest die hem had uitgetrokken met 42 sec.
Dit moest hem gewoon worden dacht ik zelf als ik dit onderdeel zo doe.

Event 2 Axle clean en press. 120-122,5 kg
De axle roteerde niet en dat was best lastig. Ik kon wel goed uit de voeten met mijn continental cleans gelukkig. 7 reps in 90 sec en de 8e close fail was geweldig, als die 8e was gelukt was ik helemaal uit mijn plaat gegaan maar ach. Gedeeld 1 plek hierop.

Event 3 Farmers 125 de hand 60m op tijd
25 en een beetje seconden op gras en een krap bochtje. Gewoon nog nooit sneller geweest en een 1e plek.

Event 4 Tireflip. Stond met een mooie marge 1e na de voorgaande events maar hierop echt verknald. Zat nog te denken om mijn kisten aan te doen maar het beste waren kicks geweest. Flink lopen glijden en onder mijn kunnen gepresteerd maar wel alles gegeven en dat is een schrale troost.

Event 5 Stones. 110 op de gehate 180cm, 130 op 168cm, 140 op 156cm, 150 op 144cm en 160 op 132cm. De eerste ging nu makkelijk dat is wel vooruitgegaan maar de 2e duurde zo lang dat ik er echt helemaal kapot was. de 3e en zelfs de 4e van 150 erop gelegd in een waas omdat het lichtje bijna uit ging. Sowieso blijft dit gewoon loei en loeizwaar voor mij dit onderdeel met deze hoogtes. Ik zal mezelf dit jaar gaan slopen op de stones net als ik vorig jaar op de log deed en mezelf hier gewoon keihard in stalen!

Uiteindelijk een 3e plek. Damn, het gaat een traditie worden na vorig jaar. Algeheel gevoel is wel tevreden en een dikke proficiat naar Rick!! en natuurlijk ook naar Eric Hams.

---------- Toegevoegd om 21:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:49 ----------

Herculeaanse battle met die stones. Daar moet je nog echt aan proberen te werken om ze echt uit te kunnen drukken denk ik, op deze manier druk je je hoofd nog van je romp :)

Ik vind het wel vrij achterlijk dat nr. 4 pas de eerste is die niet boven je schouders moet. Majah, oude koeien...

Op de WSM zeiden ze het als volgt:

Strongman is a sport for big men.

ik mis net wat cm's maar dat ga ik compenseren door de meest belachelijke rug en schouders te kweken die de nl'se strongmanscene heeft gekend!

Gijs ik vond je egt gruwelijk!! Nette prestatie!

Gevochten als een leeuw, respect.

vet filmpjes vooral met de stones

ben trots op je maat! Gestreden als een krijger

• #14.848
Thanks mannen.

Goed bezig geweest Gijs! Jammer dat je weer net niet geplaatst bent.

Erg goed gepresteerd Gijs.

Jammer idd dat je wat punten op de flips hebt laten liggen, je ging als een raket!
De 1e stone vloog er ook gelijk op, even jammer van de 2e die veel energie heeft gekost.

Next time more luck, ik dacht dat je hem ging pakken dit keer aan de hand van je prestaties

Echt netjes Gijs. Je hebt me nog het meest verbaasd op die truckpull. Waar mannen met 30kg meer vlees aan de haak faalden ramde jij hem gewoon door. Echt een top vooruitgang gewoon tov voorheen.

Nog ff 2 tips dan.
Voor de tires op gras:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor de stones:
91092598_3-schoenen-met-dikke-zool.gif

Good to go! :D

• #14.852
Ik heb wel net even gebulkt zoals jou Mike!

Je was echt goed bezig vandaag

• #14.854
Echt netjes Gijs. Je hebt me nog het meest verbaasd op die truckpull. Waar mannen met 30kg meer vlees aan de haak faalden ramde jij hem gewoon door. Echt een top vooruitgang gewoon tov voorheen.

Voor de stones:
[Link niet meer beschikbaar]

Good to go! :D

Whaha Yeah baby. Dead sexy

****ed up dat je net 3e bent geworden :mad:
super truck pull, axle nog harder en die timberwalk super ! had je zeker maar andere schoenen aangehad bij die tire man !! en nu met je nieuwe locatie kun je die stones binnen kort ook goed trainen en ben je niet meer te stoppen !

Zat nog te denken om mijn kisten aan te doen maar het beste waren kicks geweest. Flink lopen glijden en onder mijn kunnen gepresteerd maar wel alles gegeven en dat is een schrale troost.

Heb je zelf wel kicksen dan...zo niet lees m'n vorige post.. ;)

sterk resultaat.

El Buffel!!!!

• #14.860
****ed up dat je net 3e bent geworden :mad:
super truck pull, axle nog harder en die timberwalk super ! had je zeker maar andere schoenen aangehad bij die tire man !! en nu met je nieuwe locatie kun je die stones binnen kort ook goed trainen en ben je niet meer te stoppen !

Thanks maat. En ja die stones gaan we slopen. We hebben net zo'n gaaf platform neergezet in de nieuwe hal!!

Heb je zelf wel kicksen dan...zo niet lees m'n vorige post.. ;)

Ja heb ik, heb zelfs nog spikes van mijn ALO periode.

Thanks sterke Paul.

Terug
Naar boven