AndroidHealthClinic

g-mens log

jammer weer 3e idd. maar je komt er wel dit jaar nog!

en t*ring, die nieuwe locatie wat een weelde.

Goed bezig geweest weer!!Jmmr dat je net 3e was.. Volgende wedstrijd zit je erbij!!
Echt zuur van die tireflip... je was flink aan t glije zo te zien..

super prestatie Gijs! Gefeliciteerd met je 3e plek! mooi gestreden!

Het moet toch heerlijk voelen om als enige met een echt alpha fysiek tussen al die mannen met bierpens te strijden, ook al draait het natuurlijk om de gewichten die verzet worden.

Volgens mij is dat wel heel erg kort door de bocht.

Het moet toch heerlijk voelen om als enige met een echt alpha fysiek tussen al die mannen met bierpens te strijden, ook al draait het natuurlijk om de gewichten die verzet worden.

jonge we waren allemaal ripped!..als je Des zn most musculair zag dan heette alpha- fysiek nu in je woordenboek Destrey-fysiek!

ik heb de foto's van vandaag naar je e-mail gestuurd.

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.888

Bedankt voor het compliment maar we zijn allemaal alpha mannetjes daar. Zelden zul je zoveel testosteron op 1 plek tegenkomen als bij een sterkste man wedstrijd haha.

Volgens mij is dat wel heel erg kort door de bocht.

Jij hebt ook een alpha fysiek hoor Ruben;)

• #14.890
Gezocht:

-Iemand met een busje of een auto met aanhanger(wagen) om de tires en het rack te vervoeren deze week (liefst zo snel mogelijk)

-Een agreggaat wat even gebruikt kan worden voor wat stroom...

Bedankt voor het compliment maar we zijn allemaal alpha mannetjes daar. Zelden zul je zoveel testosteron op 1 plek tegenkomen als bij een sterkste man wedstrijd haha.

Jij hebt ook een alpha fysiek hoor Ruben;)

Dat was niet de intentie van mijn commentaar, maar toch bedankt Gijs! :D

Heb je trouwens nog een pm-tje gestuurd. I am waiting for an answer... :)

Mooie prestatie! Flink door blijven knallen!

• #14.893
Dat was niet de intentie van mijn commentaar, maar toch bedankt Gijs! :D

Heb je trouwens nog een pm-tje gestuurd. I am waiting for an answer... :)

Hmm niks binnen Ruben. Stuur hem nog eens anders. Ik had de box vol zitten en heb toen alles gewist namelijk.

Goed gestreden Gijs, vooral de stones waren spectaculair!

Erg leuk om mee te maken dit, en ik twijfel er niet aan dat je je alsnog kwalificeert de volgende wedstrijd!

Enne.. dat meisje achter mij waar je je aan voorstelde hoorde niet bij mij hoor hahaha

• #14.895
Goed gestreden Gijs, vooral de stones waren spectaculair!

Erg leuk om mee te maken dit, en ik twijfel er niet aan dat je je alsnog kwalificeert de volgende wedstrijd!

Enne.. dat meisje achter mij waar je je aan voorstelde hoorde niet bij mij hoor hahaha

:D haha dat was mooi dan

Mooie wedstrijd gedraaid Gijs. Hoop dat je je opnieuw kwalificeerd voor de Nederlandse dit jaat, want je verdient het wel.

• #14.897
Thanks man

Vandaag training

Opw 5 min crosstrainer

Oef 1 Powercleans
10x20
10x40
5x60
5x80
3x90
3x100
2x110
2x120 (squatcleans)

Ik krijg nog niet echt genoeg hoogte in de 2e pull om er op het gemakje onder te gaan dus ik zak dan automatisch naar squatpositie. De kracht is ruim voldoende om het te doen en aan een sq clean heb ik niks voor sterkste man.

Oef 2 Pushjerk uit de nek (geen split)
5x80
3x100
3x120
2x130 (PR)
1x140 (haha pushpress had een twijfelmomentje voor de 2e dip en drukte hem toen maar door op triceps) (PR)
Fx150 totaal off, dus snel opnieuw
Fx150 Goddamn, hij zat al in lockout maar ik stond zo te wiebelen met een pasje naar voren en naar achteren en toen kreeg ik het net niet gestabiliseerd.
Verdorie, eind dit jaar wil ik dit niet eens alleen uit de nek drukken maar er ook nog een OH squat mee maken!

Oef 3 Full frontsq
5x80
3x100
3x120
3x140
2x160
2x175 PR (er waren verhalen over een zweed die 2x165 deed bij FPA dus moest even..)
Fx200 (met kniebanden deze) Jammer had er harder in moeten zakken techniek met banden is toch anders, zat er wel in.. kwam tot boven de par

Oef 4 Romanian DL
5x120
5x140
5x160
Straps
5x180
5x200
Riem
5x220 PR.

Nice. rug was nog behoorlijk moe van de wedstrijd.

Oef 5 Leg extensions
6 sets van 10

Oef 6 Hypers
6x10 met extra 10kg

Oef 7 Leg raises
2x20

Klaar was moe zat. Irritante verrekking in mijn linker trap overgehouden aan de wedstrijd.

pff bangelijk schouderwerk!En je FFsq is ook phat

• #14.899
Ja ik weet nog niet wat ik nu makkelijker vind voor op de borst of achter in de nek. De beweging is korter nu maar met de armen wijdt is het lastiger afspannen.

flinke training man, kga vnvnd ff aan de slag :D

Terug
Naar boven