MuscleMeat

g-mens log

Harder dan hard, G's on a roll!

Niet kapot te krijgen deze man!!!

bedankt voor het drillen man, en respect weer vooral na zondag en de klimhal !!

ik moet ook weer wat vaker met jou gaan trainen, deze sick ass doorzettende mentaliteit wil ik nog meer van je kopieren.

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.005
Hoe voelt u zich deze mooie ochtend sir Gijs?

• #16.007
Ik rolde uit bed ipv ik kwam rechtop. De koffie gaat er nu in, onderrug voelt weer redelijk, maar die is toch wel aardig bullitproof bij mij na al die jaren maf doen. Vooral de bovenrug heeft geleden. Dat is nog steeds mijn zwakste punt als ik er 1 moet aanwijzen en ik voel dat die alles heeft gegeven.

• #16.008
Weer ongelofelijk hard aangepakt door de fysio. Loop nu weer mank en mijn hele biceps is blauw uitgeslagen. Naalden er ook weer bij, de hamstring gaf nog een paar harde klappen en toen was de weerstand over. Ik tegen hem: "Ja ik leg ook elke week gewoon weer 400 op de yoke, zeg je van oke of moet ik dat toch even laten?" Hij: "Gewoon doen, de spieren slaan er nog steeds wat van vast maar ja hoe wil je ze anders opbouwen". Gast naar mijn hart. Vorige week ook op de dinsdag behandelt en in een lamme toestand toen
alsnog dik squat pr op woensdag dus ik ben weer benieuwd hoe het morgen voelt.

Wordt dat nog een beetje vergoed die fysio? Lijkt me een duur grapje anders.

In België wel ^_^

Weer ongelofelijk hard aangepakt door de fysio. Loop nu weer mank en mijn hele biceps is blauw uitgeslagen. Naalden er ook weer bij, de hamstring gaf nog een paar harde klappen en toen was de weerstand over. Ik tegen hem: "Ja ik leg ook elke week gewoon weer 400 op de yoke, zeg je van oke of moet ik dat toch even laten?" Hij: "Gewoon doen, de spieren slaan er nog steeds wat van vast maar ja hoe wil je ze anders opbouwen". Gast naar mijn hart. Vorige week ook op de dinsdag behandelt en in een lamme toestand toen
alsnog dik squat pr op woensdag dus ik ben weer benieuwd hoe het morgen voelt.

Hahaha ****ing epic! :D Mijn fysio weet niet eens wat ik doe als ik een oefening opnoem, kan hem van alles wijs maken. Ook leuk. :p

• #16.012
Ik heb een wat uitgebreider zorgpakket en wordt gewoon vergoed. De manueel, de fysio en de chiropractor alles kan tot een bepaald aantal behandelingen per jaar.

Vandaag presses (de UB opgedeeld in gisteren pulls en vandaag press)

Opw 5 min crosstrainer

Oef 1 Seated dumbbell shoulder press (bankje gewoon rechtop)
20x12
20x12
10x20
10x30
10x40
7x46 PR
13x36 PR

Oef 2 Parallel bar dips
10xbw
10xbw+20
10xbw+40
6xbw+60
3xbw+70
10xbw+40

Oef 3 Hammer strength chestpress
15x50 (even aanvoelen)
15x80
15x110
15x130

Oef 4 Cable crossover
20x40
15x50

Voelde alsof het genoeg was, mijn aanhechting van mijn biceps vond dit na de fysio ook wel welletjes

Oef 5 Machine chestfly
15x40
15x60
15x80

haha mijn pecs zijn echt geen isolatie meer gewend, ze smeekten om assistentie van de front deltoids en de triceps:D

Daarna zoals in de goede oude bb tijd een bak rijst met kip en ananas weg gewerkt.

• #16.013
Eens een keer de voeding weer aanpakken. Ibo motiveerde me gister met zijn maaltijd.
Dus paar bakken rijst met kip ananas en paprika gemaakt.

Afb039-1.jpg

kip uit blik?

• #16.015
dat heb ik nog nooit gezien, dat zijn natuurlijk de blikken ananas.

Goed bezig G-men!! En vergeet de tabasco saus niet he.
Goed voor de verbranding :D

• #16.017
oh ja die heb ik niet, dan kan ik er volgende keer wel sweet chili over doen. Maar ik moet je zeggen ik vind het zo ook lekker.

G wil je net zo buff als ik worden :)

Haha - mooie foto :p

Terug
Naar boven