AndroidHealthClinic

Gamma x PPL Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mooi resultaat man. Dunking donuts zijn zwaar overrated, gewoon een paar vanille donuts van de lidl of appie halen.

• Topic Starter Topic Starter
Mooi resultaat man. Dunking donuts zijn zwaar overrated, gewoon een paar vanille donuts van de lidl of appie halen.
Thanks man!
Heb nog een paar donuts van ze die ik een kans wil geven maar heb wel vaak gehad dat ze tegen vallen idd
Behalve oreo want ja dat kan niet mis gaan

Gefeliciteerd! Dunkin natuurlijk!

Pff goeie shape hoor, netjes

Goeie shape ik zou er een op drinken 😋

Ochtendgewicht 64,2 f**k this shit bulk gaat weer beginnen
Vandaag sowieso even donuts scoren, alleen kijken of ik deze bij de appie ga halen of naar de dunkin ga vandaag

Screenshot_20210622-101325__01.jpg

Precies vorig jaar vs dit jaar, zelfde gewicht, zelfde dag en toevalig toen ook klaar met de cut

Onderhoud uitzoeken wordt wel even klote omdat ik niet altijd goed mn cardio enzo heb ingevoerd op myfitnesspal
Ik denk dat ik gewoon 2500 + verbrande kcal met stappen ga eten en even aankijk wat dit voor mn gewicht gaat doen

Zometeen ff abs trainen denk ik
Goed resultaat. Mag je trots op zijn. Nog even die brakka naar beneden om die Calvin te showen. Jeee Casanova.

Overigens een goede base om met het ekte werk te beginnen.

Goed resultaat. Mag je trots op zijn. Nog even die brakka naar beneden om die Calvin te showen. Jeee Casanova.

Overigens een goede base om met het ekte werk te beginnen.
Alles voor die chimies bro jwz

Eerst Mk667 uitproberen, zal daarna niet langer dan een jaar zijn denk ik voor de naald erin zit denk ik :p

Alles voor die chimies bro jwz

Eerst Mk667 uitproberen, zal daarna niet langer dan een jaar zijn denk ik voor de naald erin zit denk ik :p
Persoonlijk vond ik MK677 niet zo. Beetje overhyped bullshit. Kreeg er ook een zwangere buik van.

Maar goed, als je natty zulke resultaten behaald moet dat wel goed komen.

Goeie resultaten man! Persoonlijk zouden sarms mij totaal niet trekken maargoed designer drugs mij evenmin. Zelf zit ik binnenkort ook er over na te denken om maar is te gaan kuren, maar dan wel direct met testosteron. Had het idee al langer maar wou natuurlijk zo ver mogelijk komen en merk dat de rek er echt wel uit is. Succes iniedergeval!

Goeie resultaten man! Persoonlijk zouden sarms mij totaal niet trekken maargoed designer drugs mij evenmin. Zelf zit ik binnenkort ook er over na te denken om maar is te gaan kuren, maar dan wel direct met testosteron. Had het idee al langer maar wou natuurlijk zo ver mogelijk komen en merk dat de rek er echt wel uit is. Succes iniedergeval!
Mk-667 valt niet onder de categorie sarms gezien het niets met je testosteron waardes doet (alhoewel veel mensen wel denken dat het een sarm is)
Sarm staat voor selective androgen receptor modulator, maar Mk-667 doet zelf niets met je androgene receptoren

Sarms trekken mij zelf namelijk absoluut niet en ik zou idd ook gelijk test doen
Als je t gaat doen, wil ik met alle plezier je log volgen ;)

Denk maar aan je hart mk-667 vergrote hartspier > hartfalen

Denk maar aan je hart mk-667 vergrote hartspier > hartfalen

"Daily MK-677 significantly increased GH and IGF-I levels to those of healthy young adults without serious adverse effects."

een half jaar elke dag 25 milligram MK-677 slikte
In 2003 publiceerden Finse onderzoekers een studie waarin ze die hartafwijking zagen ontstaan bij krachtsporters die anabole steroïden en groeihormoon. Artsen vinden die afwijking ook opvallend vaak bij groeihormoongebruikers met een hogere bloeddruk dan normaal.
Beide niet van toepassing voor mij :p

Ok, de nuance ken ik ook niet, een ieder moet het voor zichzelf weten. Zeer goede cut trouwens, hulde!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven