Fitness Seller

Gamma x PPL Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Slight Incline Press (3/4e lockout)
3x8x32

Explosive Push Ups op 2 platen
1x20
1x15
Voeten op bankje push up
1x12

Pec Deck squeeze + 15 sec iso hold
2x12x45

Reverse Pec Deck
2x25x35

Shoulder Press 3/4 lockout
2x12x22

Tricep Pushdown Double Single Handed
2x12x19

Nog wat junk volume tricep & schouder

Cardio + 10k stappen gedaan

Die vriend van mij zit morgen op piek carb load tot hoever ik het heb gezien vind ik het niet echt worth en hij doet alles echt precies volgens de boekjes

dat doe je toch als je >20 k gaat hardlopen?

Nee niet persê
Hij doet het voor de glycogeen supercompensatie om de spieren vol te maken
Zou je iets van 130% moeten geven
130% op basis van spierglycogeen hè. Als spieren normaal 1% glycogeen bevatten gaat het nu naar 1.3%. Dan kan net iets helpen bij een BB wedstrijd of een fotoshoot, maar zal bij 'normale' mensen niet opvallend zijn.

Ochtendgewicht 65,8

Ik ga gewoon doorzetten tot eind juni, geen carbload, gewoon kijken hoever ik met mn cut kan komen (ookal ligt het onder de 65kg)

Mn kracht gaat niet zo lekker, maar mn bovenlichaam massa blijft redelijk het zelfde (ben alleen goed veel volume op mn schouders kwijt)

Denk dat ik over 3 weken een goede basis heb op een goede periode te leanbulken

IMG_20210605_122458__01.jpg

IMG_20210605_122508__01.jpg

Vanavond terras, dus vanmiddag denk nog ff wat cardio

Die kat/poes :roflol: Wat zou’ie toch denken?

Slanke core, fysiek ziet er veel massiever uit dan 66 kg!

goeie rug hoor

Ben volgens mij nog steeds dronken
Ewaja

60 sec rust

Lying Leg Curl
2x15x49
1x12x49

Leg Press hoge voet positie + wide stance
2x10x145

Leg Ext
3x6x84

Sissy Squat
1x40
1x25 + 8kg

Calf Raise
2x10+10 partials + 10 sec iso hold x 100

+ Cardio meuk

Gisteren niet echt getracked gewoon beetje genoten van het eten, wel iets van 900+ kcal cardio

Nu ook ff cardio aan t pompen 300-450 kcal
Vanavond nog uurtje wandelen

Conditie is goed toegenomen, gisteren voor de lol even all out gerend op de loopband en ik hield het voor mijn doen goed vol

Iemand in mn gym die kwam naar me toe met dat hij wilde gaan kuren, als hij het gaat doen houdt hij me up to date, qua fysiek zitten hij en ik wel op hetzelfde level, ik ben net ietsjes droger maar hij is nu ook aan het cutten

Love handles zijn definitief weg nu

je bent echt lekker bezig Vypaw. Flink geshred. Interessant om iemand te gaan volgen die gaat kuren. Ik ben benieuwd hoe snel die progressie gaat boeken tov jou. Maar maakt het waarschijnlijk alleen maar interessanter voor jou om ook te kuren denk ik.

je bent echt lekker bezig Vypaw. Flink geshred. Interessant om iemand te gaan volgen die gaat kuren. Ik ben benieuwd hoe snel die progressie gaat boeken tov jou. Maar maakt het waarschijnlijk alleen maar interessanter voor jou om ook te kuren denk ik.
Thanks man! Ik ben ook heel erg benieuwd hoe zijn progressie zal verlopen en het kan inderdaad 2 kanten op gaan. Stel z'n hele kuur gaat mis en z'n fysiek ziet er niet uit zal het me wel afschrikken, maar stel hij groeit er kei lekker op dan ga ik er ook wel meer naar neigen :p
Al met al kom ik wel steeds meer mensen tegen die wel een keer een kuurtje willen proberen, deze guy kwam namelijk naar mij toe en zei: "Ik hoorde dat jij ook misschien wilde kuren? Want ik zit zelf ook te twijfelen om het te doen".
Ik vind het alleen maar interessant als mensen in mijn omgeving gaan kuren om te kijken hoe dat bij iemand uitpakt

ja het lijkt mij ook super interessant om mensen die je kent te volgen die dat gaan doen. Ik weet dat ik zelf nog zoveel eruit kan halen voor ik dit punt heb bereikt. De discipline is er, nu nog de resultaten boeken en een zekere mate van advanced level krijgen en dan zie ik wel weer verder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven