hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Erg jammer dat je 1000% inzet en doorzettingsvermogen zich niet vertaald hebben in kwalificatie man. Mooie evaluatie, hard gestreden in alle voorrondes,
was erg close, minder dat ze zo dicht op elkaar zaten, dat sloopt je. Respect !!
Respect Gijsje! Je bent een drager van de sport. Daar moeten we meer van hebben. Vind het jammer dat jij je niet direct geplaatst hebt. Je was erg dicht bij. Wie weet is er weer een uitvaller en ben je er toch in van de partij in Kerkrade (jij en jitse zijn de beste kanshebbers voor de wildcard).
Ik zie je komend weekend, dan mag je me double-lappen op het conan's wheel

hoe laat is dat dan zondag? lopik is aardig dicht bij mij in de buurt namelijk![]()

Waarom zie jij er altijd op foto's zo klein uit gijs?
In het echt oog je groter

Ja dat kunnen we ook aan jou vragen. In het echt oog je kleiner![]()
Zo klein...Waarom zie jij er altijd op foto's zo klein uit gijs?
In het echt oog je groter
Zo klein...
Ik zie je alleen maar debiele opmerkingen maken, terwijl je er zelf nog uitziet als een wattenstaaf.

Zo klein...
Ik zie je alleen maar debiele opmerkingen maken, terwijl je er zelf nog uitziet als een wattenstaaf.
Calm down tigers!! Maarten is wel een chille gozer we lopen alleen wat te dollen.