Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi gijs thx voor de laatste woorden... mooi om alles van dichtbij mee temaken.. THE GIFTga ik erin houden xx
Mooi gijs thx voor de laatste woorden... mooi om alles van dichtbij mee temaken.. THE GIFTga ik erin houden xx

Mooie wedstrijd gedraaid Gijs! Erg sterk.
Jammer dat je je dit jaar niet hebt gekwalificeerd, maar wie weet.. Wellicht zit die Wildcard er toch nog in.
Over de stones: Tja, 1m80 is natuurlijk gewoon belachelijk hoog en voor de kleinere strongman moet je gewoon ontzettende schouder- en tricepskracht hebben om die stone erop te pressen. Kortom, het is in principe gewoon een half press onderdeel geworden. Achja, er over zeiken heeft geen zin, want ze zullen het zeker niet veranderen. Gewoon blijven oefenen op die hoogte en ervoor zorgen dat je uiteindelijk 120kg makkelijk op 1m80 krijgt. Dan hoef je je in het vervolg geen zorgen te maken over de 110 stone. Wel jammer van dat ijzeren randje, daar mogen ze toch wel iets aan doen vind ik. Zoiets is gewoon een belachelijk obstakel dat in de weg zit.
---------- Post toegevoegd Sat 19 May 2012 om 22:26 ----------
Mogen wij nog gewoon Baby Shaw zeggen?
Jammer Gijs, maar je hebt enorm sterk gestreden en moet zeggen kijk nog steeds enorm naar je op hierdoor, je verdient het echt wel om mee te strijden in de finale, weet zeker dat je zal mogen meedoen!
Even goed rusten en op naar de komende!
Veel succes en plezier natuurlijk!

Jammer dat je je niet hebt kunnen plaatsen dit jaar man. Maar je hebt in ieder geval aangetoond zeer constant bij de top te zitten (4x in zo'n korte tijd, loco), hoewel je daar helaas geen finale plaats mee koopt.