Fitness Seller

g-mens log

Ik heb er technisch gezien 0,0 verstand van :o
Maar dat je trots op jezelf mag zijn is een feit!

Ga rusten nu ;)

mooie verslag gijs!

Je coach is trots op je. En vond het, ondanks de lange reistijd, weer gezellig.

Tag team RPB!

Leuk verslag inderdaad. En genoeg aanknopingspunten om weer verder mee te gaan in je trainingen.

Vind het altijd motiverend om te lezen, ook al hebben we totaal andere doelen.

Dus zet m op!

Mooi gijs thx voor de laatste woorden... mooi om alles van dichtbij mee temaken.. THE GIFT :D ga ik erin houden xx

Mooie wedstrijd gedraaid Gijs! Erg sterk.

Jammer dat je je dit jaar niet hebt gekwalificeerd, maar wie weet.. Wellicht zit die Wildcard er toch nog in.

Over de stones: Tja, 1m80 is natuurlijk gewoon belachelijk hoog en voor de kleinere strongman moet je gewoon ontzettende schouder- en tricepskracht hebben om die stone erop te pressen. Kortom, het is in principe gewoon een half press onderdeel geworden. Achja, er over zeiken heeft geen zin, want ze zullen het zeker niet veranderen. Gewoon blijven oefenen op die hoogte en ervoor zorgen dat je uiteindelijk 120kg makkelijk op 1m80 krijgt. Dan hoef je je in het vervolg geen zorgen te maken over de 110 stone. Wel jammer van dat ijzeren randje, daar mogen ze toch wel iets aan doen vind ik. Zoiets is gewoon een belachelijk obstakel dat in de weg zit.

---------- Post toegevoegd Sat 19 May 2012 om 22:26 ----------

Mooi gijs thx voor de laatste woorden... mooi om alles van dichtbij mee temaken.. THE GIFT :D ga ik erin houden xx

Mogen wij nog gewoon Baby Shaw zeggen?

Jammer Gijs, maar je hebt enorm sterk gestreden en moet zeggen kijk nog steeds enorm naar je op hierdoor, je verdient het echt wel om mee te strijden in de finale, weet zeker dat je zal mogen meedoen!

Even goed rusten en op naar de komende!

Veel succes en plezier natuurlijk!

@ruben tuurlijk the Gift aka Baby shaw ;)

Goed gedaan Gijs. RPB mag trots op je zijn.

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.510

Je verbaasde me weer, echt sterk allemaal;)

Mooie wedstrijd gedraaid Gijs! Erg sterk.

Jammer dat je je dit jaar niet hebt gekwalificeerd, maar wie weet.. Wellicht zit die Wildcard er toch nog in.

Over de stones: Tja, 1m80 is natuurlijk gewoon belachelijk hoog en voor de kleinere strongman moet je gewoon ontzettende schouder- en tricepskracht hebben om die stone erop te pressen. Kortom, het is in principe gewoon een half press onderdeel geworden. Achja, er over zeiken heeft geen zin, want ze zullen het zeker niet veranderen. Gewoon blijven oefenen op die hoogte en ervoor zorgen dat je uiteindelijk 120kg makkelijk op 1m80 krijgt. Dan hoef je je in het vervolg geen zorgen te maken over de 110 stone. Wel jammer van dat ijzeren randje, daar mogen ze toch wel iets aan doen vind ik. Zoiets is gewoon een belachelijk obstakel dat in de weg zit.

---------- Post toegevoegd Sat 19 May 2012 om 22:26 ----------

Mogen wij nog gewoon Baby Shaw zeggen?

Mja ik deed 2 weken terug gewoon nog 3x120 in mijn hal maar dat is toch anders. Dat randje is bv idd erg veraderlijk. Daarbij is de steen dit jaar een nieuwe en die is pffffff. in soest ging die er nog op in wapenveld tot 170 maar daar was het allemaal 130cm. De hoogte blijft lastig maar vorig jaar had ik hem echt helemaal gemasterd. Toen deed ik die hoogte standaard 2x per week. Dat ga ik de komende tijd ook weer doen. En gewoon sterker worden is het standaard devies!

Jammer Gijs, maar je hebt enorm sterk gestreden en moet zeggen kijk nog steeds enorm naar je op hierdoor, je verdient het echt wel om mee te strijden in de finale, weet zeker dat je zal mogen meedoen!

Even goed rusten en op naar de komende!

Veel succes en plezier natuurlijk!

Thanks

Goed gedaan Gijs. RPB mag trots op je zijn.

En ik ben weer trots op team RPB;)

Jammer dat je je niet hebt kunnen plaatsen dit jaar man. Maar je hebt in ieder geval aangetoond zeer constant bij de top te zitten (4x in zo'n korte tijd, loco), hoewel je daar helaas geen finale plaats mee koopt.

• #18.513
Jammer dat je je niet hebt kunnen plaatsen dit jaar man. Maar je hebt in ieder geval aangetoond zeer constant bij de top te zitten (4x in zo'n korte tijd, loco), hoewel je daar helaas geen finale plaats mee koopt.

Ik ben ook tevreden over de wedstrijden verder, heb alles gegeven en ben strijdend ten onder gegaan. Hoor nu al zolang ik strongman doe zo'n beetje bij de top maar dat is een enorm harde strijd om daar te komen en te blijven. Ik vind het nog steeds geweldig maar het is absoluut niet vanzelfsprekend om je daarbij te mogen scharen. Ik was goed constant dit jaar. Het probleem zat hem in de stones en het feit blijft dat je daar gewoon niet zo op mag presteren wil je je plaatsen voor de finale. Ik weet wat me te doen staat.

Die destrey staat ook alles strikt te drukken epic....

Die laatste rep is weer kenmerkend voor je Gijs:thumb:.

strijdend ten onder gegaan - dat is de beste omschrijving van de afgelopen weken en gisteren specifiek. het is jammer dat één onderdeel je steeds de kop heeft gekost, maar ja...zoals je zelf ook al aangaf moeten die stenen er gewoon om een finale plek te behalen. gisteren was trouwens voor het publiek een erg leuke wedstrijd, want bij onderdelen als deadlift of reps en een laad race zie je de deelnemers gewoon helemaal stuk gaan. wel weer jammer dat het ene duo de objecten bergafwaarts moest verplaatsen en jij bijvoorbeeld bergopwaarts. de kwali's zitten er weer op, goede evaluatie heb je geschreven. zoals eerder al gezegd is, rpb is trots!

mooiste moment gisteren was tijdens de truck pull: Gijs tijdens de laatste vijf meter: "Raw Power! Raw Power! Raw Power!"

Laatst bewerkt:
  • #18.518
Ja dat was mooi, ik werd lekker maf en ik geloof dat Gesina dat filmpje heeft dus wie weet komt ie nog wel. Trouwens een grotere evaluatie gemaakt en die naar CP gestuurd om op de site te zetten van RPB.

Erg jammer dat je 1000% inzet en doorzettingsvermogen zich niet vertaald hebben in kwalificatie man. Mooie evaluatie, hard gestreden in alle voorrondes,
was erg close, minder dat ze zo dicht op elkaar zaten, dat sloopt je. Respect !!

Respect Gijsje! Je bent een drager van de sport. Daar moeten we meer van hebben. Vind het jammer dat jij je niet direct geplaatst hebt. Je was erg dicht bij. Wie weet is er weer een uitvaller en ben je er toch in van de partij in Kerkrade (jij en jitse zijn de beste kanshebbers voor de wildcard).

Ik zie je komend weekend, dan mag je me double-lappen op het conan's wheel

Terug
Naar boven