- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik vind ook de hoeveelheid bicepswerk in je voorlaatste training wel indrukwekkend
, maar ach ik doe ook genoeg compound in de rest v/d week, daarbij was het een extra training (m'n pa wilde weer eens trainen dus ging mee) en ik vind biceps nog steeds een van de mooiste spieren als ie goed ontwikkeld is
Lekkere trainingen die je laat zien.
Zijn echt straf achter mekaar doorwerken met weinig rust.
Ik vind ook de hoeveelheid bicepswerk in je voorlaatste training wel indrukwekkend![]()

Indrukwekkend hoor zo'n tempo! Je gaat ook nog lekker zwaar, meeste zie je tijdens cut wat hoger in reps gaan maar jij blijft knallen.

Lekker getraind gijs!! Ik heb vanavond bijna het zelfde getraind, ga morgen weer rug biceps en benen met jaapie trainen!!
Gr Bart

Mijn theorie is dat zolang je geen al te gekke pijnen krijgt je ook zwaar moet blijven liften. Je zal toch op een of andere wijze ook de allersnelste spiervezels moeten blijven activeren. Of door met hoge speed te trainen of wel door reps te pakken in de buurt van 90-100% van 1RM. Het risico van blessures kan door oefening keuze al behoorlijk beperkt worden. Ik bedoel ik snap ook wel dat met squat er met een 79cm middel minder stabiliteit is dan met 90 cm en daarbij er met een zeer laag vet% minder smering in de gewrichten is. Maar ik pas de squat dan aan naar front sq en doe ze daar dan intens.
Morgen voor een 3RM op deadlift![]()
Mijn theorie is dat zolang je geen al te gekke pijnen krijgt je ook zwaar moet blijven liften. Je zal toch op een of andere wijze ook de allersnelste spiervezels moeten blijven activeren. Of door met hoge speed te trainen of wel door reps te pakken in de buurt van 90-100% van 1RM. Het risico van blessures kan door oefening keuze al behoorlijk beperkt worden. Ik bedoel ik snap ook wel dat met squat er met een 79cm middel minder stabiliteit is dan met 90 cm en daarbij er met een zeer laag vet% minder smering in de gewrichten is. Maar ik pas de squat dan aan naar front sq en doe ze daar dan intens.
Morgen voor een 3RM op deadlift![]()
Jij bent gewoon zo persoon zonder myostatin blokkers. Wat een freak gewichten zeg zo dicht voor de wedstrijd.