Fitness Seller

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.921
Vandaag echt gruwelijk lekker getraind!!:D

Ik had in mijn hoofd een trippel op deads neer te zetten en was echt verschrikkelijk opgefokt. De hele dag was ik er al mee in mijn hoofd.

Oef 1 Deadlift
10x60
6x100
6x100
3x140
3x180
3x240 JAAAAAAA:) (zonder straps) denk dat 250 ook nog wel was gegaan, zo lekker die deads.

Oef 2 Chins
15xBW
10xBW
8xBW
6xBW
6xBW

Oef 3 Barbell rows (staand op verhoging)
15x60
3x6x90

Oef 4 Hammerstrength unilateraal rows
15x25
12x50
8x75
8x100 (niet meer volledige ROM;))

Oef 5 reverse pec deck (korte rom)
20x50
20x60
20x70

Oef 6 Seated alternating dumbbell curl
10x10:D
5x30 (klein beetje hulp)
6x26

Oef 7 Cable preacher curl
15x50
8x60
6x70

Oef 8 Barbell curl
3x10x40

Kracht is lekker op peil nog zelfs met zo'n 90kg BW
Heerlijk je zelf zo in de spiegel te zien, aders over mijn biceps zijn meer dan een cm dik en je ziet een heel netwerk van aders naar de hoofdaders lopen, laag vet% geeft ook wel een kick!

Nog genoeg energie ondanks je lage vetpercentage zie ik. Knap hoor!

Trainingen gaan nog steeds erg lekker! Brute deads!

Heerlijk je zelf zo in de spiegel te zien, aders over mijn biceps zijn meer dan een cm dik en je ziet een heel netwerk van aders naar de hoofdaders lopen, laag vet% geeft ook wel een kick!

Krijgen we nog foto's te zien van je shape voor je wedstrijd? :D

• #1.924
Nee geen foto's meer! Van de wedstrijd komen er wel veel natuurlijk. Moet mijn tegenstanders nu ook weer niet teveel prijsgeven.

• #1.926
Ach 1 plaatje dan, maar geen abs meer. oordeel zelf, lekker droog?

IMG_0195.jpg

laterz:)

Dat begint er al goed op te lijken :D komt helemaal goed :thumbs:

Dat is droog :eek:

super gijs!!

Kurkdroog kerel!

wat een gewichten nog, ondanks je cut.. :eek:

nice!

lekkere deads G en je arm ziet er echt shredded uit!

Ach 1 plaatje dan, maar geen abs meer. oordeel zelf, lekker droog?

IMG_0195.jpg

laterz:)

Begin je niet te laat me scheren? Het laatste wat je wil is een geirriteerde huid onstage, met resten tanning erin. Das vragen om problemen en ranzige onstekingen onstage.

zeer goede training gijs... respect dat je nog zo zwaar gaat maar wees wel slim he! nu een injury riskeren zou echt zonde zijn..

• #1.935
Begin je niet te laat me scheren? Het laatste wat je wil is een geirriteerde huid onstage, met resten tanning erin. Das vragen om problemen en ranzige onstekingen onstage.

Wanneer begon jij met scheren en deed je ook onderarmen etc?

Benen heb ik onwijs veel ontstekingen juist met scheren dus heb ik weer laten groeien nu, ga deze week laten harsen en dan met ontharingsmiddel bijhouden.

Onderarmen zat ik te denken om de dag voor de wedstrijd maar te doen aangezien na 2 of 3 dagen de ontstekingen altijd het ergst zijn.

Thanks alvast voor je advies.

Punani, thanks voor je concern, maar het zou ook zonde zijn om meer spiermassa te verliezen dan nodig is. Teveel jongens gaan in een keer niet meer onder de 10 reps voor een wedstrijd en daar ben ik erg tegen. 3Reps max dead is idd weer het andere uiterste maar ach I love deads:D

whehehe 240 kg 3x deadliften is echt supreme !!

Goed bezig kerel, sterk hoor, zeker in je cut.
Ik ben het wel met je eens, de enige manier om in je cut niet teveel spiermassa te verliezen is zwaar gaan. Zo moet je lichaam de massa wel behouden.

Indrukwekkend maat. Strong & ripped.

Ziet er goed uit die foto!! en weer een brute training neergezet! Ik heb gisteren met jaap rug biceps en benen getraind haha was uper:)! Jaap kon best veel bij houden maar niet alles :D!!! Hij is nog die trainingen van Nick en hem gewent dus vond het tempo ook niet er fijn.... en werd duizelig enzo..... maar gelukkig ging het over! Hij zei dit ik veel op jou lijk met trainen..... :rolleyes: Was geslaagd en nu gaan we do weer.
Gr

• #1.940
Ziet er goed uit die foto!! en weer een brute training neergezet! Ik heb gisteren met jaap rug biceps en benen getraind haha was uper! Jaap kon best veel bij houden maar niet alles !!! Hij is nog die trainingen van Nick en hem gewent dus vond het tempo ook niet er fijn.... en werd duizelig enzo..... maar gelukkig ging het over! Hij zei dit ik veel op jou lijk met trainen..... Was geslaagd en nu gaan we do weer.
Gr

:D

Goed zo, Jaap wordt met mij ook altijd dizzy. Moet ie even aan wennen. We hebben zelfde sT en zelfde aanleg dus dadelijk ook zelfde lichaam;)

Terug
Naar boven