AndroidHealthClinic

Gainen met HillR

flink wat kilometers inderdaad! ik merk altijd gauw dat moeheid dan effect op trainen heeft..
feli met PR!

• Topic Starter Topic Starter
TRAINING ZATERDAG

Pullups

1x6
4x5

niceeeee :cheer: Ben ik wel blij om, vond me de vorige keer zo'n slappe hap, dus blij dat ik nu weer wat progressie maak, denk knal er gelijk een 4e setje achteraan :D

Hipthrust
6x10x60 paused 3 seconden

RDL
4x6x60

Plateloaded legpress
1x10x200
1x8x220
1x8x240
1x8x260
1x6x280

Sideraises
4x8x7

Lying legcurl
4x8x18

Bulgarian splitsquats paused
4x8x15

DB Curl SS cable crunches
5x8x7 / 5x10x32

Superset Frontraise / sideraise / dbpress
4x6x5

Superset rope pushdown / facepulls / standing rope lat pulldown
4x10x18 / 4x10x23 / 4x8x18

Training van 2 uren :roflol: Lekker rustig aan gedaan, denk moet het er maar van nemen nu ik hier eindelijk eens ben.

Lekker die pull ups. Sterk!

Lekkere training hoor! Pull ups ook netjes, ben zelf net een zak aardappelen wat zichzelf omhoog probeert te trekken :o

Ik vind die leg press indrukwekkend!

Sterke vrouw ben je 😍

Ik zal maar niet typen wat ik indrukwekkend vind. ;) Goede training hoor!

Thanks babe! Ben ook echt wel blij met de progress die ik daar op maak!
Lekkere training hoor! Pull ups ook netjes, ben zelf net een zak aardappelen wat zichzelf omhoog probeert te trekken :o

Probeer dit nu het laatste half jaar echt consistent iedere week twee keer te doen, voorheen deed ik het ook wel af en toe, maar als ik het even een paar weken niet doe kan ik het gelijk weer niet, en ik vind het zo tof om te kunnen haha.

Ik vind die leg press indrukwekkend!

Thanks! Was best een zwakke legpress dit keer zelfs :roflol:

Was ik maar zo sterk als dat jij bent :heart: Echt wel super motiverend dat jij dit zegt haha!!

Ik zal maar niet typen wat ik indrukwekkend vind. ;) Goede training hoor!

Je mag er best voor uit komen dat je mijn guns indrukwekkend vindt! :cheer:

UPDATE

Okay, dus, ik ben 2 weken aan het cutten nu, met uitzondering van de dag van de migraine (en de twee dagen erna, en vorige week maandag en dinsdag :roflol: )

Had een aantal kutdagen en wat doe je dan als je Hill heet, dan haal je schepsnoep en f**k je je voeding gewoon lekker op :)

De rest van de week wel gewoon goed mijn best gedaan maar, het resultaat daarvan was wel dat ik zondagochtend gewoon nog 57.7kg woog.
Vanochtend zelfs 58,3 (wat the f**k), gisteren niet goed gedronken dus denk dat ik wat vocht vasthoud?

Ik heb gisteren gemeten, half depressief er van :roflol: Eerste keer dat ik zelf meet en ik ben gewoon 16x dikker dan wanneer Pun dat deed :sad:

Taille: 68.5cm
Biceps: 30cm
Buik (dikste punt): 79cm
Benen (dikste punt): 57,5
Billen: 96cm
Gewicht: 57,7

Wel serieuze bilgains gemaakt + 6 cm, en dat geloof ik ook wel, de rest van de cm's vind ik niet kloppen met hoe ik er uit zie in de spiegel, al was ik wel serieus een stuk magerder +- half jaar geleden tijdens laatste meting, dus ergens klopt het misschien ook wel. Wel jammer, want vindt mijn taille en buik qua cm wel een beetje dik zo.

Vanavond trainen in Barneveld, in de buurt van mijn werk, zag dat daar wel gewoon steeds mogelijkheden zijn tot reserveren, dus misschien daar voortaan maar trainen, is wel een waardeloze gym, maar dan kan ik iig mn trainingen doen.

Moet even kijken hoe ik het ga doen, wil eigenlijk fullbody doen, maar sinds mijn deadlift PR heb ik zodra ik iets voor m'n bovenrug doe instant hoofdpijn, heb zaterdag licht rug getraind en heb sindsdien ook gewoon weer hoofdpijn en krijg het ook niet weg gemasseerd...

Hou vol Hill :kiss: Je perst er nog wel altijd fraaie selfies uit, dus zo slecht kan het allemaal niet zijn met de shape.

Hou vol Hill :kiss: Je perst er nog wel altijd fraaie selfies uit, dus zo slecht kan het allemaal niet zijn met de shape.

Sowieso! Laat je niet van de wijs brengen door mijn ietwat negatieve schrijfstijl, op één of andere manier roept loggen op DBB dat bij mij op :roflol:

Ik ben erg tevreden met hoe ik er bij sta, begrijp alleen niet dat mijn cijfertjes niet overeenkomen met hetgeen wat ik in de spiegel zie, geeft een beetje mindfucks I guess.

Ik ben het afgelopen half jaar helemaal niet bezig geweest met cijfers of uberhaupt progressie maken en wil het nu weer goed doen, maar merk dat het me daarmee bezig houden me wel een negatievere mindset geeft (alsin dat ik kritischer naar mijn fysiek ben terwijl ik gewoon eigenlijk tevreden ben, ik heb nog nooit zo'n lange tijd er zo bij gestaan). Maar ik vind 58kg gewoon te veel, +- 5 maanden terug stond ik op 52kg, en hoewel ik er nu wel wat gezonder bij sta, voelt dat gewoon niet okay in mijn hoofd ofzo. Plus dat zodra ik wat meer vocht vasthoud ik gelijk weer wat chubbier ben op dit gewicht.

Ben wel weer gestopt met het dagelijks invoeren in myfitnesspal. Heb een tijdje terug wat recepten gemaakt waarvan ik dan nu de kcal uit mijn hoofd weet, zorg dat ik bij iedere maaltijd m'n eiwitten binnen krijg en dan vind ik het wel weer even goed, zo ben ik niet 24/7 bezig met cijfers en kan ik het een beetje loslaten.

Ga wel dagelijks wegen om die progressie een beetje te kunnen tracken, zodat het niet te hard gaat en ik enigszins een referentiekader heb.

Pun meette uiteraard in zijn eigen voordeel :p

Maar hoe dan ook niet te druk maken, je staat er fantastisch bij! :yes:

:roflol: Verdomme was dat het!!!

Thanks, ik probeer dat ook, een beetje een oude valkuil waar ik inmiddels vaak snel weer uit ben, maar waar ik toch voor moet blijven waken I guess.

:roflol: Verdomme was dat het!!!

Thanks, ik probeer dat ook, een beetje een oude valkuil waar ik inmiddels vaak snel weer uit ben, maar waar ik toch voor moet blijven waken I guess.

Inherent aan deze kl#te sport... mindfucks all over.

Misschien meet je wel net iets anders.

Geen stress gewoon elke keer zelf meten of elke keer Pun vragen beide kan.

In
Eerste topic waar Ik op reageer maar dit wil ik niet missen. 😂

Zijn de gyms in NL nog geopend?
Die in België zijn al 3 weken dicht🙃

:cheer:

Inherent aan deze kl#te sport... mindfucks all over.

True, super irritant :roflol:

Misschien meet je wel net iets anders.

Geen stress gewoon elke keer zelf meten of elke keer Pun vragen beide kan.

Ja, ik meet sowieso anders, hoop ik :roflol:
Komt wel goed, vind vast wel iemand die het in het vervolg wil doen, vond het nogal gedoe om zelf te doen tbh

Ik weet niet of de vriendin van Pun dat wel goed vindt

Hahahah, :emo::emo::emo::emo::emo: dat denk ik niet.

In
Eerste topic waar Ik op reageer maar dit wil ik niet missen. 😂

Zijn de gyms in NL nog geopend?
Die in België zijn al 3 weken dicht🙃

I'm so flattered. WELKOM!

De gyms zijn nog open en blijven dat naar verwachting ook wel :cheer:
Is wel met reservering en max aantal personen waardoor je niet continu maar kan gaan gymmen wanneer je wilt, maar als dat het ergste is....

TRAINING MAANDAG

Pfoe, deze sukkel was haar pasje vergeten en was beetje bang dat ze niet naar binnen mocht bij de gym in Barneveld, maaarrrr gelukkig aardige meneertje achter de balie :cheer:

Ik was letterlijk in het hele anderhalf uur dat ik in die gym was de ENIGE vrouw, fucking awkward. Was ook een vrij kleine gym, en ik had benen, dus ik voelde me niet heel erg op mijn gemak :bang:

Kon ook niks vinden, dus heb maar wat gedaan :roflol:

Deadlift
4x6x60

Gefocussed op uitvoering nav tips van @ProudPizza Durfde niet te filmen omdat het zo druk was, dus geen idee of het nu beter was :roflol:

Bulgarian split squats
4x8x28

Bohh, ze hebben bij deze gym geen kleine barbells, dus met DB's (2x14) pfffffff, dikke pomp in mijn onderarmen, wel goed om ook weer eens met DB's te doen, qua balans e.d.

Legextensions
4x30

Ik ga wat minder quads pakken, gewoon onderhouden, ik wil dat mijn benen wat meer in verhouding komen, m'n quads zijn best dominant en ik wil juist meer hams en bil. Maar then again, ik wil ook wel een betere quadsweep... :dunno:

Reversed lunges
4x8x20

Zelfs met 10kg db's nu pomp en zere handen :roflol: ik ben niet gewend om dumbbells vast te houden, misschien moet ik dat toch wat vaker doen. Vind het alleen zo zonde om kracht en energie daaraan te verliezen...

RDL SS DB curl
4x8x28 / 4x8x8

Ook weer met dumbbells, zelfde verhaal :roflol: Ging meer dood van de pomp in mijn onderarmen dan de oefening zelf

One armed cable pushdown
4x8x5

Beetje triceps doen dan maar :roflol:

DB flyes
4x8x6

Sideraises
4x12x6

Walking lunges
4x8x20

EN VRIENDJES EN VRIENDINNETJES!!!!!!! Donderdag mag ik weer in mijn eigen gym gymmen :cheer: Dus dan ga ik lekker hipthrusten en legpressen en lying leg curls doen, boh, alleen de gedachte al maakt me super blij :cheer:

Ups en downs eh. Je staat er prima bij vind ik. En die pull-ups zijn toch maar
Netjes :)

Terug
Naar boven