- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Top, thanks manBloedwaardentest.nl
Ik heb als natty toen de "Gino Lamers" bloedtest gedaan en later alleen nog de "bloody good boy" (zonder test en wat andere dingen).
Testje besteld komt binnen 2 dagen met de post binnen. Gaat naar de bloedprikpost van je zkh en laat je prikken, flikkert je brief met bloedbuisjes in de medische postbus en binnen 2-3 werkdagen heb je je resultaten binnen via de mail.
Haha nee geen rekening mee gehouden, alleen nuchter de test genomen that's it.Top, thanks man
2 dagen van tevoren ook niet gegymed/seks gehad?
Geen seks hebben omwille van een bloedtestkomop kerel.
bij mij is twee dagen niet trainen zelf niet voldoende om geen invloed te hebben op bepaalde markers. Seks ga ik er wel niet voor laten.
Top, thanks herenHaha nee geen rekening mee gehouden, alleen nuchter de test genomen that's it.
Dacht ff dat je beta alanine bedoelde, maar dit is weer wat anders ofnie? Anders wel interessant om het ook toe te voegen aan me selfmade pre-workoutVanaf morgen ook betaïne supplementeren:
![]()
![]()
Betaine (trimethylglycine) - PeterBond.nl
Betaine is een supplement waar de meeste fitness fanaten waarschijnlijk nog nooit van gehoord hebben, maar toch een waardevolle toevoeging is aan eenieder zijn supplementen stack. Het supplement bestaat al jaren en is te vinden in verscheidene voedingsbronnen [1], maar is pas recent weer onder...peterbond.nl

DokterVoor de kuurders die dit lezen
Waar laten jullie meestal je bloed testen?
Het liefst ook met testosteron waardes erbij
Ja dit is wel wat anders dan beta-alanineDacht ff dat je beta alanine bedoelde, maar dit is weer wat anders ofnie? Anders wel interessant om het ook toe te voegen aan me selfmade pre-workout![]()

Nice, ik ga dat ook eens ff proberen had er nooit eerder van gehoord.Ja dit is wel wat anders dan beta-alanine
Dit zou je lichaams eigen creatine productie moeten stimuleren en nog wat andere zooi![]()
Als je een goede dokter hebt misschien wel jah, heb dat bij mijn dokter ook ooit eens gevraagd zijn antwoord was dat ik gezond was en er geen reden voor was.
Vanuit allebei mn ouders hun kant is er een waslijst aan ziektes en erfelijke zooi dus ik denk als ik onder het mom van een gezondheidscheck/update het vraag dat ik het wss nog wel voor elkaar krijgAls je een goede dokter hebt misschien wel jah, heb dat bij mijn dokter ook ooit eens gevraagd zijn antwoord was dat ik gezond was en er geen reden voor was.

Nice, ik ga dat ook eens ff proberen had er nooit eerder van gehoord.
Dan heeft het indd wat meer kans van slagen, maar wij hebben ook een kloten dokter moet ik zeggen. Die wou mijn oma haar cholesterol niet meten want die was toch te hoog omdat ze rookt..... wat betreft trt zijn ze ook niet zo happig op in Nederland misschien heeft hij meer kans via een anti-aging dokter? Kunt het altijd proberen zo als ik al zei is die dokter bij ons gewoon moeilijk met dat soort zaken.Vanuit allebei mn ouders hun kant is er een waslijst aan ziektes en erfelijke zooi dus ik denk als ik onder het mom van een gezondheidscheck/update het vraag dat ik het wss nog wel voor elkaar krijg
Binnenkort wil ik ook proberen om m'n pa aan de TRT te krijgen via de huisarts maar weet niet of dat gaat lukken![]()