- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt allemaal goed Hill! Wij zijn er weer bij voor de nodige portie motivatie![]()
Leuk om jullie er weer bij te hebben!Daar zit je naast inderdaad, wat DBB zag van ons is natuurlijk maar een fractie van hetgeen hoe onze relatie echt was of hoe wij als persoon zijn in real life. Wij hebben altijd onwijs goede communicatie gehad en hebben elkaar vwb onze meningen en standpunten altijd in elkaars waarde gelaten zonder een eigen mening op te dringen oid, was ook niet nodig omdat we eigenlijk altijd wel op één lijn zaten.Ik had zelf het vermoeden dat je Pun hierin volgde terwijl je zelf misschien toch wél een wens had. Maar je hoeft niet alles te delen natuurlijk. En ik kan er ofc ook compleet naast zitten.
Mooie manier om je log te starten met een flinke PR!
Succes met de cut!

Dit is wel je meest subtiele post om shit te starten ooit. Well played, but failed. Bedankt voor je "interesse". Met @Vonk gaat het voor zover ik weet goed. We zijn al een lange tijd niet meer samen.

Jullie?Ik ga weer volgen!
Sws goed om te zien dat jullie nog alive and kicking zijn (en hoe!).
![]()

Als je een backspace teveel doet kom je in het citaat terecht, en kom je er niet meer uit, als dat logisch klinkt
Boh, wel veel over nagedacht, in ieder geval wel de wens om hetgeen ervoor nodig is om ze te maken op te pakken.
zonder gekheid, ik ben altijd open en eerlijk over vrijwel alles, maar ik vraag me af of je interesse gemeend is of dat je het gewoon leuk vindt om jimmies te rustlen. Too soon om dit soort dingen te bespreken I guess.

Nog subtielere strategische mededeling om dit een immens druk bezocht log te maken![]()
Jeeej! Leuk dat jij er ook bij bent!
Nog subtielere strategische mededeling om dit een immens druk bezocht log te maken![]()

Ja, ik vond het helemaal niet aantrekkelijk, maar het is echt goed te doen! Maar niet in één keer, heb me nog nooit zo rot gevoeld, alhoewel, die keer dat ik een hele zak suikervrije dropjes heb opgegeten was ook geen succes.......Toen ik aan het afvallen was at ik elke dag een zak van 500g wortels tijdens werk. Mijn bijnaam is nu dan ook ‘bugs’ op werk. Helpt wel goed tegen honger 👌
Welkom! Maar wat weet jij dat ik niet weet... SPILL IT, WIE IS JULLIE !!!!!!Ik ga weer volgen!
Sws goed om te zien dat jullie nog alive and kicking zijn (en hoe!).
![]()
Dit dus..
Mwah, of zou @HillR naast een killerbody ook een killerinstinct hebben?![]()
Hij doelt met "jullie" overduidelijk op haar koplampen
het heeft wel 3 hele pagina's geduurd. Zijn jullie daar nu nog niet aan gewend?Denk dat velen de topictitel in gedachte veranderen in daten met ipv gainen met
Bachelorette (disambiguation) - Wikipedia
en.wikipedia.org
anders had ik mijn sleutel in jou gehangenPlaatje van je koplampen werkt niet.het heeft wel 3 hele pagina's geduurd. Zijn jullie daar nu nog niet aan gewend?
Feelsgood.jpg
Goed begin zo