- Waardering
- 2.065
Harmony?Gisteren overschot van 1000, zaterdag zit ik wss in een deficit van 1000+ door het festival en dus de X waardoor ik niets eet
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Harmony?Gisteren overschot van 1000, zaterdag zit ik wss in een deficit van 1000+ door het festival en dus de X waardoor ik niets eet
Helaas niet, ga naar Ploegendienst
Ploegendienst is een techno feestje, wel een beetje voor de mainstream huppel techno kutjes waar ik meestal niet van benNog nooit van Ploegendienst gehoord, wat is dat voor iets?
Harmony ben ik zondag aanwezig![]()

Een techno feestje is ook wel een keer lachen man, vorig februari jaar nog bij Awakenings in Eindhoven geweest. Dus snap wel wat je bedoelt met die huppel techno kutjesPloegendienst is een techno feestje, wel een beetje voor de mainstream huppel techno kutjes waar ik meestal niet van ben
Maar de sfeer is wel echt leuk en letterlijk heel de buurt gaat dusja
Snakepit of pandemonium staan dit jaar in ieder geval wel op het lijstje misschien dat ik je daar zie? 👀

Ik DM je nog wel tegen die tijd, misschien dat ik Masters ook pak, heb nog niet echt concrete plannen tbhEen techno feestje is ook wel een keer lachen man, vorig februari jaar nog bij Awakenings in Eindhoven geweest. Dus snap wel wat je bedoelt met die huppel techno kutjes
Snakepit misschien, Masters sowieso als die doorgaat in (vgm) september.![]()

Onderarmen stonden echt op springen hahahaNice, 6 verschillende curls
Dikke pomp waarschijnlijk
Ook maar is testen dit

1tje maar?