- Waardering
- 8.335
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben ik wel blij om, vond me de vorige keer zo'n slappe hap, dus blij dat ik nu weer wat progressie maak, denk knal er gelijk een 4e setje achteraan 
Lekker rustig aan gedaan, denk moet het er maar van nemen nu ik hier eindelijk eens ben.He, nieuw biggetje?

Lekkere training hoor! Pull ups ook netjes, ben zelf net een zak aardappelen wat zichzelf omhoog probeert te trekken![]()

Echt wel super motiverend dat jij dit zegt haha!!Ik zal maar niet typen wat ik indrukwekkend vind.Goede training hoor!

)
Eerste keer dat ik zelf meet en ik ben gewoon 16x dikker dan wanneer Pun dat deed 
Pun meette uiteraard in zijn eigen voordeelIk heb gisteren gemeten, half depressief er vanEerste keer dat ik zelf meet en ik ben gewoon 16x dikker dan wanneer Pun dat deed
![]()

Hou vol HillJe perst er nog wel altijd fraaie selfies uit, dus zo slecht kan het allemaal niet zijn met de shape.
Pun meette uiteraard in zijn eigen voordeel
Maar hoe dan ook niet te druk maken, je staat er fantastisch bij!![]()
Verdomme was dat het!!! Precies dit!Pun meette uiteraard in zijn eigen voordeel
Maar hoe dan ook niet te druk maken, je staat er fantastisch bij!![]()
Verdomme was dat het!!!
Thanks, ik probeer dat ook, een beetje een oude valkuil waar ik inmiddels vaak snel weer uit ben, maar waar ik toch voor moet blijven waken I guess.
Ik weet niet of de vriendin van Pun dat wel goed vindtMisschien meet je wel net iets anders.
Geen stress gewoon elke keer zelf meten of elke keer Pun vragen beide kan.

Inherent aan deze kl#te sport... mindfucks all over.

Misschien meet je wel net iets anders.
Geen stress gewoon elke keer zelf meten of elke keer Pun vragen beide kan.

Ik weet niet of de vriendin van Pun dat wel goed vindt

dat denk ik niet. In
Eerste topic waar Ik op reageer maar dit wil ik niet missen. 😂
Zijn de gyms in NL nog geopend?
Die in België zijn al 3 weken dicht🙃

ik ben niet gewend om dumbbells vast te houden, misschien moet ik dat toch wat vaker doen. Vind het alleen zo zonde om kracht en energie daaraan te verliezen...
Ging meer dood van de pomp in mijn onderarmen dan de oefening zelf
Dus dan ga ik lekker hipthrusten en legpressen en lying leg curls doen, boh, alleen de gedachte al maakt me super blij 
Ben benieuwd hoeveel vrijwilligers zich aanmelden.Komt wel goed, vind vast wel iemand die het in het vervolg wil doen, vond het nogal gedoe om zelf te doen tbh