MuscleMeat

Gamma x PPL Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wilde de berberine hier bestellen:
Andere sites zijn allemaal best wel prijzig voor de hoeveelheid die je krijgt

Als ik echt extreme honger krijg dan heb ik in ieder geval weer een reden om cardio toe te voegen aan m'n routine tijdens de bulk :p
van waar wordt dit verzonden?

Berberine is idd een prijzige supp, was ook de reden dat Sportpoeders er mee stopte, de prijs steeg enorm voor hun :o

• Topic Starter Topic Starter
van waar wordt dit verzonden?

Berberine is idd een prijzige supp, was ook de reden dat Sportpoeders er mee stopte, de prijs steeg enorm voor hun :o
Amerika zie ik nu dus hoop niet dat dat te lang duurt
Maar gezien je het 3x per dag moet nemen vind ik de Nederlandse markt te duur
Hier zou je dan 3 potjes van moeten nemen wat al weer 60-70 euro is

Edit:

27 euro voor 120 capsules met 1000mg per stuk

Een dosering van 1500mg zou ik enkel hanteren aan het einde van een bulk/ als je demk al even gebruikt.

Sowieso is, met je huidige calorie inname/ vetpercentage/ activiteit je insuline gevoeligheid hoog en je bloedsuikerspiegel dik inorde.

Ga je het controleren met een glucosemeter?

Een dosering van 1500mg zou ik enkel hanteren aan het einde van een bulk/ als je demk al even gebruikt.

Sowieso is, met je huidige calorie inname/ vetpercentage/ activiteit je insuline gevoeligheid hoog en je bloedsuikerspiegel dik inorde.

Ga je het controleren met een glucosemeter?
Zit ik nog even over te twijfelen, aan de ene kant kosten die dingen geen drol dus misschien wel net zo makkelijk
Aan de andere kant denk ik niet dat ik tegen probleem ga oplopen indien ik mijn dieet gewoon fatsoenlijk houd
Heb jij het toentertijd wel gedaan?

Zit ik nog even over te twijfelen, aan de ene kant kosten die dingen geen drol dus misschien wel net zo makkelijk
Aan de andere kant denk ik niet dat ik tegen probleem ga oplopen indien ik mijn dieet gewoon fatsoenlijk houd
Heb jij het toentertijd wel gedaan?
Nee, zelf geen berberine erbij :o denk dat het de tweede keer dat ik het gebruikte niet mooi was lol, was echt zo’n dreamerbulk.

Als je je voeding en vp in het gareel kan houden zal het allemaal wel meevallen.

Nee, zelf geen berberine erbij :o denk dat het de tweede keer dat ik het gebruikte niet mooi was lol, was echt zo’n dreamerbulk.

Als je je voeding en vp in het gareel kan houden zal het allemaal wel meevallen.
Ja hoop dat ik mezelf wel een beetje in de hand kan houden
Als ik een vet varken wordt heeft t ook niet veel zin
Maar moet wel goed komen denk ik
Hoe was jouw water retentie? Ik lees dat sommige 5kg aan vocht vasthouden

Ja hoop dat ik mezelf wel een beetje in de hand kan houden
Als ik een vet varken wordt heeft t ook niet veel zin
Maar moet wel goed komen denk ik
Hoe was jouw water retentie? Ik lees dat sommige 5kg aan vocht vasthouden
Heb het twee maal gebruikt: eenmaal uit een diepe cut komende, mk+test+tren, was 10kg bijgekomen maar bleef wel lean-ish door de tren.

tweede maal zat ik al even op onderhoud, dan enkel test + mk erbij, 10-12kg bijgekomen waarvan 5-7kg boven m’n ‘gewichts treshold’ voordien. Hield heel veel vocht vast toen. Uiteindelijk heeft het wel mee gezorgd voor mijn ‘basis’ zeg maar.

Vond het de tweede keer overigens niet zo fijn, al dat vocht en op korte tijd zo zwaar worden voel je wel.

Heb het twee maal gebruikt: eenmaal uit een diepe cut komende, mk+test+tren, was 10kg bijgekomen maar bleef wel lean-ish door de tren.

tweede maal zat ik al even op onderhoud, dan enkel test + mk erbij, 10-12kg bijgekomen waarvan 5-7kg boven m’n ‘gewichts treshold’ voordien. Hield heel veel vocht vast toen. Uiteindelijk heeft het wel mee gezorgd voor mijn ‘basis’ zeg maar.

Vond het de tweede keer overigens niet zo fijn, al dat vocht en op korte tijd zo zwaar worden voel je wel.
Hoop dat ik dat vocht vast houden een beetje kan vermijden door mn carb/sodium inname te minimaliseren
Anders ben ik binnen 1 week een ballon en heb ik voor niets zolang gecut :roflol:
Maar wat je zegt heeft me wel aan het denken gezet, misschien dat ik eerst even een normale maand ga lean bulken, onderhoud uitzoeken en vanaf dan de mk667 in ga zetten

Ik vind mk677 niks, ik word er gewoon zwanger van zo een vochtpens. Ligt ook wel een beetje aan je dosering en het trekt wel weer snel weg als je stopt.

Ik vind mk677 niks, ik word er gewoon zwanger van zo een vochtpens. Ligt ook wel een beetje aan je dosering en het trekt wel weer snel weg als je stopt.
Wilde gewoon een lage dosering pakken rond de 10mg, weet niet hoeveel jullie hebben gerund?

Ik had ook meer honger maar als je gewoon prep maaltijden hebt en daar aan houdt wordt jij echt geen vochtbalon.
Het beste is year round wat ik lees @20/30 mg maar kost ook veel geld. Alvast succes man :D

Ik had ook meer honger maar als je gewoon prep maaltijden hebt en daar aan houdt wordt jij echt geen vochtbalon.
Het beste is year round wat ik lees @20/30 mg maar kost ook veel geld. Alvast succes man :D
Ja year round 20/30mg is idd wel een duur grapje :p
Thanks man!

Poeder zoeken en oplossen in vloeistof is het een stuk goedkoper. ;)

Wilde gewoon een lage dosering pakken rond de 10mg, weet niet hoeveel jullie hebben gerund?

Ja meer dan 10mg. Op 10mg zal de bloat goed meevallen alleen zijn de IGF waardes die je pakt ook een stuk lager dan op 20-30mg. Overigens zou ik het zeker niet langer dan een paar maanden runnen zonder pauzes(op 10mg kan het miss nog wel) want het fucked aardig met je bloedglucose levels.

Ja meer dan 10mg. Op 10mg zal de bloat goed meevallen alleen zijn de IGF waardes die je pakt ook een stuk lager dan op 20-30mg. Overigens zou ik het zeker niet langer dan een paar maanden runnen zonder pauzes(op 10mg kan het miss nog wel) want het fucked aardig met je bloedglucose levels.
Als ik elke dag 10mg zou nemen kan ik er in principe 2 maanden mee doen, dat is wel een prima tijdspan denk ik, had gelezen dat je het dezelfde dag van inname gelijk merkt qua pomp in de gym dus ben daar ook wel benieuwd naar
Mocht het echt goed bevallen ga ik misschien doen wat @hoxyz zegt met dat poeder inkopen en oplossen in vloeistof
Overigens als ik sommige before & afters zie van stand-alone Mk-667 beloofd het heel wat qua recomping als je hoog in vet % zit alhoewel mij dit dus erg moeilijk lijkt aangezien je hongergevoel zo erg stijgt

Zou niet teveel geloven van die before en afters. Het gaat zeker zorgen dat je er voller bijstaat, meer pomp etc. Maar dat verlies je ook gewoon weer als je stopt.

10mg was zat voor mij. Toen ik nog moeite had met grote porties eten vond ik het wonderspul, nu vind ik er ook maar weinig aan eigenlijk.
Heb nooit echt moeite met grote porties eten, alleen clean eten is wel een opgave voor mij gezien ik nogal erg houd van fastfood :p
Nu is mijn onderhoud sowieso erg laag want ik weeg nog maar 64,9 kg
Maar wil de natty supplementen zo ver mogelijk pushen tot ik aan de echte meuk begin :o

Mezelf via InBody scan laten opmeten, helaas 2 liter vocht verschil tegenover de vorige keer dus alles behalve accuraat
Zo zou ik nu 1,3kg spiermassa kwijt moeten zijn en nu rond de 9,5% body fat zitten

Bench (1 sec pause)
3x5x81

Incline Dumbell Press
3x12x30

Flyes
3x12x13,25

Side Raises
3x20x5

Face Pulls
3x15x25

Tricep Rope Extension
3x12x21,25

Dumbell Skull Crushers
3x12x10

En nog wat random pomp werk, voelt wel ziek lekker om gewoon rond RPE 7-8 te trainen ipv 9-10

Ochtendgewicht 64,2 f**k this shit bulk gaat weer beginnen
Vandaag sowieso even donuts scoren, alleen kijken of ik deze bij de appie ga halen of naar de dunkin ga vandaag

Screenshot_20210622-101325__01.jpg

Precies vorig jaar vs dit jaar, zelfde gewicht, zelfde dag en toevalig toen ook klaar met de cut

Onderhoud uitzoeken wordt wel even klote omdat ik niet altijd goed mn cardio enzo heb ingevoerd op myfitnesspal
Ik denk dat ik gewoon 2500 + verbrande kcal met stappen ga eten en even aankijk wat dit voor mn gewicht gaat doen

Zometeen ff abs trainen denk ik

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven