- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks man!Mooi resultaat man. Dunking donuts zijn zwaar overrated, gewoon een paar vanille donuts van de lidl of appie halen.
Plakkerige zooi is het zeker, maar ik crave er nu al zo lang naarSnap niet wat mensen lekker vinden aan donuts
smerige tyfusbende

Ja als je cut crave je naar alles opbegeven moment. Goede vooruitgang trouwens.Plakkerige zooi is het zeker, maar ik crave er nu al zo lang naar![]()
Ja zeker waar, ben echt niet van het zoete eten normaal gesproken maar de cravings naar donuts en ijs waren echt bizarJa als je cut crave je naar alles opbegeven moment. Goede vooruitgang trouwens.

Goed resultaat. Mag je trots op zijn. Nog even die brakka naar beneden om die Calvin te showen. Jeee Casanova.Ochtendgewicht 64,2 f**k this shit bulk gaat weer beginnen
Vandaag sowieso even donuts scoren, alleen kijken of ik deze bij de appie ga halen of naar de dunkin ga vandaag
![]()
Precies vorig jaar vs dit jaar, zelfde gewicht, zelfde dag en toevalig toen ook klaar met de cut
Onderhoud uitzoeken wordt wel even klote omdat ik niet altijd goed mn cardio enzo heb ingevoerd op myfitnesspal
Ik denk dat ik gewoon 2500 + verbrande kcal met stappen ga eten en even aankijk wat dit voor mn gewicht gaat doen
Zometeen ff abs trainen denk ik
Alles voor die chimies bro jwzGoed resultaat. Mag je trots op zijn. Nog even die brakka naar beneden om die Calvin te showen. Jeee Casanova.
Overigens een goede base om met het ekte werk te beginnen.

Persoonlijk vond ik MK677 niet zo. Beetje overhyped bullshit. Kreeg er ook een zwangere buik van.Alles voor die chimies bro jwz
Eerst Mk667 uitproberen, zal daarna niet langer dan een jaar zijn denk ik voor de naald erin zit denk ik![]()
Mk-667 valt niet onder de categorie sarms gezien het niets met je testosteron waardes doet (alhoewel veel mensen wel denken dat het een sarm is)Goeie resultaten man! Persoonlijk zouden sarms mij totaal niet trekken maargoed designer drugs mij evenmin. Zelf zit ik binnenkort ook er over na te denken om maar is te gaan kuren, maar dan wel direct met testosteron. Had het idee al langer maar wou natuurlijk zo ver mogelijk komen en merk dat de rek er echt wel uit is. Succes iniedergeval!

Wat kraam jij toch t*ring veel onzin uitDenk maar aan je hart mk-667 vergrote hartspier > hartfalen
Denk maar aan je hart mk-667 vergrote hartspier > hartfalen
Beide niet van toepassing voor mijIn 2003 publiceerden Finse onderzoekers een studie waarin ze die hartafwijking zagen ontstaan bij krachtsporters die anabole steroïden en groeihormoon. Artsen vinden die afwijking ook opvallend vaak bij groeihormoongebruikers met een hogere bloeddruk dan normaal.