- Waardering
- 7.960
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stats zou ik oprecht niet weten, 172cm en 96kg ofzo denk ik? Body fat % geen idee, wel aan de hogere kant iig

Mja, kan je nu nog niet echt zeggen
Ik heb nog nooit iemand gezien die er op 67kg zo massief eruit zietMja, kan je nu nog niet echt zeggen
Pas wanneer iemand aan de gear zit kun je stellen of iemand goed of niet goed genetisch is aangelegd imo (voor bodybuild purposes dan bedoel ik)
Flinke stats idd. Hoop dat je z’n aandoeningen niet overgeërfd hebt kerelStats zou ik oprecht niet weten, 172cm en 96kg ofzo denk ik? Body fat % geen idee, wel aan de hogere kant iig
Ik heb geprobeerd voor hem TRT te fixen, maar buiten dat hij aan 20 soorten medicatie zit i.v.m allemaal ziektes en zooi heeft hij ook nogal vaak ruzie met de huisarts gehad waardoor ze het hem een beetje misgunnen denk ik
Vgm zei de huisarts dat het in zijn situatie niet handig was i.v.m andere aandoeningen, maar het fijne weet ik er niet precies van

Hoop het ook niet, onder die aandoeningen zit namelijk ook colitis ulcerosa en die shit is echt geen pretjeFlinke stats idd. Hoop dat je z’n aandoeningen niet overgeërfd hebt kerel![]()
Mwhoa, je kan nu wel zien dat jij above avarage gene hebt hoor. Als je als natty je best hebt gedaan zou dat zich moeten vertalen naar een degelijk fysiek. Wordt knallen zo met je kuurtje. A heeft iederen wel te hoge verwachtingen van z'n eerste kuurtje. Maar ik ben benieuwd in ieder geval, wat werd de dose ook alweer?Mja, kan je nu nog niet echt zeggen
Pas wanneer iemand aan de gear zit kun je stellen of iemand goed of niet goed genetisch is aangelegd imo (voor bodybuild purposes dan bedoel ik)
Mja, als ik sommige 17-jarige voorbij zien komen betwijfel ik dat genetische gebeuren welKan je wat info delen over je dieet en trainingssetup met Jeff? Mag ook in PM. En eruit gekomen met de MK-677 oplossing?
Mwhoa, je kan nu wel zien dat jij above avarage gene hebt hoor. Als je als natty je best hebt gedaan zou dat zich moeten vertalen naar een degelijk fysiek. Wordt knallen zo met je kuurtje. A heeft iederen wel te hoge verwachtingen van z'n eerste kuurtje. Maar ik ben benieuwd in ieder geval, wat werd de dose ook alweer?

Het valt ook wel mee wat je gained in je eerste kuurtje. Kracht is ook echt heel persoonlijk, de ene maakt dikke jumps en de andere moet heel steady progressief blijven laden. Het is gewoon een marathon helaas.Mja, als ik sommige 17-jarige voorbij zien komen betwijfel ik dat genetische gebeuren wel
Intake wordt na dit weekend behandeld, denk dat ik de setup pas zal krijgen als ik ook begin
Met MK is het gelukt, niet veel honger van gekregen maar slaap en huidkwaliteit is wel aanzienlijk verbeterd
Plan is nog steeds 375mg maar moet dat nog overleggen
Ik had hoge verwachtingen, maar zie nu wat het doet bij een maatje van mij (500mg) en hij is echt veel sterker geworden, de eerste weken ook aanzienlijk wat aangekomen in vocht
Maar vind het nog allemaal mee vallen
Met pomp ziet het er wel bruut bij hem uit
Daar doelde ik dus ook op idd, Nick Walker zieke hyper responder terwijl sommige gasten met een zieke natty bouw helemaal niets gainenJe kunt wel goede genen hebben en proporties, maar dat wil nog niks zeggen van hoe je op gear reageert. Laatst nog een mooie video gezien van mpmd over the hyperresponder, hier namen ze als voorbeeld nick walker. als je die transformatie van hem ook ziet echt heel ziek! Maar dit staat los van de bijwerkingen die je kunt krijgen de 1 heeft nergens last van terwijl de andere een de hele waslijst krijgt. Denk dat je die dingen wel al wat gaat merken met je 1e kuur.
Ja kracht interesseert me niet heel veel, heb een paar doelen die ik voor ogen heb m.b.t schouder kracht (shoulder press en OHP), maar een bench deadlift of squat doet me vrij weinigHet valt ook wel mee wat je gained in je eerste kuurtje. Kracht is ook echt heel persoonlijk, de ene maakt dikke jumps en de andere moet heel steady progressief blijven laden. Het is gewoon een marathon helaas.
Je vergelijkt jezelf nu met sommige genetic outlawers op Instagram. 99% is niet zo en post dus ook niks.
Net sportmassage met dry needling gehad
Zat echt goed vast overal, vooral rechter schouder doet nu zeer
Vanmiddag cardio, vanavond baco, morgen spijt
Fijn weekend ✌️
Optie 2 is volgens mij een doe het zelf kit.![]()
Wat kan ik het beste doen voor die bloedtest? Ik denk bloedafname op prikpost dan toch? Of krijg je anders een doe-het-zelf kit thuis gestuurd
Bloedafname op een prikpost of je wilt zelf beetje prikken. Ik doe het bij een prikpost die altijd wel een in de buurt zit, ga zelf niet lopen kutte![]()
Wat kan ik het beste doen voor die bloedtest? Ik denk bloedafname op prikpost dan toch? Of krijg je anders een doe-het-zelf kit thuis gestuurd
Bloedafname op een prikpost of je wilt zelf beetje prikken. Ik doe het bij een prikpost die altijd wel een in de buurt zit, ga zelf niet lopen kutte
Edit:
De bloedafnameset wordt naar je huis gestuurd en dan kan je zelf een afspraak bij de dichtstbijzijnde prikpost inplannen.Edit:
Wordt het dan gestuurd naar een dichstbijzijnde prikpost of moet je het zelf meenemen daarnaartoe?
Ahh, ik moest nog ff doorklikken, staat allemaal uitgelegd idd, thanks!De bloedafnameset wordt naar je huis gestuurd en dan kan je zelf een afspraak bij de dichtstbijzijnde prikpost inplannen.
Kit word thuis gestuurd en dan neem je die mee naar de dokter en die doet alles vullen en dan stuur je die buisjes via de post weer op. Werkt vrij makkelijk allemaal.Edit:
Wordt het dan gestuurd naar een dichstbijzijnde prikpost of moet je het zelf meenemen daarnaartoe?