AndroidHealthClinic

Gamma x PPL Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hoe lang is je cut tot nu toe geweest?

Betaine schijnt te werken, geen ervaring mee. Ashwagandha slik ik elke avond. Zelf gebruik ik KSM-66, sommige ervaren dit als 'energie'. Andere gebruiken Sensoril voor de slaap, meer rustgevend.

Have fun op strand man :)

• Topic Starter Topic Starter
Hoe lang is je cut tot nu toe geweest?

Betaine schijnt te werken, geen ervaring mee. Ashwagandha slik ik elke avond. Zelf gebruik ik KSM-66, sommige ervaren dit als 'energie'. Andere gebruiken Sensoril voor de slaap, meer rustgevend.

Have fun op strand man :)
Thanks man!
Ben rond 9 maart gestart met cutten ofzo
Dus de cut duurt nu rond de 3,5 maand ongeveer
Betaine werkt ook goed tegen acne schijnt, dus vond dat alleen al wel een goede reden om het te nemen
Betreft ashwaganda ben ik benieuwd wat ik er van ga opmerken

Squat, wat wijdere stance
3x5x80
Prima diepte, langzaam weer opbouwen nu de bulk nadert, bracen ging wel kut

Leg Press, volledige ROM, narrow stance in het midden (mn adductors/hamstrings zijn nog steeds gefrituurd trouwens t*ring)
3x20x105
Lekker langzaam uitgevoerd, ook wat gespeeld met tenen buiten binnen etc
Denk dat ik de ene legday naar buiten doe en de andere naar binnen

Leg Extension
3x6x96(max)
Ga ik niet blijven maxen, wil nog wat spelen met de uitvoering en sets & reps maar heb nog niet goed onderzoek gedaan wat ik t beste kan doen

Leg Curls
3x12x42
Ook echt volledige ROM, merk dat ik bij zwaarder gewicht mn hamstring niet volledig laat strekken
Moet gewoon ff mn ego aan de kant zetten
Zelfde geld voor leg press, ik zag een filmpje van JM waarin hij zei als je niet volledige ROM kan maken bij een squat zorg dan wel dat je het ergens anders wel kan
(Hack squat of leg press)
Zie hier in de gym genoeg die leg press hier maxen maar een rom van niets hebben

Calf Raise Seated
3x12xGeen Idee
Deed hem met iemand ff snel samen
Denk dat ik dit 6 sets wil gaan maken zodat ik rond de 12 primaire sets kuiten per week ga zitten
Nu ff cardio -/+ 300 kcal

Vandaag gefrituurde zooi gegeten die niet eens lekker was, altijd kut

Bench 1 sec pause
3x5x80 ez

Incline Dumbell
3x12x28

Standing Shoulder Press
2x12x16

Egyptian Side Lateral Raise
2x12x2,5

Face Pulls
2x15x21,5

Nog wat tricep zooi

350 kcal cardio + 10k stappen

t*ring druk in de gym, allemaal andere shit moeten doen dan gepland
Niet waard om te loggen, kan er zo boos om worden
Wel gesumo deadlift maar techniek is nog steeds ruk
Nu cardio 300 kcal

Qua energie laatste weken zit ik er echt helemaal doorheen ofzo
Ik doe er 2 uur over om op te starten 's Ochtends en alleen caffeine kan me een beetje een boost geven deze dagen

Heb in ieder geval al een lijst gemaakt van de dunkin donuts die ik ga murderen 1 juli 😏

ja man dat is schraal als het zo druk is. Wel netjes elke keer die cardio en dan nog 10k stappen elke dag :thumb:.Nog 2 weken volhouden komaan. Haha jij gaat echt een mega carbcoaster in met die donuts :p

ja man dat is schraal als het zo druk is. Wel netjes elke keer die cardio en dan nog 10k stappen elke dag :thumb:.Nog 2 weken volhouden komaan. Haha jij gaat echt een mega carbcoaster in met die donuts :p
Ja ik ga ook een armdagje inplannen denk ik dan voor de ultieme pomp :p
Of pushday

Bijlagen

• Screenshot_20210617-232751.jpg
    Screenshot_20210617-232751.jpg
    52,2 KB · Weergaven: 46
Gisteren klein overschot van 400
Hele dag werken vandaag, vanavond feessie
Morgen compenseren van vrijdag
Deze week denk ik even wat extremere deficit om het doelgewicht te halen en dan 1 juli carbload fest 😋

Gisteren uiteindelijk 1300 kcal netto op, drank kwam ook goed aan hierdoor 🙃

Vandaag dus geen compensatie nodig

Vanavond cardio + legday en hopelijk nog uurtje wandelen

Vanochtend wel echt in zieke shape door het gebrek aan vocht :p

Gisteren uiteindelijk 1300 kcal netto op, drank kwam ook goed aan hierdoor 🙃

Vandaag dus geen compensatie nodig

Vanavond cardio + legday en hopelijk nog uurtje wandelen

Vanochtend wel echt in zieke shape door het gebrek aan vocht :p

Ben je het nog niet beu :p ik wil niet als dikke overblijven... :p

Heb na wat daagjes research te doen besloten om Mk-667 te gaan proberen. Heb het besteld & vanaf 5 juli ga ik starten

Ben best benieuwd

Na je cut dit er in gooien, je gaat onverzadigbaar zijn denk ik :roflol:

Na je cut dit er in gooien, je gaat onverzadigbaar zijn denk ik :roflol:
Ja ik ben erg benieuwd
Maar ik hoor verschillende verhalen, de een zegt dat de honger absurd is, de ander zegt dat het na 5 dagen al kapt en mee valt, zelf ervaring mee gehad toevallig?

goede ervaringen met mk677 dus dat komt wel goed :D

Heb na wat daagjes research te doen besloten om Mk-667 te gaan proberen. Heb het besteld & vanaf 5 juli ga ik starten

Ben best benieuwd
Bereid je maar voor op de absurde honger, eerste dagen is het echt niet te doen. Wel een aantal uur voor je ontbijt nemen.

Bereid je maar voor op de absurde honger, eerste dagen is het echt niet te doen. Wel een aantal uur voor je ontbijt nemen.
Ik ga ook berberine bij supplementeren en ga proberen zoveel mogelijk suiker te mijden en het liefst ook zo laag mogelijk in carbs te blijven
Las namelijk dat als je echt suikers gaat eten je honger helemaal uit de hand loopt

Ja ik ben erg benieuwd
Maar ik hoor verschillende verhalen, de een zegt dat de honger absurd is, de ander zegt dat het na 5 dagen al kapt en mee valt, zelf ervaring mee gehad toevallig?
ja, als je het gaat nemen wanneer je al enige tijd op onderhoud (of er boven) zit gaat die absurde honger vrij snel normaliseren (bij mij was die nog steeds hoger dan baseline tho). Na een cut, waar je wss nu al flinke honger hebt dit er in gooien, dan ga je wel wat langer die absurde honger hebben :D

Waar ga je die berberine trouwens halen? Ik had die van Sportpoeders maar die hebben ze niet meer.

ja, als je het gaat nemen wanneer je al enige tijd op onderhoud (of er boven) zit gaat die absurde honger vrij snel normaliseren (bij mij was die nog steeds hoger dan baseline tho). Na een cut, waar je wss nu al flinke honger hebt dit er in gooien, dan ga je wel wat langer die absurde honger hebben :D

Waar ga je die berberine trouwens halen? Ik had die van Sportpoeders maar die hebben ze niet meer.
Wilde de berberine hier bestellen:
Andere sites zijn allemaal best wel prijzig voor de hoeveelheid die je krijgt

Als ik echt extreme honger krijg dan heb ik in ieder geval weer een reden om cardio toe te voegen aan m'n routine tijdens de bulk :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven