AndroidHealthClinic

Gainen met HillR (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Goedemorgen DBBmatties!

Aangezien iedereen hier zijn grote comeback aan het maken is, kan ik niet achterblijven!

Ik doe de laatste tijd maar weer wat, en ben sinds een weekje weer wat meer dedicated bezig, en daar hoort natuurlijk een nieuw log bij. Ik kan wel wat meer motivatie gebruiken, dus hoop dat als ik hier weer wat verantwoording af moet leggen dat beter gaat.

Jullie raden het al, ik ben weer aan het cutten :cheer: Same shit, different year.

Voeding
Ik doe IIFYM (wow echt, ja echt) en zit nu doordeweeks op 1500 kcal, weekend 1700. Ik kijk het even aan, wil mijn vetpercentage nog weer iets verlagen, iets gewicht kwijt, wil graag rond de 55kg blijven (nu op dit moment 57.7kg. Wil daarna langzaam gaan verhogen.

Voorbeeldje van mijn voeding van gisteren:
Bekijk bijlage 511448

Training
Mijn schema is een beetje doe maar wat je leuk vindt atm. Maar ik probeer wel een beetje progressie te boeken en mijn focus ligt vooral op benen / glutes. Ik doe een upperbody/lowerbody, as usual en probeer benen tenminste 2 keer per week te doen, waar mogelijk 3 keer. Door die waardeloze regels is mijn gym echter steeds volgeboekt, en mijn backupgym ook :treuren: Kon gisteren op zijn vroegst voor a.s. dinsdag weer boeken. Super vervelend, want daardoor heb ik deze week geen upperbody gedaan. Mocht dit niet gauw veranderen moet ik denk ik maar fullbody gaan doen.

LB1

Hipthrusts
pyramid, 5-7 sets
Deadlift 5x5
Plateloaded legpress 5-7 sets
Lying legcurls 4 sets
Legextensions 4 sets
Walking lunges 3 sets heavy

LB 2
Bulgarian splitsquats
4 sets
Hipthrusts 4 sets paused
Backsquat 4 sets (elevated quadfocused)
RDL 4 sets
Walking lunges 4 sets

UB
Pullups 4 sets, zoveel ik kan
Seated row of BOR
Pulldowns
Sideraises
Frontraises
Upright row
Rope pushdown
Dumbbell curl of overhead curl

Ik verzin hier voor UB overigens maar wat, dat doe ik in de gym ook altijd, enige vaste oefening die ik doe zijn m'n pullups en eindeloos schouders :eyebrow:


DOEL
Dikkere schouders, dikkere kont, meer quadsweep, abs forever

STARTING POINT
Bekijk bijlage 511443

Filmpje van m'n deadliftPR van gisteren :eyebrow:
Ik doe nooit echt deadlifts, en als ik ze doe dan doe ik lekker 60kg, rustig aan, 4 setjes van 8 herhalingen ofzo, niet teveel moeite doen :roflol: Maarrrr, gister dacht ik (helemaal uit mezelf!!!) laat ik nu maar eens 85 doen, ipv altijd de pussy uit te hangen. En toen zei iemand, dan kun je ook wel 100! Did not believe, dus dacht, eerst maar 95, dat ging ook nog 5 keer, dus toen toch ook maar 100 to impress right.


Bekijk bijlage 511446
In natuurlijk en super die PR:D
 
Ik heb die Punjab altijd al een verschrikkelijk irritante wijsneus gevonden :fluit:
 
Mag ik weer een van je DBB matties worden? Succes weer!
STARTING POINT
Daymmm, is dit resultaat van een eindeloze selectie pics waar je niet hot genoeg erbij stond, of is dit echt het starting point? :p

Dit is wel je meest subtiele post om shit te starten ooit. Well played, but failed. Bedankt voor je "interesse". Met @Vonk gaat het voor zover ik weet goed. We zijn al een lange tijd niet meer samen.
:(
Dat wist ik ook nog niet, anderen zitten vast in een of ander roddelcircuit waar ik niet bij hoor...
Altijd heb ik met deze oefening dat de kramp in mijn kuit schiet, tips??
Je zou dit in je hams moeten voelen, maar ik had er ook moeite mee. Het enige wat bij mij hielp was echt rigoreus terug naar baby gewichtjes en focussen op die hams, en geen, ik herhaal GEEN kuiten gebruiken. Tot je het automatisch goed doet.
 
In!

Altijd heb ik met deze oefening dat de kramp in mijn kuit schiet, tips??
De juiste instelling van het apparaat kan veel uitmaken. Het helpt ook om de heupen goed in het bankje te duwen en de tenen naar je toe te trekken.
 
:(
Dat wist ik ook nog niet, anderen zitten vast in een of ander roddelcircuit waar ik niet bij hoor...
Ik ook niet, anders had ik er op de meet nog zo lomp achter gevraagd,,,
Succes met je cut!
 
In:marvin:
 
Ik lees er ook weer mee!:hedbang:
 
:D


:heart:





















Bedankt en welkom allemaal!




:roflol: Dit is wel je meest subtiele post om shit te starten ooit. Well played, but failed. Bedankt voor je "interesse". Met Vonk gaat het voor zover ik weet goed. We zijn al een lange tijd niet meer samen.
INN

Na pun was er dus een Vonk😂 Doesnt matter ik ben IN topper!
 
Ik ben in chica! Leuk dat je weer gaat loggen!
Wat heb je toch een prachtig lijf 😍
 
Count Me In Season 5 GIF by New Girl
 
Touché m’lady touché
Bekijk bijlage 511465

Heb je ze spullen al weggegooid uit boosheid?

:roflol: I see what u did there.

Maar, om toch even eerlijk te responden, nee. I'm the kind of woman die al zijn spullen netjes in verhuisdozen heeft ingepakt en zelfs heeft geholpen met sjouwen toen hij het kwam halen ;)

Boosheid is een nutteloze emotie, zonde van de energie. Daarnaast zijn we ook geen 12 meer waarbij je elkaar als er een einde aan je relatie komt gaat haten. In tegenstelling tot wat people might think zijn Pun en ik gewoon op een goede manier uit elkaar gegaan en spreken we elkaar ook nog gewoon. No drama to be found here.


Welkom!

In. Tip om geen kuitkramp te krijgen bij leg curl varianten: tenen optrekken zoals de onderste foto.
Bekijk bijlage 511468
Thanks! Ik probeer dat al te doen. Maar zodra ik zwaarder ga dan 23kg heb ik er last van. Denk dat ik dan toch nog maar een tijdje op 23kg moet blijven. Doe nu dan al paused en af en toe dropsets om toch progressie proberen te maken.
In natuurlijk en super die PR:D
:cheer:
Ik heb die Punjab altijd al een verschrikkelijk irritante wijsneus gevonden :fluit:
In real life had je een paar stompen gehad.

Even om een en ander te verduidelijken, dat Pun en ik niet meer samen zijn betekent niet dat ik niet meer om hem geef. We hebben het super mooi gehad, fijne herinneringen en mooie dingen meegemaakt die ik koester. Soms komt aan mooie dingen ook gewoon een eind. Maaaaaar, laten we ons vanaf nu lekker richten op waar dit log om draait pls


Alexa Bliss Reaction GIF by WWE
ik weer een van je DBB matties worden? Succes weer!
Daymmm, is dit resultaat van een eindeloze selectie pics waar je niet hot genoeg erbij stond, of is dit echt het starting point? :p


:(
Dat wist ik ook nog niet, anderen zitten vast in een of ander roddelcircuit waar ik niet bij hoor...

Je zou dit in je hams moeten voelen, maar ik had er ook moeite mee. Het enige wat bij mij hielp was echt rigoreus terug naar baby gewichtjes en focussen op die hams, en geen, ik herhaal GEEN kuiten gebruiken. Tot je het automatisch goed doet
Ondanks dat ik even weggeweest ben blijf je altijd een DBB mattie hoor :cheer:
Dit is hoe ik er nu bij sta :roflol: foto is van zaterdagochtend!


In!
De juiste instelling van het apparaat kan veel uitmaken. Het helpt ook om de heupen goed in het bankje te duwen en de tenen naar je toe te trekken.
Thanks, ga daar ook eens op letten!
Ik ook niet, anders had ik er op de meet nog zo lomp achter gevraagd,,,
Succes met je cut!
Geen probleem hoor haha, dat je dat nog weet :roflol:
WELKOM!

Ik lees er ook weer mee!:hedbang:
Gezellig!!
INN

Na pun was er dus een Vonk😂 Doesnt matter ik ben IN topper!
Ja joh, Punjab, Vonk, en nu tijd voor de rest! :emo:
Ik ben in chica! Leuk dat je weer gaat loggen!
Wat heb je toch een prachtig lijf 😍
Aww, wat lief, thanks en leuk dat je er bij bent!



WELKOM ALLEN.

Ligt het overigens aan mij of is dit hele nieuwe quotesysteem fucked up :mad:
 
Heb je nu wel een kinderwens?
 
Ik lees ook weer mee , mooi om te zien dat je het trainen / gainen en cutten weer dedicated oppakt Hillr
 
:roflol: I see what u did there.

Maar, om toch even eerlijk te responden, nee. I'm the kind of woman die al zijn spullen netjes in verhuisdozen heeft ingepakt en zelfs heeft geholpen met sjouwen toen hij het kwam halen ;)

Boosheid is een nutteloze emotie, zonde van de energie. Daarnaast zijn we ook geen 12 meer waarbij je elkaar als er een einde aan je relatie komt gaat haten. In tegenstelling tot wat people might think zijn Pun en ik gewoon op een goede manier uit elkaar gegaan en spreken we elkaar ook nog gewoon. No drama to be found here.



Welkom!


Thanks! Ik probeer dat al te doen. Maar zodra ik zwaarder ga dan 23kg heb ik er last van. Denk dat ik dan toch nog maar een tijdje op 23kg moet blijven. Doe nu dan al paused en af en toe dropsets om toch progressie proberen te maken.

:cheer:

In real life had je een paar stompen gehad.

Even om een en ander te verduidelijken, dat Pun en ik niet meer samen zijn betekent niet dat ik niet meer om hem geef. We hebben het super mooi gehad, fijne herinneringen en mooie dingen meegemaakt die ik koester. Soms komt aan mooie dingen ook gewoon een eind. Maaaaaar, laten we ons vanaf nu lekker richten op waar dit log om draait pls


Alexa Bliss Reaction GIF by WWE

Ondanks dat ik even weggeweest ben blijf je altijd een DBB mattie hoor :cheer:
Dit is hoe ik er nu bij sta :roflol: foto is van zaterdagochtend!



Thanks, ga daar ook eens op letten!

Geen probleem hoor haha, dat je dat nog weet :roflol:

WELKOM!


Gezellig!!

Ja joh, Punjab, Vonk, en nu tijd voor de rest! :emo:

Aww, wat lief, thanks en leuk dat je er bij bent!






WELKOM ALLEN.

Ligt het overigens aan mij of is dit hele nieuwe quotesysteem fucked up :mad:
Helemaal zen dus.

Succes met je cut iig.

Heb je nu wel een kinderwens?
Jij laat er ook geen gras over groeien hè.
 
Wat is er precies fucked up?

succes in elk geval:flexbiceps:

Als je een backspace teveel doet kom je in het citaat terecht, en kom je er niet meer uit, als dat logisch klinkt :roflol:

Heb je nu wel een kinderwens?

Boh, wel veel over nagedacht, in ieder geval wel de wens om hetgeen ervoor nodig is om ze te maken op te pakken.

zonder gekheid, ik ben altijd open en eerlijk over vrijwel alles, maar ik vraag me af of je interesse gemeend is of dat je het gewoon leuk vindt om jimmies te rustlen. Too soon om dit soort dingen te bespreken I guess.


Ik lees ook weer mee , mooi om te zien dat je het trainen / gainen en cutten weer dedicated oppakt Hillr

Welkom en thanks!

Helemaal zen dus.

Succes met je cut iig.


Jij laat er ook geen gras over groeien hè.

Precies, het leven is veel te kort om je druk te maken over dingen die je niet kunt veranderen.

Al maak ik me eerlijk gezegd vandaag wel een beetje druk om het feit dat ik maar zo weinig mogelijkheden heb om te kunnen gymmen.. :rolleyes:
 
Alexa Blizz :heart:
 
Back
Naar boven