- Waardering
- 7.032
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag wel een zombie. Ben echt triestig vermoeid. Zelfs leerlingen zeiden dat ik minder vrolijk was als normaal. Op de fiets naar huis heb ik mezelf overeind gehouden met de gedachten aan de volgende 50gram brinta![]()

Vandaag echt gruwelijk lekker getraind!!
Ik had in mijn hoofd een trippel op deads neer te zetten en was echt verschrikkelijk opgefokt. De hele dag was ik er al mee in mijn hoofd.
oefening 1 Deadlift
10x60
6x100
6x100
3x140
3x180
3x240 JAAAAAAA(zonder straps) denk dat 250 ook nog wel was gegaan, zo lekker die deads.
Kracht is lekker op peil nog zelfs met zo'n 90kg BW
Heerlijk je zelf zo in de spiegel te zien, aders over mijn biceps zijn meer dan een cm dik en je ziet een heel netwerk van aders naar de hoofdaders lopen, laag vet% geeft ook wel een kick!
Vandaag wel een zombie. Ben echt triestig vermoeid. Zelfs leerlingen zeiden dat ik minder vrolijk was als normaal. Op de fiets naar huis heb ik mezelf overeind gehouden met de gedachten aan de volgende 50gram brinta![]()
Wanneer begon jij met scheren en deed je ook onderarmen etc?
Benen heb ik onwijs veel ontstekingen juist met scheren dus heb ik weer laten groeien nu, ga deze week laten harsen en dan met ontharingsmiddel bijhouden.
Onderarmen zat ik te denken om de dag voor de wedstrijd maar te doen aangezien na 2 of 3 dagen de ontstekingen altijd het ergst zijn.
Thanks alvast voor je advies.
Punani, thanks voor je concern, maar het zou ook zonde zijn om meer spiermassa te verliezen dan nodig is. Teveel jongens gaan in een keer niet meer onder de 10 reps voor een wedstrijd en daar ben ik erg tegen. 3Reps max dead is idd weer het andere uiterste maar ach I love deads![]()

Damn gijs!!!!Is er nog wel wat over van die borst van je