Fitness Seller

Gainen met HillR

TRAINING UPPERBODY

Pullups

1x6

Dat was het. Ik verrekte iets in m'n schouder bij m'n laatste pullup. Had niet goed opgewarmd, was in een andere gym, ander rack, andere houding qua pullup. Sucks big time.
Heb nog 20 minuten crosstrainer gedaan en ben naar huis gegaan.

Mijn schouder doet nu ook echt best wel pijn, zit aan de voorkant, denk een aanhechting oid.

Vrijdag gereserveerd voor benen, hopelijk gaat dat beter :roflol: Goed begin zo :emo:
Misschien beter reserveren voor volgende week vrijdag. Weet je zeker dat het mis gaat hahaha

TRAINING UPPERBODY

Pullups

1x6

Dat was het. Ik verrekte iets in m'n schouder bij m'n laatste pullup. Had niet goed opgewarmd, was in een andere gym, ander rack, andere houding qua pullup. Sucks big time.

Mijn schouder doet nu ook echt best wel pijn, zit aan de voorkant, denk een aanhechting oid.

Vrijdag gereserveerd voor benen, hopelijk gaat dat beter :roflol: Goed begin zo :emo:

massage nodig?

TRAINING UPPERBODY

Pullups

1x6

Das balen zeg! hopelijk valt het mee!
Fijn dat er nog plek is vrijdag:D

• Topic Starter Topic Starter
Misschien beter reserveren voor volgende week vrijdag. Weet je zeker dat het mis gaat hahaha

:roflol:

Kijk nou maar uit geile beer :roflol:
Das balen zeg! hopelijk valt het mee!
Fijn dat er nog plek is vrijdag:D
Ja, ideaal! Veel zin om morgen lekker benen te trainen in m'n vertrouwde gym :cheer:
Kijk nou maar uit geile beer :roflol:

:roflol: :roflol: :roflol:

dicktectives*

tenor.gif

Ik wil ook zulke grote koplampen als @HillR

Begrijp dat het hier al vrijdag is? :popcorn:

Terug
Naar boven