MuscleMeat

Gamma x PPL Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.321
Screenshot_20211022-151237__01__01.jpg

Op nummer 3 gestemd, zou echt top zijn

Edit: 8 november btw de "0 meting" voor het echte werk gaat beginnen, vanaf dan maak ik de nieuwe log aan met bloedtest en alle andere zooi

Morgen lekker borst rug knallen, ben wel echt ziek veel aan het werk, morgen eerst werken ook
Wil morgen iig 1 a 2 keer 46KG incline dumbell pressen, moet wel haalbaar zijn alleen de nadelige factor is dat ik weinig slaap kan pakken deze nacht ivm vroege dienst morgen
Maar dat compenseren we weer met caffeine :D
Dit vind ik wel een super idee van je gym om de klanten zelf te laten kiezen voor een upgrade. Echt petje af voor jou gym als ze dit paar keer per jaar op deze manier zo doen ✌️

• #1.325
Dit vind ik wel een super idee van je gym om de klanten zelf te laten kiezen voor een upgrade. Echt petje af voor jou gym als ze dit paar keer per jaar op deze manier zo doen ✌️
Jup, we betalen allemaal 30 euro extra per jaar voor 2 upgrades oid per jaar
Is echt top
Hebben ook gratis koffie, gefilterd en gekoeld water etc etc
Best luxe :p

• #1.326
Paused OHP
1x4x62,5
2x3x62,5

SSR
3x30x6

Incline Dumbell Curl meer TuT
3x16x12

Hammer Curl
3x13x12

Rope Curl
3x15x21

Dumbell Skull Crushers
2x16x12
1x14x12

Tricep Overhead Extension
Iets hoger met ellebogen
1x12x28
2x12x25

Pushdown
3x15x21

Nog wat pomp werk

• #1.329
Ochtendgewicht 67,2
Gaat echt als een fucking raket, vascularity schiet ziek hard omhoog, kracht gains beginnen langzamerhand een beetje af te zwakken maar het is nog maar 1,5 week cutten

Ouders zeggen dat ik de roids niet nodig heb, maar ja :p ze zijn voorderest wel supportive
In het begin was iedereen in mijn omgeving erg bezorgd maar nu zijn ze erg ondersteunend wat wel fijn is
Niet dat de mening van andere mijn gedachte had doen veranderen maar toch lol

Intake bij Jeffrey is afgerond, wordt na dit weekend naar gekeken
Bloedwaardentest volgende week aanschaffen
Indien ik de resultaten binnen heb stopt deze log en maak ik een nieuwe onder de kuurlogs ectie

Incline Dumbell Press meer TuT
1x7x40
1x6x40
1x5x40

Slechte Spotter wel

Flat Bench

1x12x77,5
1x9x77,5
1x8x77,5

Neutral Lat Pulldown
1x12x62
1x11x62
1x10x62

Dual Handed Seated Low Row
3x12x62

Dual Cable Pull
3x12x25

Face Pulls
3x15x38

Morgenochtend sportmassage

Ochtendgewicht 67,2
Gaat echt als een fucking raket, vascularity schiet ziek hard omhoog, kracht gains beginnen langzamerhand een beetje af te zwakken maar het is nog maar 1,5 week cutten

Ouders zeggen dat ik de roids niet nodig heb, maar ja :p ze zijn voorderest wel supportive
In het begin was iedereen in mijn omgeving erg bezorgd maar nu zijn ze erg ondersteunend wat wel fijn is
Niet dat de mening van andere mijn gedachte had doen veranderen maar toch lol

Intake bij Jeffrey is afgerond, wordt na dit weekend naar gekeken
Bloedwaardentest volgende week aanschaffen
Indien ik de resultaten binnen heb stopt deze log en maak ik een nieuwe onder de kuurlogs ectie

Incline Dumbell Press meer TuT
1x7x40
1x6x40
1x5x40

Slechte Spotter wel

Flat Bench

1x12x77,5
1x9x77,5
1x8x77,5

Neutral Lat Pulldown
1x12x62
1x11x62
1x10x62

Dual Handed Seated Low Row
3x12x62

Dual Cable Pull
3x12x25

Face Pulls
3x15x38

Morgenochtend sportmassage
Wel mooi dat je ouders je zo steunen 💪🏼

Goed bezig. Ik raad incline stappen op zo'n loopband aan voor cardio, is niet zoooo lastig en verbrand stuk meer kcal (gewoon het cijfertje tenminste, of het klopt, idk).
Allé, bij het fietsen val ik zo half in slaap, en bij stappen moet ik blijven doorstappen anders val ik :v

Pics van papa (evt vroeger)? :d

• #1.339
Nice! Hoop ook zo’n vader te worden :P
Same :p

Goed bezig. Ik raad incline stappen op zo'n loopband aan voor cardio, is niet zoooo lastig en verbrand stuk meer kcal (gewoon het cijfertje tenminste, of het klopt, idk).
Allé, bij het fietsen val ik zo half in slaap, en bij stappen moet ik blijven doorstappen anders val ik :v

Pics van papa (evt vroeger)? :d
Ik vind fietsen wel top, ik kijk meestal tijdens het fietsen namelijk informatieve youtube filmpjes, dan vliegt de tijd echt voorbij
Incline stappen vind ik zelf weer te intensief 😂
Heb geen foto's van mijn pa, hij haat foto's sinds hij jong is, ik heb ook geen enkele foto samen met hem, ook geen gezinsfoto niets
Hij is ongeveer dezelfde lengte als ik, alleen dan gewoon 2-3x zo groot
Enige rare is, dat van zowel mijn moeders als vaders kant iedereen genetisch een stick-figure is, hij was dit eerst ook maar is dit goed ontgroeit
Dus ik hoop dat ik een beetje van zijn genen pool heb

Same :p

Ik vind fietsen wel top, ik kijk meestal tijdens het fietsen namelijk informatieve youtube filmpjes, dan vliegt de tijd echt voorbij
Incline stappen vind ik zelf weer te intensief 😂
Heb geen foto's van mijn pa, hij haat foto's sinds hij jong is, ik heb ook geen enkele foto samen met hem, ook geen gezinsfoto niets
Hij is ongeveer dezelfde lengte als ik, alleen dan gewoon 2-3x zo groot
Enige rare is, dat van zowel mijn moeders als vaders kant iedereen genetisch een stick-figure is, hij was dit eerst ook maar is dit goed ontgroeit
Dus ik hoop dat ik een beetje van zijn genen pool heb
Genetisch zit het bij jouw wel goed

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven