XXL Nutrition

Gainen met HillR

Komt allemaal goed Hill! Wij zijn er weer bij voor de nodige portie motivatie :D

Ik had zelf het vermoeden dat je Pun hierin volgde terwijl je zelf misschien toch wél een wens had. Maar je hoeft niet alles te delen natuurlijk. En ik kan er ofc ook compleet naast zitten.

In, benieuwd hoe de ontwikkeling wordt.

Mooie manier om je log te starten met een flinke PR!

Succes met de cut!

Leuk dat je weer gaat loggen

• Topic Starter Topic Starter
Komt allemaal goed Hill! Wij zijn er weer bij voor de nodige portie motivatie :D

Het is allemaal al goed hoor :roflol: Leuk om jullie er weer bij te hebben!

Ik had zelf het vermoeden dat je Pun hierin volgde terwijl je zelf misschien toch wél een wens had. Maar je hoeft niet alles te delen natuurlijk. En ik kan er ofc ook compleet naast zitten.
Daar zit je naast inderdaad, wat DBB zag van ons is natuurlijk maar een fractie van hetgeen hoe onze relatie echt was of hoe wij als persoon zijn in real life. Wij hebben altijd onwijs goede communicatie gehad en hebben elkaar vwb onze meningen en standpunten altijd in elkaars waarde gelaten zonder een eigen mening op te dringen oid, was ook niet nodig omdat we eigenlijk altijd wel op één lijn zaten.

Neemt niet weg dat ik tegenwoordig wel met een open vizier naar die dingen kijk, al was dat voorheen ook al zo, zeg nooit nooit, want je weet niet wat er op je pad komt.

Meningen, standpunten e.d. veranderen gaandeweg aangezien je als persoon ook groeit en leert en anders tegen dingen aan gaat kijken.

In, benieuwd hoe de ontwikkeling wordt.

Ik ook! Heb best moeite met het cutten, heb zojuist mijn portie wortelen, die ik zou moeten verdelen over 3 eetmomenten per dag (totaal 500gr) in één keer opgegeten, en ik kan je vertellen, dat is geen goed idee.

Mooie manier om je log te starten met een flinke PR!

Succes met de cut!

Thanks!! :cheer:

Ook in! :) Succes met loggen en groeien.

:roflol: Dit is wel je meest subtiele post om shit te starten ooit. Well played, but failed. Bedankt voor je "interesse". Met @Vonk gaat het voor zover ik weet goed. We zijn al een lange tijd niet meer samen.

Nog subtielere strategische mededeling om dit een immens druk bezocht log te maken :trollface:

Toen ik aan het afvallen was at ik elke dag een zak van 500g wortels tijdens werk. Mijn bijnaam is nu dan ook ‘bugs’ op werk. Helpt wel goed tegen honger 👌

Ik ga weer volgen! :yes:

Sws goed om te zien dat jullie nog alive and kicking zijn (en hoe!:eek:). :flexbiceps:

In! jou!

Als je een backspace teveel doet kom je in het citaat terecht, en kom je er niet meer uit, als dat logisch klinkt :roflol:

Boh, wel veel over nagedacht, in ieder geval wel de wens om hetgeen ervoor nodig is om ze te maken op te pakken.

zonder gekheid, ik ben altijd open en eerlijk over vrijwel alles, maar ik vraag me af of je interesse gemeend is of dat je het gewoon leuk vindt om jimmies te rustlen. Too soon om dit soort dingen te bespreken I guess.

:hornyna:

Ook in! :) Succes met loggen en groeien.
Jeeej! Leuk dat jij er ook bij bent!
Nog subtielere strategische mededeling om dit een immens druk bezocht log te maken :trollface:
:roflol:

Volgens mij weet het overgrote deel van DBB al maanden dat dat het geval is :P

Toen ik aan het afvallen was at ik elke dag een zak van 500g wortels tijdens werk. Mijn bijnaam is nu dan ook ‘bugs’ op werk. Helpt wel goed tegen honger 👌
Ja, ik vond het helemaal niet aantrekkelijk, maar het is echt goed te doen! Maar niet in één keer, heb me nog nooit zo rot gevoeld, alhoewel, die keer dat ik een hele zak suikervrije dropjes heb opgegeten was ook geen succes.......
Ik ga weer volgen! :yes:

Sws goed om te zien dat jullie nog alive and kicking zijn (en hoe!:eek:). :flexbiceps:
Welkom! Maar wat weet jij dat ik niet weet... SPILL IT, WIE IS JULLIE !!!!!!
Dit dus..
Mwah, of zou @HillR naast een killerbody ook een killerinstinct hebben? :dunno:

:eyebrow:

Hij doelt met "jullie" overduidelijk op haar koplampen
:roflol: het heeft wel 3 hele pagina's geduurd. Zijn jullie daar nu nog niet aan gewend?

Feelsgood.jpg

Heb je 1 december al wat te doen?

Denk dat velen de topictitel in gedachte veranderen in daten met ipv gainen met

:roflol:

Was best een leuke titel geweest tbh.

TRAINING UPPERBODY

Pullups

1x6

Dat was het. Ik verrekte iets in m'n schouder bij m'n laatste pullup. Had niet goed opgewarmd, was in een andere gym, ander rack, andere houding qua pullup. Sucks big time.
Heb nog 20 minuten crosstrainer gedaan en ben naar huis gegaan.

Mijn schouder doet nu ook echt best wel pijn, zit aan de voorkant, denk een aanhechting oid.

Vrijdag gereserveerd voor benen, hopelijk gaat dat beter :roflol: Goed begin zo :emo:

Terug
Naar boven