XXL Nutrition

Gamma x PPL Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ff lekker armdagje gepompt in tanktop (iets wat ik zweerde nooit te dragen maar goed :o zit wel heel lekker en je voelt je wel groot, not gonna lie there)

Voor de geïnteresseerde:
Morgen een InBody scan om 19:00, niet een heel accuraat ding ofcourse want heel de gym denkt door dat ding dat ze 8% shredded gods zijn, ik doe die metingen ook nooit, de laatste meting was op 20 januari 2020

Maar wel ff lachen om te kijken of er daadwerkelijk verschil zit in het afgelopen jaar, of dat de baco alles verpest heeft :trollface:
20 januari 2020 zat ik op de volgende stats:
1621778381768.png

(Enige belangrijke hier is eigenlijk het vocht gehalte, gezien dat de uitkomst van de onderste tabel beïnvloed)
1621778368361.png

1621778422314.png

Zoals je ziet zegt de tabel 18%, maar ik zat sowieso rond de 20-21% (misschien zelfs iets hoger).

Dat was toen de dirty bulk life, 0 ervaring met kcal tracken enzo. At iets van 4-5K per dag.
Zie 20 Januari 2020:
1621778616506.png

Door corona pas echt veel meer verdiept in kcal tracking + progressive overload.

Vanaf morgen wordt het weer normaal loggen met gewichten sets alles, afgelopen week niet zo'n zin in gehad omdat het gewoon alleen maar ff pomp trainingen waren en kijken waar we stonden.

Ik zit nog even te twijfelen over de dietbreak, vanochtend 67,4kg, vind de cardio niet persé heel erg om te doen ofzo

De veins komen steeds beter door zoals ik al eerder heb vermeld, het jeukt echt t*ring hard om te gaan kuren (heb het vrienden ook al verteld en die zeggen dat ik het niet moet doen) maar gezien ik steeds een betere fysiek krijg om ermee te starten vind ik het toch wel een struggle. Misschien nog een jaartje wachten. Maar er gaat geen week voorbij dat ik er niet over na denk :o

Haha die fatty bulk. Wat een leven man, zo 1.5 jaar massa ge gained. Kuren raad ik ook iedereen af, genoeg massa te winnen nog. Maar doe verder wat je graag doet, enkel moet je dan wel minder gaan zuipen :p

Haha die fatty bulk. Wat een leven man, zo 1.5 jaar massa ge gained. Kuren raad ik ook iedereen af, genoeg massa te winnen nog. Maar doe verder wat je graag doet, enkel moet je dan wel minder gaan zuipen :p
Hahaha dirty bulk life best life 😂 alles wat je op je pad komt naar binnen schuiven

Ik was dan sowieso van plan om geheel te stoppen met drinken voor 16 weken (of langer, heb mijn drankjaren wel gehad, af en toe assie'tje roken kan ik ook prima op leven)
Ook nog serieuzer mijn slaap timen dat ik minimaal 8 uur per dag pak etc.
Sowieso wilde ik me wel goed voorbereiden, bloedtest en gewoon starten met Test E of Test C rond de 375mg en HCG erbij zetten, nolvadex bij de hand en wellicht arimidex o.i.d erbij halen
Er valt naturel sowieso nog genoeg te behalen daar niet van, dat snap ik zelf ook wel, maar het kriebelt toch heel erg hahaha

Doe het niet! :p

Cardio halfuurtje, 450 kcal

Ik merk met elke sessie dat het me steeds makkelijker af gaat

Wie weet vind ik het straks nog leuk ook 🤡

Dat klopt allemaal, maar als je toch nul kans maakt (of die ambitie hebt) om ooit een bodybuilder- dan wel atletiekwedstrijd te winnen, dan is het toch mooi om een beetje van allebei te doen?

Hoe oud ben je eigenlijk?

Rack Pulls
3x3x100
1x10x120
Straps liggen net zoals al mn andere equipment in loods gym, kon daardoor dus niet hoger gaan

Seated Rows
2x20x33
1x6x47
1x6x57
1x10x67 hierna gelijk gedropt en 1x8x57
De 67 set kon zwaarder, dus volgende keer 3-5 kg erbij gooien

Banded Pull-ups + rode elastiek (deze is het zwakst)
1x15
1x9

Meadows Row
1x12x20 (grip probleem, stang is iets te groot voor handen, straps dus echt nodig)
1x8x25

Pulldowns + forced stretch
2x10x67
Aanradertje dit als je samen met iemand sport ;)

Decline Leg Raises
3x20xBW

Bicep gisteren al gedaan

Ik upload straks nog mijn meting + vergelijking met vorige cut, nu nog even cardio aan het doen 300-450 kcal
Positief verrast, ookal neem ik het maar met een korreltje zout

Ik heb me blijkbaar toch op meerdere momenten gemeten (wist ik niet meer veel van)

4 Juli 2020 (eindpunt cut)
Gewicht: 64,7kg
Skeletal Muscle Mass: 32,4kg
Body Fat: 12,3%

20 November 2020 (mid-bulk):
Gewicht: 73,9kg
Skeletal Muscle Mass: 35,3kg
Body Fat: 16,6%

24 Mei 2021 (huidig, cut):
Gewicht: 68,9kg
Skeletal Muscle Mass: 35kg
Body Fat: 10,9%

Tussen vorige cut en nu dus 4,2kg verschil qua gewicht, waarvan 2,6kg spiermassa in de plus en 1,4% minder.

Had wel liever iets meer spiermassa gezien, maar aan de andere kant ben ik gelijk gebleven met de spiermassa die ik had op 16,6% bodyfat dus mag niet klagen I guess

Overigens denk ik zelf dat ik nu op -/+ 13% sta i.p.v 10.9%
Maar ik baseer dit meestal op m'n buik en samen met love handles & onderrug sla ik hier snel vet op dus kan het mis hebben.

Gehele overzicht:
1621883888126.png
Vochtgehalte is overigens hetzelfde gebleven t.o.v andere meting (0,1LI) verschil
Ook nog iets, zegt mevrouw van de sportschool dat ik meer eiwit moet eten, ik zit letterlijk buiten de range van mijn proteïn intake :roflol:

Meting klinkt ofja ziet er toch dik positief uit. Winst is winst!

Mooie cijfers hoor. Goed wat spiermassa erbij, dat zag je ook vorige week wel aan die foto's.

Goed bezig man!

Cardio gedaan, 350 kcal, ook nog uurtje gewandeld 200-300 kcal
Ik zit te twijfelen om even een refeed dagje te houden met hoge hoeveelheid carbs maar twijfel of ik dan boven mijn huidige kcal wil uitschieten of het diezelfde dag wil compenseren met cardio
Heb om eerlijk te zijn wel even zin om 5 donuts naar binnen te schuiven etc. :p
Ook twijfel ik of ik na mijn cut wil carb loaden voor 3 dagen lang zonder te depleten (en dan voor elke kg lichaamsgewicht 10gram carbs eten), best benieuwd of die glycogeen supercompensatie zal lukken

Slight Decline Dumbell Press
Wat feeder sets
1x8x32
1x8x34 > instant drop naar 1x8x24 (30% eraf)
Lekkere oefening, mocht wel zwaarder

Incline Barbell Press, slight incline
Feeder sets
10x77,5 (moest 12 zijn)
6x80 (moest 8 zijn)
Tegenvallertje, had verwacht dat ik hem wel zou halen, de slight incline angle was wel even wennen

Chest Machine Press (Cluster Set, 20 sec rust tussen sets)
96kg (max)
8-5-3-2

Cable Flye + Einde 15 sec hold in stretch positie
2x10x17,5

Dumbell Shoulder Press + Belt
Ben te skinny voor die belt, dus volgende keer maar zonder doen :roflol: piek bulk zat hij nog prima
1x6x26kg (had 8-10 verwacht, helaas, denk dat m'n voetpositie niet goed zat)
1x10x24kg
Ik hoop deze snel weer op oud niveau te kunnen, dat was iets van 8x30kg

Dumbell Side Laterals (dropset)
1x10x8>1x10x6>2x10x4

Reverse Pec Deck
1x25x35
1x20x35

Tricep Rope Pushdown
2x12x21,25

Skullcrushers Dumbells
1x6x14 (iets te zwaar)
2x12x8

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven