AndroidHealthClinic

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.981
Damn zit weer helemaal stuk. Was nog steeds een beetje onder de invloed van die verdomde verkoudheid. Ik had er niet op gerekend dat die zo hardnekkig zou zijn. Heb er ook niks rust om genomen en gewoon doorgetraind. Alleen alles er aan gedaan om die weerstand een hand te helpen. Was niet helemaal scherp maar alsnog prima gewicht kunnen verplaatsen.

Opw SQ

Event 1 Logpress (admiraal)
10x52,5
10x52,5
5x92,5
1x122,5
Belt om
1x132,5
1x137,5
2xFx142,5 was close maar zat er niet in vandaag.

Event 2 50mm massief fatdumbbell
Alles links
1x50
1x60
1x70
Ettelijke fails op 78
Daarna toch de drive kunnen vinden
1x78 PR

Event 3 50mm massief axle
1x117,5
1x122,5
2xFx130 was boven het hoofd maar te vermoeid om goed af te spannen.

Event 4 Yoke
Beltless
2x15mx100
2x15mx200
15mx300
15mx350
15mx400 PR zonder riem
Fx460 (**** kreeg hem niet van de grond, vorige keer was standje hoger geloof ik maar ik moet dit gewoon kunnen! De rest die langer is moet dat ook dus....)
Paar stappen met 420.. Toen maar even rust en wat gaan eten en mezelf opfocken!
15mx420. Alsnog. Never quit, never surrender.

Event 5 Truckpull met pallet
De banden die we erop hadden liggen zijn ergens tussen de 125 en de 150 het stuk dus we wisten het gew niet echt maar stuk of 5-6 runs gedaan met harnass en rope tot een 500+. Gruwelijk ik ga ook op de truckpull een beest worden want dit is de manier om er sterk op te worden! Laatste runs tot op de grens van kotsen.

Event 6 Strongman Squatmachine (app +/- 50kg)

Gew zonder apparaat

Beltless
5x50
5x100
5x140
Belt om
5x200 PR
3x220 PR

Zijn filmpjes gemaakt, volgens mij op of net onder de par. Chreiz supersterk hierin! Als je het app meetelt toch een 270 met alleen riem zo. Behoorlijk zwaar en die ga ik weer voelen.

Oef 7 GHR (tuurlijk die moet ik even uitproberen)
5xbw
5xbw
5xbw
6xbw

Whoei dat is echt zwaar en pijnlijk. De pad voor je benen is echt hard. Ik foamrolde gewoon de eerste setjes alle pijn eruit. Mss nog eens een extra laag foam indoen of eerst maar eens met een grote opgevouwen strandhanddoek erop. De rest kon het niet natuurlijk want het deed teveel pijn mietjes:p

Oef 8 Hammergrip chins tussen dakbalken
10x
10x
10x

Dat was hem dan weer. Wel gezellige dag zo, veel te weinig gegeten en ik heb koffie nodig nu:rolleyes:

Harde training ondanks die verkoudheid en 't niet scherp zijn. Dikke squat sessie ook, is je blessure aan je been weer helemaal over?

Ook weer nice karakter dat je toch die 420 loopt.

• #15.984
Harde training ondanks die verkoudheid en 't niet scherp zijn. Dikke squat sessie ook, is je blessure aan je been weer helemaal over?

Bijna. Voelde het nog heel licht. Zal na de volgende behandeling van de fysio wel weg zijn gok ik.

Bikkelharde training weer, very nice PR's (zei de afwezige :mad:)

Die squat machine is sowieso bruut.

• #15.987
Ja ding is top, ben wel benieuwd hoeveel het houdt voor ie wat krom blijft staan, hij veerde nu gewoon weer prima terug maar het is een kleine investering om er nog een plaat aan te lassen. Mss als we hem als bakdeadlift gaan gebruiken wel doen.. Maar ja zoveel te doen in mijn hoofd.

Was goede training gijsje!

Was leuk Gijsie!!

ik heb wel wat gemist zie ik alweer :p

• #15.991
Vandaag eerst vertieft wakker geworden van gisteren maar naar mate de dag vorderde toch een beetje wakker geworden. Van 14u tot 18u in de klimhal gezeten met mijn broertje en een maat. De onderarmen waren al toast. Na het eten toch ineens de urge om te trainen. Na de pull ups gewoon straps gebruikt.

Oef 1 Wide grip pull ups
10xbw
10xbw
10xbw
10xbw
10xbw (5x10xBW = PR)

Nice toch een klein pr, ik vind dit altijd veel en veel zwaarder dan chins.

Oef 2 Supinatad grip barbell rows
15x80
12x100
10x120
8x140

Oef 3 Dumbbell rows
10x60
20x60
20x60

Na de 1e set begon er iets te borrelen in me een gevoel dat ik soms krijg en een neiging om mezelf onredelijk veel pijn te doen, een gevoel waar ik dan gewoon aan moet toegeven.

Oef 4 Deadlift
Beltless
20x120
20x170
Belt om
20x200

Stikkapot mijn onderrug leek wel af te scheuren en het eten zat in mijn keel maar de stem in mijn hoofd bedaard.

Laatst bewerkt:
Sick **** haha.

epic nice repout op de deads gijs

Lekker Gijs.

Is het met de pullups niet 5x10xbw, i.p.v. 5x5x10?

Ziekelijke deadlift repout man!

Kan niet anders dan dat je morgen ook vertieft wakker wordt :eek:

Brutal deadlift!

Sweet 20x200 :)

• #15.999
Lekker Gijs.

Is het met de pullups niet 5x10xbw, i.p.v. 5x5x10?

Ja, sorry.

---------- Post toegevoegd Mon 8 Aug 2011 om 22:45 ----------

Kan niet anders dan dat je morgen ook vertieft wakker wordt :eek:

used to it.

---------- Post toegevoegd Mon 8 Aug 2011 om 22:46 ----------

Ja in deze staat wel ja. Geen pr ofzo dat staat op 20x220 toen Frank en Sjaak in mijn oor aan het schreeuwen waren

dikke event training Gijs en dan weer 20x200 deadlift.. Insane!

Terug
Naar boven