- Waardering
- 23.845
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja man, echt meer kracht en spier zichtbaar!Denk dat ik wel redelijk wat VVM ben gegained afgelopen jaar

Klinkt interessant, kan je hem doorsturen?Doe je mee collosus anders? Ik heb wel een pdf voor je
Goeie progress man. Wat is je lengte? Als je ook rond de 175 bent dan weet ik wat ik kan verwachten rond de 70kgGisteravond mezelf sterk kunnen houden, niet gedronken 😎
Vanochtend 67,4 kg uit het niets zal wel veel vocht zijn ofzo
Hier een foto van 68kg vorig jaar (links)
![]()
![]()
Hier een foto van 68kg nu (rechts)
Denk dat ik wel redelijk wat VVM ben gegained afgelopen jaar

ThanksGoeie progress man. Wat is je lengte? Als je ook rond de 175 bent dan weet ik wat ik kan verwachten rond de 70kg![]()
Ben 1m72 ook

Hoezo train jij elke keer in de nacht?30 minuten cardio gepompt, -/+ 450 kcal
Morgen wss armen of iets, en dan maandag pull zonder bicep. Vanaf maandag dan het schema volgen
Heb het deze week toevallig overdag heel druk met werk/school gehad, 's Avonds verjaardagen en shit gehad dus ook geen tijd, dus dan maar 's Nachts

Ahhh oke dacht miss is het via Ronald mcdonald fonds ofzoHeb het deze week toevallig overdag heel druk met werk/school gehad, 's Avonds verjaardagen en shit gehad dus ook geen tijd, dus dan maar 's Nachts
Vanaf volgende week zal dat wel weer minderen, heb constant een privé gym dus dat is wel zeer relaxed![]()
Waarom ook niet?Heb het deze week toevallig overdag heel druk met werk/school gehad, 's Avonds verjaardagen en shit gehad dus ook geen tijd, dus dan maar 's Nachts
Vanaf volgende week zal dat wel weer minderen, heb constant een privé gym dus dat is wel zeer relaxed![]()