- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat een rotgewichten op die MP, normaal haal je toch reps met 80 he?
inderdaad en ja.
Vaak deed ik het ook wel als eerste oefening dus dat scheelt ook wel iets, maar niet zoveel.
Dextrose idd omdat ik snel slap wordt tijdens de training. En cortisol zal in de cut tijdens training ook wel sneller stijgen ja, zo voorkom je dat wat meer.
Benen
Full sq in smith
gew alleen schijven
20x30
10x60
10x90
6x120
3x140
6x120
10x90
(toeschouwers vonden het te diep ik zat volgens hen met mijn reet op mijn enkels)
iets boven parallel in de smith
3x6x150
GHR
12xBW
3x10xBW
zoals altijd een aantal zelf en een aantal supported, deze oefening gaat in tegenstelling tot de andere beter (natuurlijk door verlies lichaamsgew)
Hammerstrength legpress (steeds per been)
20x50
20x65
15x80
12x90
10x100
leg ext
20x30
leg curl
20x30
adductie
25x60
Abductie
20x60
seated calf raise
20x50
20x55
20x60
20x50
Vandaag woog ik nog 92 s'ochtends. Begeleider ontmoet op de sportschool en een half uur na de training poseerles gedaan. Vond me al bijna wedstrijdklaar en mijn dieet kon wel iets omhoog. Poseren is hard werken heb ik wel gemerkt, stond te trillen als een rietje.

Succes ermee.Je hebt gelijk! Maar ik ben eigenwijs en ging bijna 6 weken naar Indonesie![]()

Het poseren moet een routine zijn, zodat je er niet over hoeft na te denken bij de wedstrijd.
Maar het gaat goed in je voorbereiding zo te zien, en dat na de wedstrijd je kracht weer terug mag keren.
- Waarom squatten in de smith?
@ Own sculpturer: Heb je een of ander artikel over poseren en zichtbare voordelen a la vasculariteit? Zou er graag meer over leren.

Gisteren iets meer gegeten, van 92,3 nu s'ochtends naar 93 gegaan
Dus 700 gram extra glycogeen in de spieren!!
In de spiegel zag ik er defenitely beter uit als gisteren. Gisteren ook goed droog maar plat, nu was ik messcherp en vol. Ook een betere training gehad, dieet blijft iets verhoogt in calorieen dus.