AndroidHealthClinic

Gamma x PPL Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Net benen getrained, nu aan de baco
Ruggengraat van niets

Ik log morgen wel
Fijne zaterdagavond xxx

Vanavond onderarmen + buik

Gisteren:

Leg Press
3x20x115

Leg Extensions
3x12x56

Lying Leg Curl
3x12x44

Standing Calf Raise
3x10+10 partials + 10 sec iso hold x110

Sissy Squat
+10kg x 35

Training RPE @ 6-7 ofzo

Voor de kuurders die dit lezen
Waar laten jullie meestal je bloed testen?
Het liefst ook met testosteron waardes erbij

Bloedwaardentest.nl

Ik heb als natty toen de "Gino Lamers" bloedtest gedaan en later alleen nog de "bloody good boy" (zonder test en wat andere dingen).

Testje besteld komt binnen 2 dagen met de post binnen. Gaat naar de bloedprikpost van je zkh en laat je prikken, flikkert je brief met bloedbuisjes in de medische postbus en binnen 2-3 werkdagen heb je je resultaten binnen via de mail.

Bloedwaardentest.nl

Ik heb als natty toen de "Gino Lamers" bloedtest gedaan en later alleen nog de "bloody good boy" (zonder test en wat andere dingen).

Testje besteld komt binnen 2 dagen met de post binnen. Gaat naar de bloedprikpost van je zkh en laat je prikken, flikkert je brief met bloedbuisjes in de medische postbus en binnen 2-3 werkdagen heb je je resultaten binnen via de mail.
Top, thanks man
2 dagen van tevoren ook niet gegymed/seks gehad?

Geen seks hebben omwille van een bloedtest :emo: komop kerel.

bij mij is twee dagen niet trainen zelf niet voldoende om geen invloed te hebben op bepaalde markers. Seks ga ik er wel niet voor laten.

Geen seks hebben omwille van een bloedtest :emo: komop kerel.

bij mij is twee dagen niet trainen zelf niet voldoende om geen invloed te hebben op bepaalde markers. Seks ga ik er wel niet voor laten.
Haha nee geen rekening mee gehouden, alleen nuchter de test genomen that's it.
Top, thanks heren
Ik ga morgen eerst de huisarts bellen kijken of ik het gratis via hem kan fixen en anders doe ik online die test

Wrist Roller
3xFailure

Reverse EZ Curls
3x25x17,5

Reverse Seated Barbell Curls
3x12xStang

Reverse Standing Barbell Curls
3x12x15

Dumbell Reverse Curl
1x25x10
2x25x12

+ Nog wat zooi

Die reverse standing barbell curls zorgde echt voor een goede pomp

Vanaf morgen ook betaïne supplementeren:
1624831673715.png

Lat Pulldown
3x12x69

Low Row
3x10x69

Lat Prayer
3x12x30

Machine Row
3x12x67,5

Nog wat junkvolume

Hammer Curl, strict
3x12x14

Incline Dumbell Curl
3x12x10

Rope Curl
3x12x21

Spieren zijn weer wat voller :D

Vanaf morgen ook betaïne supplementeren:
1624831673715.png

Dacht ff dat je beta alanine bedoelde, maar dit is weer wat anders ofnie? Anders wel interessant om het ook toe te voegen aan me selfmade pre-workout:D

Dacht ff dat je beta alanine bedoelde, maar dit is weer wat anders ofnie? Anders wel interessant om het ook toe te voegen aan me selfmade pre-workout:D
Ja dit is wel wat anders dan beta-alanine
Dit zou je lichaams eigen creatine productie moeten stimuleren en nog wat andere zooi :p

Als je een goede dokter hebt misschien wel jah, heb dat bij mijn dokter ook ooit eens gevraagd zijn antwoord was dat ik gezond was en er geen reden voor was.
Vanuit allebei mn ouders hun kant is er een waslijst aan ziektes en erfelijke zooi dus ik denk als ik onder het mom van een gezondheidscheck/update het vraag dat ik het wss nog wel voor elkaar krijg
Binnenkort wil ik ook proberen om m'n pa aan de TRT te krijgen via de huisarts maar weet niet of dat gaat lukken :roflol:

Vanuit allebei mn ouders hun kant is er een waslijst aan ziektes en erfelijke zooi dus ik denk als ik onder het mom van een gezondheidscheck/update het vraag dat ik het wss nog wel voor elkaar krijg
Binnenkort wil ik ook proberen om m'n pa aan de TRT te krijgen via de huisarts maar weet niet of dat gaat lukken :roflol:
Dan heeft het indd wat meer kans van slagen, maar wij hebben ook een kloten dokter moet ik zeggen. Die wou mijn oma haar cholesterol niet meten want die was toch te hoog omdat ze rookt..... wat betreft trt zijn ze ook niet zo happig op in Nederland misschien heeft hij meer kans via een anti-aging dokter? Kunt het altijd proberen zo als ik al zei is die dokter bij ons gewoon moeilijk met dat soort zaken.

M'n pa heeft geen TRT gekregen omdat hij daar kanker van zou kunnen krijgen ???
Geen idee, straks maar eens opzoeken

Gisteren overschot van 1000, zaterdag zit ik wss in een deficit van 1000+ door het festival en dus de X waardoor ik niets eet
Wel ga ik mn eiwitdoel van tevoren halen en proberen protein breakers of een shake te kunnen kantelen aan het einde

Zometeen push, wel kapot moe door werk
Ook moet je die betaine pre workout nemen dus straks maar eens doen

Donderdag nog even een meting fixen met reël vochtniveau

Aanstaande dinsdag up ik de MK dosis naar 20mg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven