- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Zodra ik eigenkracht zie ga ik er niet eens naar kijken, wappie site.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zodra ik eigenkracht zie ga ik er niet eens naar kijken, wappie site.
Ok dat wist ik niet, dacht dat het ook onder sarms viel. maar los daarvan ben ik meer van de middelen die er al jaren zijn en waarvan de lange termijn effecten ook van bekend zijn. Voordat ik ga kuren wil ik eerst een bloedtest doen om te kijken of alles good 2 go is voordat ik daarmee aan de slag ga, en wil eigenlijk nog ff stoppen met roken..... maar mocht het zover zijn zit ik er wel aan te denken om het te gaan loggen ook voor feedback van anderen en om het zelf terug te kunnen zien maarja ben normaal niet zo'n log persoon maar ga me best doenMk-667 valt niet onder de categorie sarms gezien het niets met je testosteron waardes doet (alhoewel veel mensen wel denken dat het een sarm is)
Sarm staat voor selective androgen receptor modulator, maar Mk-667 doet zelf niets met je androgene receptoren
Sarms trekken mij zelf namelijk absoluut niet en ik zou idd ook gelijk test doen
Als je t gaat doen, wil ik met alle plezier je log volgen![]()

goed resultaatOchtendgewicht 64,2 f**k this shit bulk gaat weer beginnen
Vandaag sowieso even donuts scoren, alleen kijken of ik deze bij de appie ga halen of naar de dunkin ga vandaag
![]()
Precies vorig jaar vs dit jaar, zelfde gewicht, zelfde dag en toevalig toen ook klaar met de cut
Onderhoud uitzoeken wordt wel even klote omdat ik niet altijd goed mn cardio enzo heb ingevoerd op myfitnesspal
Ik denk dat ik gewoon 2500 + verbrande kcal met stappen ga eten en even aankijk wat dit voor mn gewicht gaat doen
Zometeen ff abs trainen denk ik

)Jaloers. Bij mij komen er alleen maar meer cardioshit voor dikke wijven bij en fitnessmachines gaan zelf wegEens per jaar krijgen we meestal een vragenformulier met keuzes uit 3 apparaten die we in de gym willen hebben, de meest gekozen komt dan in de gym
Bij ons hebben we de keuze meestal tussen 1 cardio apparaat en 2 krachtapparaten. Maar we betalen ook 2x per jaar extra voor een "clubverbeterprogramma" waardoor die nieuwe apparaten dus kunnen komenJaloers. Bij mij komen er alleen maar meer cardioshit voor dikke wijven bij en fitnessmachines gaan zelf weg
Hahaha bij mij ookJaloers. Bij mij komen er alleen maar meer cardioshit voor dikke wijven bij en fitnessmachines gaan zelf weg

Jep ik neem mn MK op lege maagNu komt het moeilijkste gedeelte. Je upped je kcals maar hebt conquer veel honger. Zorgen dat je nu wilskracht toont om niet weer direct dik omhoog te gaan in vet.
Je neemt je MK op lege maag neem ik aan? Dat moet geloof ik om te voorkomen dat je diabeet wordt. Beetje vol te houden de eerste twee uur zonder eten? Ik begon op een duur hypo verschijnselen te krijgen met een hoop trillen van de honger.
Heb overigens ong een lading poeder waar ik niks mee doe, holla at me als je het TZT wilt overnemen, de source waar ik het vandaan had heeft het niet meer zie ik

Zou wel iets langer wachten. @Shadow Project kan dit wat beter uitleggen dan ik denk ik.Jep ik neem mn MK op lege maag
Ik heb niet persé honger maar ik raak ook niet voldaan merk ik vandaag
Nu heb ik ook wel domme shit gegeten die niet vult zoals ben & jerries, gisteren de donuts etc.
Ik neem die MK in en eet ongeveer een half uur later wel wat, had niet veel gelezen over dat dat je diabeet kan maken
Ik ga aankomende week even aankijken of mn wilskracht het begeeft of niet
Als ik merk dat ik constant cheat kap ik er gewoon mee
Mocht het wel goed gaan dan laat ik het je wel weten, thanks voor t aanbod![]()
Als je alleen pushdowns/dips/cgbp's doet zou ik sowieso aanraden om er een overhead extension in te gooienSkull crushers ook nog maar paar keer gedaan. Ook nooit niks aan gevonden. Ik zou soms wel eens andere dingen moeten doen mss. Ik doe al jaren tricep pushdowns en dips en of cgbp

Als je alleen pushdowns/dips/cgbp's doet zou ik sowieso aanraden om er een overhead extension in te gooien
Ik kwam bij die skull crushers met dumbell door het schema van JM, eerst was het even wennen maar voel ze nu echt goed
. Nu mijn triceps zijn wel 1 van de beste spiergroepen dat wel, maar extra kan geen kwaad. Ik ga er rekening mee houden dat ik er zoiets eens ingooi. Ben al jaren enorm basic qua oefeningenSide note: Blijkbaar doet de 25mg ongeveer hetzelfde met de IGF-1 levels als 50mg dus 50mg is overkill om te nemen10 mg MK-677 increased serum IGF-1 levels by 52% on average, and increased GH levels by 79% on average.
50 mg MK-677 increased serum IGF-1 levels by 79% on average, and increased GH levels by 82% on average.
Klopt, maar gezien ik meerdere sides ervaar denk ik wel dat t de real deal isDe vraag of het de MK is zal altijd blijven bestaan lijkt mij gezien dit soort producten dacht ik vaak gefaked worden is het niet?