- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
eetstokjes for champions

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eetstokjes for champions

)
echt niet normaal - ik zit helemaal te spacen van de adrenaline! tnx man, heb ervan genoten - al was het lood en loodzwaar. ik kan niet eens iets specifieks noemen over de training wat 'outstanding' was - ik bedoel, squats zijn dan wel DE oefening, maar die GHR - huilen gewoon. Frank...ik weet dat je dit leest: als jij die GHR gaat doen met jouw intensiteit en onze aanmoedigingen dan ga je door tot je huilt, ik voel het gewoon! genoeg getypt, ik ga vretenVette training man, zeg eerlijk komt ook wel een beetje door de voeding he![]()

kerel...wat was dit voor ietsecht niet normaal - ik zit helemaal te spacen van de adrenaline! tnx man, heb ervan genoten - al was het lood en loodzwaar. ik kan niet eens iets specifieks noemen over de training wat 'outstanding' was - ik bedoel, squats zijn dan wel DE oefening, maar die GHR - huilen gewoon. Frank...ik weet dat je dit leest: als jij die GHR gaat doen met jouw intensiteit en onze aanmoedigingen dan ga je door tot je huilt, ik voel het gewoon! genoeg getypt, ik ga vreten
slechts een handdoek...Heb je al wat aan de foam gedaan van die GHR? Of nog niet wat deze reppers nog eens zo bruter maken?![]()
sjaak was er wel, maar "sjaak afhaak" niet - foei500 kg gewicht op legpressharde training weer maat......
helaas kon ik niet trainen![]()