- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als in cleaner of iets anders?
Jup
Dit is de lekkerste kip die er is imo. https://musclemeat.nl/product/kant-en-klare-kipfilethaas-chunks/Volgende week vrijdag even mn hele serotonine niveau verdrinken
Vanaf dan cutten tot 14 november en dan starten met coaching en shit
Iemand nog aanraders van muscle meat?
Wil wat efficiënter gaan eten door te mealpreppen
Beter dan de gemarineerde kipstukjes van hun en waarom is die beter?Dit is de lekkerste kip die er is imo. https://musclemeat.nl/product/kant-en-klare-kipfilethaas-chunks/
De Chinamix groente van MM vind ik lekker en is ook handig te gebruiken. Alleen bij grote hoeveelheden tegelijk ontdooien komt er wel wat vocht vrij.Volgende week vrijdag even mn hele serotonine niveau verdrinken
Vanaf dan cutten tot 14 november en dan starten met coaching en shit
Iemand nog aanraders van muscle meat?
Wil wat efficiënter gaan eten door te mealpreppen
Als je die roasted bedoelt, ja. Deze zijn veeeel malser en neutraler. Zelf afmaken met Salsa of een light sausje.Beter dan de gemarineerde kipstukjes van hun en waarom is die beter?
De Chinamix groente van MM vind ik lekker en is ook handig te gebruiken. Alleen bij grote hoeveelheden tegelijk ontdooien komt er wel wat vocht vrij.
Geen zware compound?Gisteren 1000 kcal te weinig gegeten
Vandaag ff recht trekken
MK doet zn werk niet echt zoals ik gehoopt had, ik ga vandaag gewoon 50mg erin knallen, kijken wat dit doet
Stiff Leg Deadlift Kettlebell
3x12x20 per kant
Hyper Extension
3x12xbw+10
Constante spanning
Lying Leg Curl
2x6x56
1x5x56
0 kracht
Leg Ext
3x8x96
Adductor
3x12x62
TuT
Calf Raise
3x12x65
Vanavond ff onderarmen pompen
Heb sneeën in m'n vingertoppen van werk dus stang vasthouden ging m niet worden vandaag
Beterschap 💪🏼Heb sneeën in m'n vingertoppen van werk dus stang vasthouden ging m niet worden vandaag
musclemeat.nl
Die pulled? Ik vind sowieso smoked flavor echt smerig. Gerookte kip en zalm kots ik beide van. Misschien kan ik hier een keer een sample van halen maar blijf gewoon bij die natural chunks denk ik.
Ik ga die binnenkort ook even bestellen. Ik doe nu heletijd het met gewone AH kipfilet die kruid ik zelf.Dit is de lekkerste kip die er is imo. https://musclemeat.nl/product/kant-en-klare-kipfilethaas-chunks/
Magnetron kan prima maar zelf doe ik altijd gewoon dag van te voren uit de vriezer halen en dan je rijst/groente/vlees in een pak warm maken en dan kruiden + sausje erbij fl*kkeren. Als je het uit de vriezer haalt ff twee min in de magnetron en daarna in de pan.Bestel gewoon een shitload aan samples, jullie aanraders en dan wat van die magnetron bakjes en dan zit ik wel goed
Heb boven een vrij lege vriezer staan waar ik iig veel kwijt kan dus dat is top