AndroidHealthClinic

Gebeurtenissen die je leven hebben veranderd ?

Ik heb vannacht gedroomd dat ik tijdens het rijden aan de kant van de weg een dode zag liggen. Ik heb me toen geparkeerd en ben gaan kijken. Ziekenwagen gebeld, even gebleven, de normale dingen. Toen ik achteraf terug wou vertrekken, merkte ik dat mijn auto weggetakeld was omdat ik daar niet mocht parkeren.
Ik heb toen besloten om nooit meer dode mensen te helpen, en die beslissing heb ik vanuit de droomwereld ook meegenomen naar de echte wereld, dus toch wel een belangrijke beslissing in mijn leven.

-leven lang gepest omdat manlet
-diepgeworteld manlet complex ontwikkeld
-besloot te gaan trainen op jonge leeftijd
-progressie kwam niet zo snel dus maar gaan spuiten
-nu aan de hcg voor kleine balletjes (traumatiserend, srs)
-compenseer mn lengte met auto's en geld

vul aan waar nodig

op welke leeftijd begon je al te kuren? en ben je daardoor nu ook groot of is het eerder een beetje verpest?

Damn wat een jeugd zeg, wat je pa verslaafd oid?
Wat enorm mooi dat je toen zulke goede bovenburen had die dat 3 jaar voor jullie gedaan heeft.

Die laatste zin van je begrijp ik helaas maar al te goed.

Nee hij schijnt zelf mishandeld te zijn door zijn moeder & 'vluchtte' dan altijd naar z'n buurman, maar blijkbaar heeft hij het stokje van z'n moeder overgenomen.

-leven lang gepest omdat manlet
-diepgeworteld manlet complex ontwikkeld
-besloot te gaan trainen op jonge leeftijd
-progressie kwam niet zo snel dus maar gaan spuiten
-nu aan de hcg voor kleine balletjes (traumatiserend, srs)
-compenseer mn lengte met auto's en geld

vul aan waar nodig

We're all gonna make it brah!
Respect dat je je eigen ervaringen zo open deelt met ons. :o

de pic doet wel anders vermoeden , lijkt zo net onder je neus terug een beetje egaler te worden naar de rechterkant toe.

Je weet dat telefoons spiegelbeeld cams hebben he? :rolleyes:

20fewx.jpg

Op mijn linkerschouder zit een nogal opvallend plaatje, mijn rechterschouder is leeg.

Ook maar even beta-janken dan.

11 jaar terug een rollercoaster jaartje meegemaakt dat niet voor herhaling vatbaar was.

- Huis kopen, op zich leuk maar niet als de geldverstrekker te lam is om een bankgarantie af te geven waardoor ik riskeerde om tienduizenden euro te moeten dokken aan de verkopende partij. Stressgevalletje 1
- Vriendin die opeens begint te muiten nadat het koopcontract getekend is. Stressgevalletje 2
- Relatie die na maanden gerommel dan uiteindelijk op de klippen loopt. Stressgevalletje 3
- Dag dat ik zelf relatie ontbind knal ik per ongeluk met mijn kop keihard tegen een bureau. Zware hersenschudding maar door gekloot met vriendin amper tijd om er aandacht aan te besteden. Stressgevalletje 4
- Hersenschudding zo heftig dat ik lijd aan geheugenverlies, coordinatieproblemen en nog wat andere klachten. Stressgevalletje 5
- Vriend van mijn moeder die ik zelf ook al meer dan 20 jaar ken op dat moment krijgt twee keer een zwaar hartinfarct. Stressgevalletje 6
- Drie maanden na mijn hersenschudding word ik door een onoplettende eikel met een bestelbus geschept, bestelbus knalt vol over mijn enkel die daarna zwaar gekneusd is. Nog een jaar lang last van gehad, van de hersenschudding overigens nog wel wat langer.

Hersenschudding is in zoverre van invloed geweest dat er toch wel wat zaken in mijn persoonlijkheid zijn veranderd ook al kunnen alle gebeurtenissen in dit jaar natuurlijk ook een rol daarin hebben gespeeld. Irritante is vooral het geheugenverlies geweest en zo nu en dan een soort van flashbacks waarmee weer een stukje terug komt van mijn verleden dat ik daarvoor niet kon herinneren. Voor de hersenschudding was mijn geheugen qua gebeurtenissen in ieder geval wat gestructureerder.

Laatst bewerkt:
Je weet dat telefoons spiegelbeeld cams hebben he? :rolleyes:

20fewx.jpg

Op mijn linkerschouder zit een nogal opvallend plaatje, mijn rechterschouder is leeg.

Fijn dat je weer goed eruit ziet, het is bijna helemaal goedgekomen toch, of gebruik je make up om het te camoufleren?
En verder nog littekens overgehouden?
Op je recente foto is er echt gelukkig niks meer van te zien.

Mijn zoon heeft toen hij twee was een kokende theepot van het fornuis getrokken en grotendeels over zijn borst gekregen.
Hij was en samen met zijn moeder logeren bij de opa en oma van haar, ik had ze nog zo gezegd let goed op hem en keer die deurkruk van de keuken om.
Het litteken zo groot als mij hand ongeveer is nooit meer weggetrokken.

Op zijn schouder heeft hij ook wat en bij zijn kin en hals is niks meer te zien.

mijn ontmoeting met Little Daddy, voelde me opeens heel buff

Ook maar even beta-janken dan.

11 jaar terug een rollercoaster jaartje meegemaakt dat niet voor herhaling vatbaar was.

- Huis kopen, op zich leuk maar niet als de geldverstrekker te lam is om een bankgarantie af te geven waardoor ik riskeerde om tienduizenden euro te moeten dokken aan de verkopende partij. Stressgevalletje 1
- Vriendin die opeens begint te muiten nadat het koopcontract getekend is. Stressgevalletje 2
- Relatie die na maanden gerommel dan uiteindelijk op de klippen loopt. Stressgevalletje 3
- Dag dat ik zelf relatie ontbind knal ik per ongeluk met mijn kop keihard tegen een bureau. Zware hersenschudding maar door gekloot met vriendin amper tijd om er aandacht aan te besteden. Stressgevalletje 4
- Hersenschudding zo heftig dat ik lijd aan geheugenverlies, coordinatieproblemen en nog wat andere klachten. Stressgevalletje 5
- Vriend van mijn moeder die ik zelf ook al meer dan 20 jaar ken op dat moment krijgt twee keer een zwaar hartinfarct. Stressgevalletje 6
- Drie maanden na mijn hersenschudding wordt ik door een onoplettende eikel met een bestelbus geschept, bestelbus knalt vol over mijn enkel die daarna zwaar gekneusd is. Nog een jaar lang last van gehad, van de hersenschudding overigens nog wel wat langer.

Hersenschudding is in zoverre van invloed geweest dat er toch wel wat zaken in mijn persoonlijkheid zijn veranderd ook al kunnen alle gebeurtenissen in dit jaar natuurlijk ook een rol daarin hebben gespeeld. Irritante is vooral het geheugenverlies geweest en zo nu en dan een soort van flashbacks waarmee weer een stukje terug komt van mijn verleden dat ik daarvoor niet kon herinneren. Voor de hersenschudding was mijn geheugen qua gebeurtenissen in ieder geval wat gestructureerder.

fok bitches eric fok hun

op mij kan je altijd rekenen dat weet je, ik sta altijd voor je klaar

bied meteen je kontje aan nu je toch bezig bent.

op welke leeftijd begon je al te kuren? en ben je daardoor nu ook groot of is het eerder een beetje verpest?

poeee ga ik een keer ergens serieus op in, krijg je dit weer :p

:D

Hij bedoelt met dat lijstje marcel

tumblr_m8acc5334N1r0gbpho1_400_large.gif

We're all gonna make it brah!
Respect dat je je eigen ervaringen zo open deelt met ons. :o

:roflol:

OT: Er gebeurt elke dag wel iets wat m'n leven veranderd in meer of mindere mate.

Heftige verhalen hier van jullie, word er toch wel stil van

-scooterongeluk (bewusteloos uit sloot gehaald)
-Gewapende overval
-aangerand door stalker
-collega gereanimeerd
-zware hersenschudding die niet over leek te gaan

Laatst bewerkt:
Trouwen
Woning kopen

Oh shit zie net de andere dingen, niet op mijn post letten!

-Moeilijke periodes vroeger als gepest worden en het buitenbeentje zijn en hoe ik daar nu vanaf gekomen ben.
-Beginnen met liften, gaf me zelfvertrouwen en het gevoel dat ik iets kon bereiken.
-Verschillende drugsavontuurtjes zoals trippen op lsd of eerste keer xtc, gaf me inzicht in het leven en omgang met mensen.

Over ballen gesproken 2 paginas terug, ik heb 1 bal die half zo groot is als de ander door een torsie :(
Maar verder niks ergs meegemaakt, en dat hierboven is niet iets dat je serieus moet nemen want dat doe ik zelf ook niet.

Diep respect voor alle verhalen hier, ik had niet eens door dat ik al een uur verder was toen ik bij de laatste pagina kwam. Het zet je toch wel allemaal aan het denken.
Ook schandalig dat het Nederlandse volk elkaar uitscheld met dodelijke ziektes.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven