Ff lekker armdagje gepompt in tanktop (iets wat ik zweerde nooit te dragen maar goed

zit wel heel lekker en je voelt je wel groot, not gonna lie there)
Voor de geïnteresseerde:
Morgen een InBody scan om 19:00, niet een heel accuraat ding ofcourse want heel de gym denkt door dat ding dat ze 8% shredded gods zijn, ik doe die metingen ook nooit, de laatste meting was op 20 januari 2020
Maar wel ff lachen om te kijken of er daadwerkelijk verschil zit in het afgelopen jaar, of dat de baco alles verpest heeft
20 januari 2020 zat ik op de volgende stats:
(Enige belangrijke hier is eigenlijk het vocht gehalte, gezien dat de uitkomst van de onderste tabel beïnvloed)
Zoals je ziet zegt de tabel 18%, maar ik zat sowieso rond de 20-21% (misschien zelfs iets hoger).
Dat was toen de dirty bulk life, 0 ervaring met kcal tracken enzo. At iets van 4-5K per dag.
Zie 20 Januari 2020:
Door corona pas echt veel meer verdiept in kcal tracking + progressive overload.
Vanaf morgen wordt het weer normaal loggen met gewichten sets alles, afgelopen week niet zo'n zin in gehad omdat het gewoon alleen maar ff pomp trainingen waren en kijken waar we stonden.
Ik zit nog even te twijfelen over de dietbreak, vanochtend 67,4kg, vind de cardio niet persé heel erg om te doen ofzo
De veins komen steeds beter door zoals ik al eerder heb vermeld, het jeukt echt t*ring hard om te gaan kuren (heb het vrienden ook al verteld en die zeggen dat ik het niet moet doen) maar gezien ik steeds een betere fysiek krijg om ermee te starten vind ik het toch wel een struggle. Misschien nog een jaartje wachten. Maar er gaat geen week voorbij dat ik er niet over na denk