Fitness Seller

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.022
Ik wil net zo veel kunnen eten CP.

Ik wil net zo veel kunnen eten CP.

eens een tijdje proberen je lichaam voor de gek te houden misschien? een aantal weken hetzelfde doen als ik, dus alles in 1 maaltijd eten.. volgens mij kan je daarna per maaltijd ook meer binnen krijgen als je weer normaal gaat eten. maar dat is slechts een vermoeden dat ik heb

:roflol: kip uit blik

cannedchicken.jpg

• #16.026
Vandaag LB @ the most hardcore underground trainingsfacility van NL samen met de Sjaak.

Oef 1 Stones op hoogte
3x95@180cm
3x110@180cm
3x120@180cm

Oef 2 Olympic full squat
Beltless
5x120
3x150
3x170
Belt om
8x200 PR
3x210

Met een nog steeds half gekneusd been van de fysio meer dan tevreden.

Oef 3 45% legpress
Gewicht alleen schijven
10x140
10x210
10x250
10x300
10x350
10x400
5x450

Zonder kniebanden met apparaat een 500kg aan gewicht is niet slecht.

Oef 4 GHR
6xbw
6xbw
6xbw
6xbw

Niks mee te vergelijken. Dit ding is epic. Mijn hamstrings worden dit jaar belachelijk. En dat gaat mijn deadlift en SQ nog verder de hoogte in gooien.

Oef 5 Roman chair squat
15xbw
15xbw
15xbw

Oef 6 Standing calf raise (gew alleen schijven)
15x40
15x80
15x120
15x160
15x200 (met app toch weer een coole 250 erop:))

Sjaak en ik hadden de aders over de calfs lopen.

Oef 7 Leg tucks
25x
25x
25x
25x

Epic epic epic, LB training hier met een gemotiveerd iemand is insane en niet te vergelijken met de sportschool.

bizar wat je er elke keer weer uitperst...

• #16.028
Kom wonen in A'dam en join the group, get strong like Kong.

flinke gewichte gijs!

Vette training man, zeg eerlijk komt ook wel een beetje door de voeding he;)

kerel...wat was dit voor iets :p echt niet normaal - ik zit helemaal te spacen van de adrenaline! tnx man, heb ervan genoten - al was het lood en loodzwaar. ik kan niet eens iets specifieks noemen over de training wat 'outstanding' was - ik bedoel, squats zijn dan wel DE oefening, maar die GHR - huilen gewoon. Frank...ik weet dat je dit leest: als jij die GHR gaat doen met jouw intensiteit en onze aanmoedigingen dan ga je door tot je huilt, ik voel het gewoon! genoeg getypt, ik ga vreten

• #16.032

Ken ik je persoonlijk? Thanks.

Vette training man, zeg eerlijk komt ook wel een beetje door de voeding he;)

Haha die high reppers wel ja;)

kerel...wat was dit voor iets :p echt niet normaal - ik zit helemaal te spacen van de adrenaline! tnx man, heb ervan genoten - al was het lood en loodzwaar. ik kan niet eens iets specifieks noemen over de training wat 'outstanding' was - ik bedoel, squats zijn dan wel DE oefening, maar die GHR - huilen gewoon. Frank...ik weet dat je dit leest: als jij die GHR gaat doen met jouw intensiteit en onze aanmoedigingen dan ga je door tot je huilt, ik voel het gewoon! genoeg getypt, ik ga vreten

Zo horen alle trainingen te zijn.

Nee,ma lees al heel lang mee

• #16.034
Oke Hendrie.

Super hardcore training!

Erg harde training Gijs.
Heb je al wat aan de foam gedaan van die GHR? Of nog niet wat deze reppers nog eens zo bruter maken? ;)

500 kg gewicht op legpress :eek: harde training weer maat......
helaas kon ik niet trainen :mad::mad::mad:

Nette training! ziet er goed uit zeg!

Terug
Naar boven