MuscleMeat

g-mens log

6x220 in wedstrijdvoorbereiding is sick :D Doe je ze trouwens met deadstop?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.782
Voor strongman moet je ze wel met deadstop aanleren volgens mij..

• #1.784
Damn G.Vette deadlift PR man!!!!Zit zelf net op de helft qua reps.3x220kg:oEn jij doet het wel ff terwijl je zwaar in de cut zit!!!Respect:thumbup:

Lekkere training gijsie!! Gaat zeker goed komen!! Ik ben weer begonnen met nieuw schema'tje! Dat voel je meteen....:) paar nieuwe oefeningen. Ga vandaag weer rug, biceps trainen!

Gr tot snel! Bart

14 setjes curls!?

oja, wel een goede deadlift :thumbs:

sterk hoor!

Lekkere training ! :)

zieke deadlifts! Super!

• #1.791
RubbenSossa is gewoon het curlbeest van DBB! ;)

OT: Zeer sterke deads, kerel! Top hoor!

Mooie stats, vriend. Pas wel op het feit dat als je echt diep in de cut gaat dat je gewrichten praktisch vochtloos worden, waardoor PR acties vragen is om blessures. Groeien doe je toch niet meer als je natural een wedstrijdvoorbereiding doet.

:thumbup: Even ego opzij dus :)

• #1.798
Lekkere training gijsie!! Gaat zeker goed komen!! Ik ben weer begonnen met nieuw schema'tje! Dat voel je meteen.... paar nieuwe oefeningen. Ga vandaag weer rug, biceps trainen!

Gr tot snel! Bart

thanks broertje, wanneer train je mee hier?

RubbenSossa is gewoon het curlbeest van DBB!

OT: Zeer sterke deads, kerel! Top hoor!

thanks, en idd iedereen is jaloers op Rubens curls

Ik ben gewoon jaloers op mensen die wél beestige curls doen (en dito armen hebben), maar dat durf ik natuurlijk niet toe te geven

Oeps nu is het eruit, ik zie de reacties al als je besluit te Smoloven met curls:D

Mooie stats, vriend. Pas wel op het feit dat als je echt diep in de cut gaat dat je gewrichten praktisch vochtloos worden, waardoor PR acties vragen is om blessures. Groeien doe je toch niet meer als je natural een wedstrijdvoorbereiding doet.

Lastig, lastig, zwaar tillen blijft het leukst:o
Maar ik zal de signalen van mijn lichaam niet negeren, maar zolang ik geen ongemak heb dan doe ik ook de zware sets van 6 reps of lager.

Vandaag Abs Borst schouders (jaja 2e keer deze week is goed voor ego, morgen benen;))

Knee tucks 30x
Incline crunch 50x
Broomstick twist 100x

Leg raise 20x
Incline crunch 50x
Broomstick twist 100x

Leg raise 20x
Swiss ball crunch 50x
Broomstick twist 100x

Incline db press
15x20
15x24
8x50 (laatste 2 hulp)

Incline chest press hammerstrength
15x25 (per kant)
12x35
8x40
6x45

Parallel bar dips
10xBW+25
6xBW+40
7xBW+30
8xBW+20
12xBW

Incline db fly
15x20
6x34
6x36

Db side raise
2x15x16
dropset 10x20 - 10x9 - 10x2

dumbbell shrugs
3x12x48

Cable cross voor achterkant schouders
20x20
2x15x25

laatste set meteen gevolgd door

bent over side raise
Dropset 10x12 10x8

Training van 1,5 uur

Lekker getraind kan merken dat mijn lichaam beter gewend is aan het dieet, kracht blijft nu gelijk en intensiteit is omhoog.

Ook super compliment gehad van Hedwig Pardon (Nederlandse top bb-er) vandaag, was aan het poseren en hij zei dat ik met deze fysiek zeer zeker getest zou worden op de YBF:rocker:
Een beter compliment kun je niet krijgen, ik hoop er ook op om de eeuwige haters hun mond te kunnen snoeren.

eeuwige haters ? Ik dacht dat je een soort knuffelbeer van dbb was? :D

waar train je eigenlijk?

Terug
Naar boven