AndroidHealthClinic

g-mens log

20 reps met 22 per hand?? damn!

Nice training G.:cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.903
Vandaag borst schouder tricep

Oef 1 incline db press
20x20
15x26
7x50 (laatste hulp)
4x50 (3 zelf)
10x36

Oef 2 Hammerstrength press (beetje incline)
12x35 (per kant)
8x45
6x50 met hulp

Oef 3 Dumbbell incline fly
15x20
6x30
6x34 laatste hulp

Oef 4 Cable cross over
15x30
10x40
6x45

Oef 5 Dumbbell side raise
10x18
10x20
10x22 met smokkel
20x10

Oef 6 Military press
8x50
6x60 met hulp
6x60 met hulp
6x60 met wat legdrive

mp achter in het programma zijn mijn triceps al naar zijn grootje en is het verdomde lastig;)

Triceps push down
10x35
5x50 (6f) full bl
8x40
8x40

Heerlijke training en in 55 minuten. Trainingssessies gaan meer naar de kant van heavy duty voor mijn gevoel in de zin van 1a2 echte sets per oef.

Lekkere trainingen die je laat zien.
Zijn echt straf achter mekaar doorwerken met weinig rust.
Ik vind ook de hoeveelheid bicepswerk in je voorlaatste training wel indrukwekkend :D

Gaat goed :thumb:

• #1.906
Ik vind ook de hoeveelheid bicepswerk in je voorlaatste training wel indrukwekkend

Beetje breezer idd;), maar ach ik doe ook genoeg compound in de rest v/d week, daarbij was het een extra training (m'n pa wilde weer eens trainen dus ging mee) en ik vind biceps nog steeds een van de mooiste spieren als ie goed ontwikkeld is:p

Dat maak je er nu weer zelf van :D
Maar Breezers winnen geen sterkste man wedstijden, dus....

Dat allemaal in 55 minuten?! Ik deed vandaag over de training bijna 2 uur en mijn volume was volgens mij nig lager ook :p

Lekker getraind gijs!! Ik heb vanavond bijna het zelfde getraind, ga morgen weer rug biceps en benen met jaapie trainen!!

Gr Bart

Indrukwekkend hoor zo'n tempo! Je gaat ook nog lekker zwaar, meeste zie je tijdens cut wat hoger in reps gaan maar jij blijft knallen.

bijna het zelfde in oefeningen dan he! niet in gewicht:D

• #1.913
Indrukwekkend hoor zo'n tempo! Je gaat ook nog lekker zwaar, meeste zie je tijdens cut wat hoger in reps gaan maar jij blijft knallen.

Mijn theorie is dat zolang je geen al te gekke pijnen krijgt je ook zwaar moet blijven liften. Je zal toch op een of andere wijze ook de allersnelste spiervezels moeten blijven activeren. Of door met hoge speed te trainen of wel door reps te pakken in de buurt van 90-100% van 1RM. Het risico van blessures kan door oefening keuze al behoorlijk beperkt worden. Ik bedoel ik snap ook wel dat met squat er met een 79cm middel minder stabiliteit is dan met 90 cm en daarbij er met een zeer laag vet% minder smering in de gewrichten is. Maar ik pas de squat dan aan naar front sq en doe ze daar dan intens.

Morgen voor een 3RM op deadlift;)

• #1.914
gaat toch wel redlijk daar of nie?:D.. ennuh Ede ben je dr ook?:D.. me 2 mandoe zelf mee:P)

Nice, het zou ook vrij gay zijn om enkel nog high rep te doen.

Beter niet teveel highreps doen gijs,zo verbrandt je teveel in die laatste weken.Hoe je het nu doet gaat het goed man.:thumbup:

Mijn theorie is dat zolang je geen al te gekke pijnen krijgt je ook zwaar moet blijven liften. Je zal toch op een of andere wijze ook de allersnelste spiervezels moeten blijven activeren. Of door met hoge speed te trainen of wel door reps te pakken in de buurt van 90-100% van 1RM. Het risico van blessures kan door oefening keuze al behoorlijk beperkt worden. Ik bedoel ik snap ook wel dat met squat er met een 79cm middel minder stabiliteit is dan met 90 cm en daarbij er met een zeer laag vet% minder smering in de gewrichten is. Maar ik pas de squat dan aan naar front sq en doe ze daar dan intens.

zo is t maar net kerel!we zijn niet geboren om mietjes te zijn helaas haha

:roflol: Jij bent gewoon zo persoon zonder myostatin blokkers. Wat een freak gewichten zeg zo dicht voor de wedstrijd. :D

Ben heel benieuwd de 14e.

respect hoor laatste maand kon ik zeg het eerlijk nog amper zwaar trainen.. vanaf de 3e oefening per spiergroep zakte ik in.. oefening 1 en 2 gingen nog zwaar maar daarna:D:D

Terug
Naar boven