- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Nope
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope
Moet er misschien wel bij vertellen dat zij al 3+ jaar serieus trainen en ook zitten te twijfelen***
Nieuwe matties zoekenHoe kan ik trouwens het beste m'n matties overtuigen om volgend jaar samen met me te gaan kuren?![]()
Moeten ze je handje vasthouden als je die naald erin stopt?Hoe kan ik trouwens het beste m'n matties overtuigen om volgend jaar samen met me te gaan kuren?
Het liefst wil ik dat ze mij pinnen :$ #nohomoMoeten ze je handje vasthouden als je die naald erin stopt?
Gewoon zelf beginnen en als ze zien dat je ineens veel sterker en groter wordt gaan ze vanzelf wel beginnen.
Atletische trt? What?
Thx man, ga je wel zeggen, volgens mij is alles hier incest
Waarom zoveel front delt werk dan? Alsnog goeie kracht tho na 4 sets OHP en 4 sets incline waarbij je ook meer front delt gebruikt dan bij flat pressesPaused OHP
1x5x60
2x4x60
Vorm was slechter dan vorige keer
Incline Bench
1x5x75 verkeerde gewicht
3x5x77,5
Flat Dumbell Press
3x12x34
Side Raises
3x20x5
Face Pulls
3x15x38
CGBP
3x6x60
En nog meer tricep dingen
Hoor ook veel negatieve verhalen, is niet meer wat het geweest is vgm. Die campings zijn vervuild met tokkies tegenwoordigThx man, ga je wel zeggen, volgens mij is alles hier incest
Ben er 2 dagen en heb nog geen 1 fatsoenlijke dame gezien
Omdat mijn ego graag OHP's wilt doen, ben alles behalve sterk maar schouder kracht gaat lekkerWaarom zoveel front delt werk dan? Alsnog goeie kracht tho na 4 sets OHP en 4 sets incline waarbij je ook meer front delt gebruikt dan bij flat presses
Hoor ook veel negatieve verhalen, is niet meer wat het geweest is vgm. Die campings zijn vervuild met tokkies tegenwoordig