AndroidHealthClinic

Gamma x PPL Log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Nog steeds ziek + last van kater

Dumbell Shoulder Press
1x5x34 (6e rep ging mis, knakte iets ofzo)
2x6x34

Supported Side Raises
3x15x8

Incline Dumbell Curl
1x18x12
2x16x12

Incline Hammer Curl
3x15x12

Bicep Machine
3x12x35

CGBP
1x8x70
2x6x70

Nog wat resterende oefeningen
Ben laatste weken zo moe, ik slaap 8 a 9 uur en slaap ook nog eens overdag een uur als het past
Misschien binnenkort maar ff deload weekje ofzo doen
 
Nog steeds ziek + last van kater

Dumbell Shoulder Press
1x5x34 (6e rep ging mis, knakte iets ofzo)
2x6x34

Supported Side Raises
3x15x8

Incline Dumbell Curl
1x18x12
2x16x12

Incline Hammer Curl
3x15x12

Bicep Machine
3x12x35

CGBP
1x8x70
2x6x70

Nog wat resterende oefeningen
Ben laatste weken zo moe, ik slaap 8 a 9 uur en slaap ook nog eens overdag een uur als het past
Misschien binnenkort maar ff deload weekje ofzo doen
DB press met 34kg super ziek
 
Zit er aan te twijfelen om tijdens mn kuur weer MK-677 te gaan runnen, eetlust is zo bizar kut laatste weken
Vanaf 15 oktober iig ff mini-cut doen, dat gaat sowieso easy lukken op deze manier
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Zit er aan te twijfelen om tijdens mn kuur weer MK-677 te gaan runnen, eetlust is zo bizar kut laatste weken
Vanaf 15 oktober iig ff mini-cut doen, dat gaat sowieso easy lukken op deze manier
Die gaat ook wel omhoog wanneer begint toch?
 
Die gaat ook wel omhoog wanneer begint toch?
Meestal maar hoeft niet per sé eigenlijk. Sowieso kut om een bulk te starten met een slechte eetlust.

Zou eerder opteren voor een agressieve minicut voor je start. EDIT: zie dat je dat ook gaat doen. Zou kijken wat dat met je eetlust doet eerst. Mss kijken om het halverwege je kuur te nemen wanneer eetlust weer wat lager is.
 
ik heb geen ervaring met echt kuren maar mk677 heeft bij mij altijd geholpen als ik weinig eetlust tevens ging ik er ook langer/dieper op slapen en dat is ook wel belangrijk als je kuurt lijkt mij. maar kost wel wat meer geld om die mee te laten lopen, misschien heb je na de mini-cut wel weer enorme honger en ben je het niet meer nodig.
 
Meestal maar hoeft niet per sé eigenlijk. Sowieso kut om een bulk te starten met een slechte eetlust.

Zou eerder opteren voor een agressieve minicut voor je start. EDIT: zie dat je dat ook gaat doen. Zou kijken wat dat met je eetlust doet eerst. Mss kijken om het halverwege je kuur te nemen wanneer eetlust weer wat lager is.
Denk dat de eetlust na een aggresieve minicut wel terug gaat komen, sowieso de cravings, maar ben benieuwd voor hoelang die eetlust dan weer blijft aanhouden
Naar mijn weten echt maar 1 of 2 weken
ik heb geen ervaring met echt kuren maar mk677 heeft bij mij altijd geholpen als ik weinig eetlust tevens ging ik er ook langer/dieper op slapen en dat is ook wel belangrijk als je kuurt lijkt mij. maar kost wel wat meer geld om die mee te laten lopen, misschien heb je na de mini-cut wel weer enorme honger en ben je het niet meer nodig.
Ja MK-677 toverde mij wel om in een chefkok die 3x per dag warm kookte voor zichzelf, en slaap was ook geweldig :p
Maar ff kijken waar ik t vandaan ga toveren, want een site heb ik het nooit van ontvangen, en de andere is aardig prijzig (70 euro voor 60 capsules van 10mg)
 
Broeder, stuur mij gewoon een pm. Ik hoef het spul niet meer, voor een stuiver en een scheet mag je het over neemn. Moet je alleen zelf ff een oplossing in vodka maken ofzo.
 
Broeder, stuur mij gewoon een pm. Ik hoef het spul niet meer, voor een stuiver en een scheet mag je het over neemn. Moet je alleen zelf ff een oplossing in vodka maken ofzo.
Ohja helemaal vergeten bro hahahaha, ik dm je ff
 
Paused Bench
1x5x87,5
1x4x87,5
1x3x87,5

Incline Dumbell Press
1x12x36
2x9x36

Rest vd workout was kut, veel te druk in de gym, allemaal andere oefeningen moeten doen, niet waard om te loggen
Aan de achterkant van mn knie een spier verrekt ofzo, is opeens blauw, morgen dus volledig quad gefocuste legday denk ik
 
Te ziek om te gaan gymmen vandaag
Koude rillingen, spierpijn overal etc
Komende dagen maar ff rust vd gym houden denk ik
 
Beterschap!
 
3 dagen rust houden i.v.m tattoo
Maandag dan weer eerste dag gym, heb dan 5 dagen rust gehad
Ben benieuwd of de rust positieve impact gaat hebben, maar had wel aardig wat symptomen van overtrainen, wellicht iets minder dan 9 a 10 keer per week gaan :o
 
3 dagen rust houden i.v.m tattoo
Maandag dan weer eerste dag gym, heb dan 5 dagen rust gehad
Ben benieuwd of de rust positieve impact gaat hebben, maar had wel aardig wat symptomen van overtrainen, wellicht iets minder dan 9 a 10 keer per week gaan :o
5-6x is zat
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven