- Waardering
- 176
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Herculeaanse battle met die stones. Daar moet je nog echt aan proberen te werken om ze echt uit te kunnen drukken denk ik, op deze manier druk je je hoofd nog van je romp
Ik vind het wel vrij achterlijk dat nr. 4 pas de eerste is die niet boven je schouders moet. Majah, oude koeien...

Echt netjes Gijs. Je hebt me nog het meest verbaasd op die truckpull. Waar mannen met 30kg meer vlees aan de haak faalden ramde jij hem gewoon door. Echt een top vooruitgang gewoon tov voorheen.
Voor de stones:
[Link niet meer beschikbaar]
Good to go!![]()
Zat nog te denken om mijn kisten aan te doen maar het beste waren kicks geweest. Flink lopen glijden en onder mijn kunnen gepresteerd maar wel alles gegeven en dat is een schrale troost.

****ed up dat je net 3e bent geworden![]()
super truck pull, axle nog harder en die timberwalk super ! had je zeker maar andere schoenen aangehad bij die tire man !! en nu met je nieuwe locatie kun je die stones binnen kort ook goed trainen en ben je niet meer te stoppen !
Heb je zelf wel kicksen dan...zo niet lees m'n vorige post..![]()