MuscleMeat

Gamma x PPL Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ochtendgewicht 65,8

Ik ga gewoon doorzetten tot eind juni, geen carbload, gewoon kijken hoever ik met mn cut kan komen (ookal ligt het onder de 65kg)

Mn kracht gaat niet zo lekker, maar mn bovenlichaam massa blijft redelijk het zelfde (ben alleen goed veel volume op mn schouders kwijt)

Denk dat ik over 3 weken een goede basis heb op een goede periode te leanbulken

IMG_20210605_122458__01.jpg

IMG_20210605_122508__01.jpg

Vanavond terras, dus vanmiddag denk nog ff wat cardio
Goed fysiek man, voor hoe lang train je nu? (Volgens mij al wel een keer gezegd maar kan het niet meer terugvinden)

• Topic Starter Topic Starter
Goed fysiek man, voor hoe lang train je nu? (Volgens mij al wel een keer gezegd maar kan het niet meer terugvinden)
Train nu 3-4 jaar
Maar eerste 2 jaar weggegooid omdat ik te weinig at
Toen 1 jaar gedirtybulked en daarna gecrash diet
Dus laten we zeggen dat ik nu 1 jaar fatsoenlijk train :roflol:

Train nu 3-4 jaar
Maar eerste 2 jaar weggegooid omdat ik te weinig at
Toen 1 jaar gedirtybulked en daarna gecrash diet
Dus laten we zeggen dat ik nu 1 jaar fatsoenlijk train :roflol:
Mooi resultaat hoor. Ik weet niet of het weggegooide tijd was, op zijn minst leer je de oefeningen en omgaan met zware gewichten al goed aan. Maar er zijn echt wel gains gemaakt die eerste 2 jaar.
En kuren.... ik vind het nog altijd een soort fietsen met e-bike of zwemmen met flippers. Het gaat wel harder, maar je doet het niet meer (helemaal) zelf......

Mooi resultaat hoor. Ik weet niet of het weggegooide tijd was, op zijn minst leer je de oefeningen en omgaan met zware gewichten al goed aan. Maar er zijn echt wel gains gemaakt die eerste 2 jaar.
En kuren.... ik vind het nog altijd een soort fietsen met e-bike of zwemmen met flippers. Het gaat wel harder, maar je doet het niet meer (helemaal) zelf......
Ja heb sowieso wel veel ervaring opgedaan door al die fouten die ik heb gemaakt, ik probeer in mijn omgeving andere diezelfde fouten niet te laten maken :p

Weer m'n straps vergeten uuugh
Wel een zeer lekkere pomp

Rack Pulls
1x3x80
1x3x100
1x3x110
1x10x120

Dual Handed Low Row
1x8x67>1x8x57

Supinated Lat Pulldown
2x12x52 iets meer focus op stretch

Meadows Row
1x12x20 > 1x8x30

Dead hang + 5 kg
37 seconden

Bicep Curl (3 sec negatief)
3x15x30

Hammer Curl Dropset
1x8x14>1x8x12>1x8x10

Ik ga als dit schema klaar is denk ik weer een beetje aan de grote 3 lifts werken gezien ik dan weer in een overschot ga eten.
Denk dat SBD m'n fysiek wel ten goede kan doen.

Vanmiddag date gehad, heb mezelf nog in kunnen houden om niet compleet full r*tard te gaan qua drank
Vanavond gymmen
Denk dat als ik ff goed veel water drink, eet en mezelf vol caffeine pomp dat ik er nog wel iets van moet kunnen gaan maken
Sws 1 uur wandelen + 450 aan cardio want de hoeveelheid cocktails & wijn fucken mn kcal wel op

Slight Decline Dumbell Press
2x8x36

Slight Incline Press
Andere setup moeten doen want het was t*ring druk
1x8x80
1x6x80

Cable flyes door drukte moeten vervangen voor pec deck
2x15x65
Focus op squeeze

Dips assisted
2x25
Dit voelde zoveel beter dan zonder assistance, geen schouder pijn

Reverse Pec Deck
1x40x30
1x40x32,5

Bent Over Dual Single Handed Extensions
2x15x21.25

Paused Dumbell Skullcrushers
2x12x10

Nog beetje junkvolume tricep
Zeer goede pomp weer
Nu beetje cardio

Pomp werk doe je gewoon wat randoms erbij? Zit er verder ook geen arm work in dit programma, behalve wat curls lijkt mij?

Edit: over de db skullcrushers heen gekeken

Pomp werk doe je gewoon wat randoms erbij? Zit er verder ook geen arm work in dit programma, behalve wat curls lijkt mij?

Edit: over de db skullcrushers heen gekeken
Ja man, er zit wel wat arm werk in maar haal er qua pomp niet echt voldoening uit, diegene waarmee ik samen train ook niet

Het zijn ook maar 4 setjes (primair gefocusd) wat je doet elke keer voor armen

Meestal doe ik na de training gewoon 3 setjes van 12 medium gewicht met een pushdown variant

Aha, kan ook geen kwaad lijkt mij. En een arm pump is altijd goed :)

Vandaag legday gehad maar ging met iemand die voor de eerste keer is geweest

Dus niet echt speciale legday gehad maar meer beetje uitgelegd hoe en wat

Vanavond nog ff lekker stukkie wandelen en cardio
Ochtendgewicht nog 65,8 maar zeker niet verkeerd met de hoeveelheid drinkbare kcal die ik gisteren op had

Vind mezelf groter ogen dan een paar weken geleden maar dat komt denk ik door de toename van definitie

400 kcal stappen + 400 aan cardio
Ook ff onderarmen meegepakt, ga dit ook vaker doen gezien ik de onderarmen van een 5-jarige heb

Denk dat ik ook om de dag abs ga doen, wilde het eerst niet doen maar ben wel nieuwsgierig of mn abs er beter uit komen of niet

400 kcal stappen + 400 aan cardio
Ook ff onderarmen meegepakt, ga dit ook vaker doen gezien ik de onderarmen van een 5-jarige heb

Denk dat ik ook om de dag abs ga doen, wilde het eerst niet doen maar ben wel nieuwsgierig of mn abs er beter uit komen of niet
je gaat lekker met die cardio maat. Ik ga het nu ook weer oppakken, is motiverend om jou zo bezig te zien.

Ik heb goede ervaring met hanging leg raises.

Je zit er goed in man, ga zo door!!

Sicke profielfoto. Dan zou ik ook wel willen cutten, maar mentaal nog niet klaar voor haha

Sicke profielfoto. Dan zou ik ook wel willen cutten, maar mentaal nog niet klaar voor haha
Die bicep vein is een van mn motivatie punten maar voorderest is het mentaal wel zwaar hahaha
Alle shirtjes beginnen los te zitten
Maar ik draag nu gewoon veel oversized shit zodat niemand mn armen ziet :roflol:
Voel mezelf wel echt fit sinds het cutten en alle cardio meuk, echt een stuk fitter dan piekbulk
Dat scheelt mentaal weer wel :p

Die bicep vein is een van mn motivatie punten maar voorderest is het mentaal wel zwaar hahaha
Alle shirtjes beginnen los te zitten
Maar ik draag nu gewoon veel oversized shit zodat niemand mn armen ziet :roflol:
Voel mezelf wel echt fit sinds het cutten en alle cardio meuk, echt een stuk fitter dan piekbulk
Dat scheelt mentaal weer wel :p
En schouders een beetje bijbruinen :D Die steken nu wel wat af.
Maar ripped armen hoor, waarom zou je die niet willen tonen???

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven