- Waardering
- 8.521
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks man!Hoe lang is je cut tot nu toe geweest?
Betaine schijnt te werken, geen ervaring mee. Ashwagandha slik ik elke avond. Zelf gebruik ik KSM-66, sommige ervaren dit als 'energie'. Andere gebruiken Sensoril voor de slaap, meer rustgevend.
Have fun op strand man![]()
Ja ik ga ook een armdagje inplannen denk ik dan voor de ultieme pompja man dat is schraal als het zo druk is. Wel netjes elke keer die cardio en dan nog 10k stappen elke dag.Nog 2 weken volhouden komaan. Haha jij gaat echt een mega carbcoaster in met die donuts
![]()

Gisteren uiteindelijk 1300 kcal netto op, drank kwam ook goed aan hierdoor 🙃
Vandaag dus geen compensatie nodig
Vanavond cardio + legday en hopelijk nog uurtje wandelen
Vanochtend wel echt in zieke shape door het gebrek aan vocht![]()
ik wil niet als dikke overblijven... 
Ik ben het zeker beu, wil het liefst nu stoppen hahahaBen je het nog niet beuik wil niet als dikke overblijven...
![]()
Ja ik ben erg benieuwdNa je cut dit er in gooien, je gaat onverzadigbaar zijn denk ik![]()
Bereid je maar voor op de absurde honger, eerste dagen is het echt niet te doen. Wel een aantal uur voor je ontbijt nemen.Heb na wat daagjes research te doen besloten om Mk-667 te gaan proberen. Heb het besteld & vanaf 5 juli ga ik starten
Ben best benieuwd
Ik ga ook berberine bij supplementeren en ga proberen zoveel mogelijk suiker te mijden en het liefst ook zo laag mogelijk in carbs te blijvenBereid je maar voor op de absurde honger, eerste dagen is het echt niet te doen. Wel een aantal uur voor je ontbijt nemen.
ja, als je het gaat nemen wanneer je al enige tijd op onderhoud (of er boven) zit gaat die absurde honger vrij snel normaliseren (bij mij was die nog steeds hoger dan baseline tho). Na een cut, waar je wss nu al flinke honger hebt dit er in gooien, dan ga je wel wat langer die absurde honger hebbenJa ik ben erg benieuwd
Maar ik hoor verschillende verhalen, de een zegt dat de honger absurd is, de ander zegt dat het na 5 dagen al kapt en mee valt, zelf ervaring mee gehad toevallig?

Wilde de berberine hier bestellen:ja, als je het gaat nemen wanneer je al enige tijd op onderhoud (of er boven) zit gaat die absurde honger vrij snel normaliseren (bij mij was die nog steeds hoger dan baseline tho). Na een cut, waar je wss nu al flinke honger hebt dit er in gooien, dan ga je wel wat langer die absurde honger hebben
Waar ga je die berberine trouwens halen? Ik had die van Sportpoeders maar die hebben ze niet meer.

Zelf zero extra honger op mk677.Ja ik ben erg benieuwd
Maar ik hoor verschillende verhalen, de een zegt dat de honger absurd is, de ander zegt dat het na 5 dagen al kapt en mee valt, zelf ervaring mee gehad toevallig?