AndroidHealthClinic

Gamma x PPL Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Mk-667 is net binnen gekomen, ik ga het zo al gewoon innemen gezien het toch een erg lage dosis is

Mk-667 valt niet onder de categorie sarms gezien het niets met je testosteron waardes doet (alhoewel veel mensen wel denken dat het een sarm is)
Sarm staat voor selective androgen receptor modulator, maar Mk-667 doet zelf niets met je androgene receptoren

Sarms trekken mij zelf namelijk absoluut niet en ik zou idd ook gelijk test doen
Als je t gaat doen, wil ik met alle plezier je log volgen ;)
Ok dat wist ik niet, dacht dat het ook onder sarms viel. maar los daarvan ben ik meer van de middelen die er al jaren zijn en waarvan de lange termijn effecten ook van bekend zijn. Voordat ik ga kuren wil ik eerst een bloedtest doen om te kijken of alles good 2 go is voordat ik daarmee aan de slag ga, en wil eigenlijk nog ff stoppen met roken..... maar mocht het zover zijn zit ik er wel aan te denken om het te gaan loggen ook voor feedback van anderen en om het zelf terug te kunnen zien maarja ben normaal niet zo'n log persoon maar ga me best doen :cool:

Ochtendgewicht 64,2 f**k this shit bulk gaat weer beginnen
Vandaag sowieso even donuts scoren, alleen kijken of ik deze bij de appie ga halen of naar de dunkin ga vandaag

Screenshot_20210622-101325__01.jpg

Precies vorig jaar vs dit jaar, zelfde gewicht, zelfde dag en toevalig toen ook klaar met de cut

Onderhoud uitzoeken wordt wel even klote omdat ik niet altijd goed mn cardio enzo heb ingevoerd op myfitnesspal
Ik denk dat ik gewoon 2500 + verbrande kcal met stappen ga eten en even aankijk wat dit voor mn gewicht gaat doen

Zometeen ff abs trainen denk ik
goed resultaat

Langzaam RPE opschroeven
Kcal doel per dag op 2700 gezet
Goede pomp, aardig wat carbs + zout op
Vandaag klein overschot van 400 door de donuts maar de craving is iig weg

Lat Pulldown
3x12x62

Seated Row
3x10x67

Lat Prayer Stang
3x12x28

Machine Row
1x12x65
2x12x75

Wilde pendlay/barbell rows doen maar veel te druk

Hammer Curl (cheat)
1x12x16
2x10x16

Barbell Curl (1-2 sec negatief)
3x15x25

Reverse Curl
2x25x17,5

+ junkvolume bicep

Sumo deadlift is nog ff on hold tot ik samen met iemand kan trainen die mij t even fatsoenlijk uit kan leggen

Ziek lekker geslapen vannacht, best intense dromen, ik droom al goed van de ZMA dus denk dat deze combi helemaal lekker is.
Betreft de honger nog nergens last van, alhoewel ik wel het gevoel heb alsof ik kan blijven eten, maar dat komt denk ik gewoon omdat ik uit een cut kom
Vandaag nog even een bak ben & jerries wegwerken en dan is alle zoete troep het huis uit :D

Squat
2x5x90 (niet diep genoeg :( )
1x5x80

Leg Press
3x20x105

Lying Leg Curl
3x12x42
Sinds ik deze volledig laat zakken echt zieke spierpijn in de hamstrings

Leg Extension (1 sec flex @ top)
3x12x49

Hip Adductor
3x12x35

Seated Calf Raises
1x10x70
2x12x60

Ik ga eens vragen in de gym of ze niet een hack squat kunnen neer zetten of als keuze kunnen geven, we hebben sinds kort een nieuwe eigenaar en sinds hij in het pand zit is de gym constant aan het upgraden met apparaten en ander spul, echt top. Deze gast snapt ook iets van fitness tov de andere eigenaar dus dat is ook wel fijn
Eens per jaar krijgen we meestal een vragenformulier met keuzes uit 3 apparaten die we in de gym willen hebben, de meest gekozen komt dan in de gym

Jaloers. Bij mij komen er alleen maar meer cardioshit voor dikke wijven bij en fitnessmachines gaan zelf weg
Bij ons hebben we de keuze meestal tussen 1 cardio apparaat en 2 krachtapparaten. Maar we betalen ook 2x per jaar extra voor een "clubverbeterprogramma" waardoor die nieuwe apparaten dus kunnen komen
Alhoewel de nieuwe eigenaar opeens een nieuwe waterkoeler, zo'n menselijk kickbox ding en een rugapparaat heeft weggezet uit het niets wat ook ziek chill is

Net nog ff onderarmen + abs getraind
Ben onderarmen nu om de dag aan het trainen

Gisteren en vandaag overschot van rond de 400 maar de rest vd week was ook wel extreme deficit dus dat compenseert elkaar weer goed
Alle junkfood zooi in huis is nu op

Nu komt het moeilijkste gedeelte. Je upped je kcals maar hebt conquer veel honger. Zorgen dat je nu wilskracht toont om niet weer direct dik omhoog te gaan in vet.

Je neemt je MK op lege maag neem ik aan? Dat moet geloof ik om te voorkomen dat je diabeet wordt. Beetje vol te houden de eerste twee uur zonder eten? Ik begon op een duur hypo verschijnselen te krijgen met een hoop trillen van de honger.

Laatst bewerkt:
Nu komt het moeilijkste gedeelte. Je upped je kcals maar hebt conquer veel honger. Zorgen dat je nu wilskracht toont om niet weer direct dik omhoog te gaan in vet.

Je neemt je MK op lege maag neem ik aan? Dat moet geloof ik om te voorkomen dat je diabeet wordt. Beetje vol te houden de eerste twee uur zonder eten? Ik begon op een duur hypo verschijnselen te krijgen met een hoop trillen van de honger.

Heb overigens ong een lading poeder waar ik niks mee doe, holla at me als je het TZT wilt overnemen, de source waar ik het vandaan had heeft het niet meer zie ik
Jep ik neem mn MK op lege maag
Ik heb niet persé honger maar ik raak ook niet voldaan merk ik vandaag
Nu heb ik ook wel domme shit gegeten die niet vult zoals ben & jerries, gisteren de donuts etc.
Ik neem die MK in en eet ongeveer een half uur later wel wat, had niet veel gelezen over dat dat je diabeet kan maken

Ik ga aankomende week even aankijken of mn wilskracht het begeeft of niet :p
Als ik merk dat ik constant cheat kap ik er gewoon mee

Laatst bewerkt:
Jep ik neem mn MK op lege maag
Ik heb niet persé honger maar ik raak ook niet voldaan merk ik vandaag
Nu heb ik ook wel domme shit gegeten die niet vult zoals ben & jerries, gisteren de donuts etc.
Ik neem die MK in en eet ongeveer een half uur later wel wat, had niet veel gelezen over dat dat je diabeet kan maken

Ik ga aankomende week even aankijken of mn wilskracht het begeeft of niet :p
Als ik merk dat ik constant cheat kap ik er gewoon mee

Mocht het wel goed gaan dan laat ik het je wel weten, thanks voor t aanbod ;)
Zou wel iets langer wachten. @Shadow Project kan dit wat beter uitleggen dan ik denk ik.

Gisteren nacht toch nog even cardio gedaan om het overschot te compenseren

Weer echt heel lekker geslapen, de dromen zijn vaag maar heel realistisch

Ben na inname 2 uur later best moe maar in de gym kan ik wel echt lekker knallen dus dat is top

Ochtendgewicht 65,7

Bench (paused 1-2 sec)
3x5x82,5

Incline Dumbell Press
1x12x32
1x10x32
1x8x32
Tegenvallertje

Standing Shoulder Press
2x12x18 @RPe 10, de t*ring

Egyptian Side Raise
2x12x3,25

Dumbell Skull Crushers
3x12x10
Deze zijn echt heel chill, vond ze eerst niet zo tof maar voel mn tricep echt goed hier

Pushdown
3x12x18

Nog wat junk volume

Fitness instructeur moest er opeens vandoor dus moest ik een of andere 40 jarige gast uit gambia uitleggen hoe die moest benchen, toen wilde hij heel de training met mij doen maar heb hem hierna kunnen skippen

Sowieso al kut dat ik samen met hem moest benchen, wilde gewoon solo met mn koptelefoon op knallen daarom was ik expres vanochtend gegaan maar goed

Skull crushers ook nog maar paar keer gedaan. Ook nooit niks aan gevonden. Ik zou soms wel eens andere dingen moeten doen mss. Ik doe al jaren tricep pushdowns en dips en of cgbp

Skull crushers ook nog maar paar keer gedaan. Ook nooit niks aan gevonden. Ik zou soms wel eens andere dingen moeten doen mss. Ik doe al jaren tricep pushdowns en dips en of cgbp
Als je alleen pushdowns/dips/cgbp's doet zou ik sowieso aanraden om er een overhead extension in te gooien :p
Ik kwam bij die skull crushers met dumbell door het schema van JM, eerst was het even wennen maar voel ze nu echt goed

Als je alleen pushdowns/dips/cgbp's doet zou ik sowieso aanraden om er een overhead extension in te gooien :p
Ik kwam bij die skull crushers met dumbell door het schema van JM, eerst was het even wennen maar voel ze nu echt goed

Jup nooit iets anders gedaan :p. Nu mijn triceps zijn wel 1 van de beste spiergroepen dat wel, maar extra kan geen kwaad. Ik ga er rekening mee houden dat ik er zoiets eens ingooi. Ben al jaren enorm basic qua oefeningen

Geen idee of het de MK is, placebo of gewoon carbs maar na 2 rugoefeningen had ik al een goede pomp in m'n bicep
Ook zie ik opeens een ader vertakking in m'n bicep, heel ziek

Ik zit nu nog maar op 10mg, als het bevalt ga ik na deze 2 maanden over naar 20mg gezien bijna alle studies zeggen dat 20-25mg het beste is voor echt muscle te gainen, alhoewel ik dat wel in twijfel neem gezien:
10 mg MK-677 increased serum IGF-1 levels by 52% on average, and increased GH levels by 79% on average.

50 mg MK-677 increased serum IGF-1 levels by 79% on average, and increased GH levels by 82% on average.
Side note: Blijkbaar doet de 25mg ongeveer hetzelfde met de IGF-1 levels als 50mg dus 50mg is overkill om te nemen

De IGF-1 verhoging is het beste voor diegene die muscle willen gainen zover ik heb gelezen en 10mg wordt vooral gebruikt voor anti-verjaring en herstel (dus de voordelen van de verhoging van de GH-levels), alhoewel het qua IGF-1 verhoging maar een verschil van 27% is, dus het lijkt me dat je alsnog voordelen kan hebben op 10mg.

Ik ga volgende week zo'n glucose meter bestellen of even kijken of m'n pa er een heeft, maar ik heb geen baseline dus weet niet of dit nog verstandig is
Ik zorg er nu in ieder geval voor dat ik rond de 50-60 gram suiker per dag blijf, just to be sure

Genoeg geluld, training van vandaag:

Weighted Pull Ups +5kg
2x10
1x8

Seated Low Rows (dual handed waren weer bezet)
3x12x67

Lat Prayer Stang
3x12x28.25

Barbell Rows
3x12x40

Rug oefening waarvan ik de naam niet weet, maar maakt niet uit was toch junk volume
3x12x21.25

Bicep Rope Curl
3x12x21

Incline Bicep Dumbell Curl
3x12x10
Deze was echt heel lekker, hou ik erin

Reverse Curl
2x25x17,5

Laatst bewerkt:
De vraag of het de MK is zal altijd blijven bestaan lijkt mij gezien dit soort producten dacht ik vaak gefaked worden is het niet?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven