- Waardering
- 23.884
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb jij daar tren voor nodig?Echt wat doet die tren met mij ik heb gewoon zin om mijn snikkel tussen 2 koplampen te steken.
kutcorona, dus als ik ook nog eens niet train word ik helemaal depressief.
I'm the smartest kid in town as always.
Ik herken de gedachte ......Trainen is zowat het enige, naast werk, wat ik nog heb in mijn levenkutcorona, dus als ik ook nog eens niet train word ik helemaal depressief.

Hopelijk gaat het allemaal beter danZondag weer kunnen reserveren, dan upperbody bij de BF in Wijchen
Pas een beetje op jezelf chick! Ik kom je wel vervelen op onze dateTRAINING LOWERBODY
Hipthrust Pyramid
1x15x60
1x12x80
1x10x100
1x5x120
1x10x100
1x12x80
1x15x60
Deadlift
3x7x60
Wilde even filmpje maken voor m'n formcheck bij @ProudPizza, maar kreeg na eerste setje al hoofdpijn. Afgelopen maandag ben ik naar huis gegaan met zware migraine, was echt heel heftig, kon bijna niks meer zien en ben ook echt maar op nippertje thuis geraakt zonder mensen dood te rijden (of mezelf for that matter). Voel me de hele week sindsdien eigenlijk al wat slapjes, maar wilde wel benen trainen. Trainen is zowat het enige, naast werk, wat ik nog heb in mijn levenkutcorona, dus als ik ook nog eens niet train word ik helemaal depressief.
Rest van de training maar wat rustig aan gedaan en niet te zware oefeningen (wilde nog bulgarian splitsquats en plateloaded legpress doen, maar leek me niet verstandig)
Legextensions
1x10x27
1x8x32
1x8x39
1x8x45
Lying legcurl
5x12x18
Ging goed, geen last van m'n kuit!
Walking lunges
3x8x30
Hoofdpijn was inmiddels niet meer te doen, maar wilde wel m'n lunges doen. Ook een slecht idee voor m'n schouder, die eigenlijk best al wel weer okay was, maar na het boven mn hoofd pressen van de 30kg voor lunges is het weer terug bij afI'm the smartest kid in town as always.
Zondag weer kunnen reserveren, dan upperbody bij de BF in Wijchen![]()
@Col_inc je bent te laat! Ik heb haar al geclaimd hehePas een beetje op jezelf chick! Ik kom je wel vervelen op onze date@Col_inc je bent te laat! Ik heb haar al geclaimd hehe

UPPERBODY
Pullups
3x5
Pulldown
2x12x25
2x10x32
BOR
3x10x30
Seated rows
1x10x25
2x8x32
Sideraises
1x8x7
1x8x8
1x8x9
1x8x10
DB Curl
4x8x9
Uprightrow
1x5x10
Voelt niet goed aan m'n schouder
Bench dips
4x10
Dat was 'm al weer, woensdag mag ik weer benen doen![]()

Leuke nick, Olivier. Maar door je stats val je wel door de mand

Bijna
Pas maar op. Ze heeft een gevaarlijke hondOk dan zal ik met hem moeten strijden om het hart van HillR
Maar goed dat we niet in dezelfde gym trainen. Zou niet best zijn voor m'n concentratieUPPERBODY
Pullups
3x5
Pulldown
2x12x25
2x10x32
BOR
3x10x30
Seated rows
1x10x25
2x8x32
Sideraises
1x8x7
1x8x8
1x8x9
1x8x10
DB Curl
4x8x9
Uprightrow
1x5x10
Voelt niet goed aan m'n schouder
Bench dips
4x10
Dat was 'm al weer, woensdag mag ik weer benen doen![]()

Ok dan zal ik met hem moeten strijden om het hart van HillR