XXL Nutrition

Gamma x PPL Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.021
Prima dosering. 250 is het net niet imo. Dude's die genetically blessed zijn roepen dat vaak. 16 weken is wel lang tho, dan is de rek er vaak wel uit.
Ja ik denk dat ik het beste gaande weg kan kijken of ik het tot 16 uit wil rekken
Precies, ik hoor veel mensen zeggen dat 250 het net niet is, en ik zou het kut vinden als de eerste kuur gelijk kut gaat
Ook omdat er vaak gezegd wordt dat de eerste kuur het beste aanslaat (in hoeverre dat dan waar is natuurlijk)

gezien velen zeggen dat 500 te hoog is,
Welke pussies zeggen dat? Ze willen gewoon dat je geen goede gains maakt. Niet luisteren naar die onzin. Als je het doet, doe je het goed. Als je gaat snuiven of slikken neem je toch ook geen één nakkie of één pilletje. Dan moet je er niet aan beginnen.

• #1.023
Welke pussies zeggen dat? Ze willen gewoon dat je geen goede gains maakt. Niet luisteren naar die onzin. Als je het doet, doe je het goed. Als je gaat snuiven of slikken neem je toch ook geen één nakkie of één pilletje. Dan moet je er niet aan beginnen.
Youtubers zoals een MPMD en ook een Greg komen nu allemaal terug op hun oude statements dat 500mg onnodig is. (Ja ik weet dat grotendeel hier geen fan van Greg is, ik ook niet, maar toch)
Geen idee hoe het risk ratio reward precies is maar hoe hoger de dose hoe meer risico je loopt.
Ook kun je altijd nog een kuur hierna doen die dan 500mg is toch, als je eenmaal al start met je eerste kuur 500mg dan gaat je 2e kuur sowieso tegen vallen tenzij je een hogere dosis runt of een andere compound toevoegt lijkt mij. Of zeg ik nu iets raars

• Like
Waarderingen: 6am
  • #1.024
Sowieso aan of opmerkingen zijn erg welkom btw :p

Youtubers zoals een MPMD en ook een Greg komen nu allemaal terug op hun oude statements dat 500mg onnodig is. (Ja ik weet dat grotendeel hier geen fan van Greg is, ik ook niet, maar toch)
Geen idee hoe het risk ratio reward precies is maar hoe hoger de dose hoe meer risico je loopt.
Ook kun je altijd nog een kuur hierna doen die dan 500mg is toch, als je eenmaal al start met je eerste kuur 500mg dan gaat je 2e kuur sowieso tegen vallen tenzij je een hogere dosis runt of een andere compound toevoegt lijkt mij. Of zeg ik nu iets raars
Als je er voor de long term instapt, zou ik eerder laag beginnen dan hoog. Je lichaam kan uiteindelijk maar een beperkt aantal blasts aan. Op een gegeven moment, moet je het rustiger aan gaan doen. Waarschijnlijk kun jij als beginner meer dan genoeg gainen op 250mg. Maar goed er zijn hier genoeg mensen, die jou beter advies kunnen geven dan deze natty noob.

Heb jij je bloedwaarden al wel laten testen, zodat je je baseline waardes weet?

• #1.026
Als je er voor de long term instapt, zou ik eerder laag beginnen dan hoog. Je lichaam kan uiteindelijk maar een beperkt aantal blasts aan. Op een gegeven moment, moet je het rustiger aan gaan doen. Waarschijnlijk kun jij als beginner meer dan genoeg gainen op 250mg. Maar goed er zijn hier genoeg mensen, die jou beter advies kunnen geven dan deze natty noob.

Heb jij je bloedwaarden al wel laten testen, zodat je je baseline waardes weet?
Die bloedwaardes ga ik nog wel laten testen, maar zoals ik al zei wacht ik nog wel ff met het beginnen ervan
Bloedwaardes die ik wil laten testen zijn:
  • ASAT
  • ALAT
  • Gamma-GT
  • Creatinine
  • Cholesterol
  • Testosteron totaal
  • Testosteron vrij
  • SHBG
  • Albumine
  • LH
  • FSH

(Dus als iemand nog goede aanvulling heeft, let me know)
Ik kom ook net echt 2 maanden uit een cut (en wil nu niet weer gelijk cutten), dus ga eerst even tijdje leanbulken natty, om vervolgens echt heel stevig te cutten en dan wil ik aan de sauce beginnen gelijk i.c.m met m'n rebound vanaf de cut
Ook wil ik die stevige cut een fotoshoot doen en het jaar erna weer zodat ik echt een hele goede vergelijking van natty vs niet natty heb

Youtubers zoals een MPMD en ook een Greg
Die rimpelkop met zijn hangende ogen zegt dat omdat hij zelf niet meer ''kan'' blasten, gezien het feit hij bang is om zijn haar te verliezen. En die blèrende papegaai praat helemaal poep en heeft jarenlang zijn ass eraf geblast. Beiden zouden 100% niet hetzelfde zeggen als ze gewoon nog echt blasten.

Fucking haters, net als die bittere kalende mannen die zeggen dat je het gewoon moet afscheren of ''''''accepteren'''''', omdat ze zelf miserabel zijn.

al start met je eerste kuur 500mg dan gaat je 2e kuur sowieso tegen vallen tenzij je een hogere dosis runt of een andere compound toevoegt lijkt mij.
Dat is bs. Waarom zou je tijd verdoen aan die onzin. Een goed begin is het halve werk. Je kunt niet forever blasten. Gebruik de tijd die je nog hebt.

• #1.029
Woon je nog thuis? Hoe staan je ouders er in, of ga je het on the low doen?
Ja ik woon nog thuis, m'n pa heeft vroeger zelf gekuurd, en m'n ma zegt: "Gadverdamme dan wordt je zo groot dat vind ik niet mooi" maar voorderest maakt het haar niet heel veel uit. Ze snapt soms niet hoe erg ik bezig ben met fitness (eten afwegen en al die zooi) en dat vind ze moeilijk te begrijpen soms maar voorderest staat ze er wel redelijk neutraal in.
Het is niet dat ik die spuit voor m'n ma der ogen ga zetten maar het is ook niet dat ik het "on the low" ga doen.
En daarbuiten ben ik 23 dus bepaal ik het sowieso zelf :p

Ja ik woon nog thuis, m'n pa heeft vroeger zelf gekuurd, en m'n ma zegt: "Gadverdamme dan wordt je zo groot dat vind ik niet mooi" maar voorderest maakt het haar niet heel veel uit. Ze snapt soms niet hoe erg ik bezig ben met fitness (eten afwegen en al die zooi) en dat vind ze moeilijk te begrijpen soms maar voorderest staat ze er wel redelijk neutraal in.
Het is niet dat ik die spuit voor m'n ma der ogen ga zetten maar het is ook niet dat ik het "on the low" ga doen.
En daarbuiten ben ik 23 dus bepaal ik het sowieso zelf :p
Chille ouders. Als ik die shit destijds had gezegd tegen mijn vader en moeder had ik waarschijnlijk een flying kick, platte hand en een slipper op mijn smoel gekregen.

• #1.031
Chille ouders. Als ik die shit destijds had gezegd tegen mijn vader en moeder had ik waarschijnlijk een flying kick, platte hand en een slipper op mijn smoel gekregen.
Ja begrijp me niet verkeerd maar mijn ouders zijn altijd echt bizar streng geweest en sinds ik 18 ben is dat zo erg 360 graden gedraaid ik weet niet wtf er is gebeurd toen maar ik klaag niet.
Maarja beetje hypocriet als je als ouder zelf gekuurd hebt en het dan wel je zoon zou verbieden

Ja begrijp me niet verkeerd maar mijn ouders zijn altijd echt bizar streng geweest en sinds ik 18 ben is dat zo erg 360 graden gedraaid ik weet niet wtf er is gebeurd toen maar ik klaag niet.
Maarja beetje hypocriet als je als ouder zelf gekuurd hebt en het dan wel je zoon zou verbieden
Dat is wel bizar indd, me ma is totaal niet moeilijk over drugs enzo maar anabolen is echt not done. Lezen teveel de telegraaf enzo met die horror verhalen:roflol: maar los van dat zou ik zelf ook niet te hoog beginnen het zal vast niet je laatste kuur zijn, fitness is een lange termijn sport dus waarom overhaasten. als je nu al hoog begint wat gebruik je over 3 jaar dan wel niet 2g+? Zelfde met drugs als je gelijk hoog doseert fock je alleen maar je tolerantie op door telkens meer te willen nemen. Maar veel succes alvast man ben benieuwd na je resultaten :cool:

• #1.033
OHP paused
1x5x60
1x4x60
1x3x60

1 rep minder maar vorm was wel echt on point

--
Triple super set
Side Raises
1x20x6
2x15x6

Tricep/Bicep Rope
3x12x17,5
Volgende keer gewoon elastiek doen, iets teveel volume voor opwarmen
--
Incline Dumbell Curl
3x12x10
Squeeze tut

CGBP
3x8x60

Barbell Curl
3x8x7,5kg per kant rechte korte stang

Skullcrushers
3x12x10

Bayesian Curls
3x12x6,25

Single Handed Tricep Overhead Rope Extension
1x12x7,5
1x12x10
1x12x9

Voortaan 9 doen

Reverse ez curls
1x25x17,5
2x15x17,5

t*ring wat is een armdag lekker
Heb mezelf nog nooit zo groot gezien lol

Hoe bevallen jouw de hoge reps laag gewicht voor side raises? Ik kan dan veel meer geven dan bij een hoog gewicht lage reps. Lekkere arm day btw, een hoop oefeningen ook

• #1.035
Hoe bevallen jouw de hoge reps laag gewicht voor side raises? Ik kan dan veel meer geven dan bij een hoog gewicht lage reps. Lekkere arm day btw, een hoop oefeningen ook
Ik vind laag gewicht hoge reps veel beter voelen aangezien de vorm wel consequent blijft
Bij hoog gewicht lage reps heb je al snel een cheat vorm
T zijn idd een heleboel oefeningen, was aardig lang bezig :p

ja precies. En met laag gewicht en veel reps krijg ik pas een pomp, krijg dan veel motivatie om nog een setje te doen, en nog een...

• #1.037
Heel m'n onderrug naar de klote door werk, was echt niet chill om stiff leg deadlifts te doen, ff kijken of ik er iets anders voor kan vinden
Kan m'n gear morgen bij de primera ophalen iig, maar wil toch wel eerst even weten voor ik ga kuren wat perfect werkt voor mij m.b.t groei van m'n hamstrings gezien ik hier nog niet echt achter ben
Voor quads is het denk ik wel het hoge volume op leg press en de leg extension met de flex die er erg aan mee hebben geholpen
Nu hopen dat de armdagen zijn vruchten afwerpen, m'n biceps zijn in ieder geval al heel de dag verzuurd, niet dat dat altijd een goed teken is maar goed we gaan het zien komende weken

Stiff Leg Deadlift 3-4 sec negatief
3x8x80

Squat (2 sec paused)
3x8x60
Misschien sissy squats voor in de plaats gaan doen, wil op deze dag gewoon iets wat m'n normale 3x5 squat ondersteund/ten goede komt

Leg Extension (1 sec flex @ top + 2 sec negatief)
3x8x84

Lying Leg Curl 2 sec negatief
3x8x49

Adductor
3x20x49

Calf Raise
3x12x55

• #1.039
Waarom SLDL’s verkozen boven RDL’s dan(in het algemeen)? Of sowieso niet over nagedacht. Ik zie zelf niet echt een reden om zo diep te gaan t.o.v. hoe diep je bij een rdl gaat.
Denk dat ik RDL's even kut had gevonden tbh, ben gewoon beetje aan het kijken nu wat ik het chillst vind qua oefeningen nu

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven