Angelus
Gargantuan Beast
- Waardering
- 3.499
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
de pic doet wel anders vermoeden , lijkt zo net onder je neus terug een beetje egaler te worden naar de rechterkant toe.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
-leven lang gepest omdat manlet
-diepgeworteld manlet complex ontwikkeld
-besloot te gaan trainen op jonge leeftijd
-progressie kwam niet zo snel dus maar gaan spuiten
-nu aan de hcg voor kleine balletjes (traumatiserend, srs)
-compenseer mn lengte met auto's en geld
vul aan waar nodig
op welke leeftijd begon je al te kuren? en ben je daardoor nu ook groot of is het eerder een beetje verpest?

Damn wat een jeugd zeg, wat je pa verslaafd oid?
Wat enorm mooi dat je toen zulke goede bovenburen had die dat 3 jaar voor jullie gedaan heeft.
Die laatste zin van je begrijp ik helaas maar al te goed.
-leven lang gepest omdat manlet
-diepgeworteld manlet complex ontwikkeld
-besloot te gaan trainen op jonge leeftijd
-progressie kwam niet zo snel dus maar gaan spuiten
-nu aan de hcg voor kleine balletjes (traumatiserend, srs)
-compenseer mn lengte met auto's en geld
vul aan waar nodig

de pic doet wel anders vermoeden , lijkt zo net onder je neus terug een beetje egaler te worden naar de rechterkant toe.

Je weet dat telefoons spiegelbeeld cams hebben he?
![]()
Op mijn linkerschouder zit een nogal opvallend plaatje, mijn rechterschouder is leeg.

Je weet dat telefoons spiegelbeeld cams hebben he?
![]()
Op mijn linkerschouder zit een nogal opvallend plaatje, mijn rechterschouder is leeg.
Ook maar even beta-janken dan.
11 jaar terug een rollercoaster jaartje meegemaakt dat niet voor herhaling vatbaar was.
- Huis kopen, op zich leuk maar niet als de geldverstrekker te lam is om een bankgarantie af te geven waardoor ik riskeerde om tienduizenden euro te moeten dokken aan de verkopende partij. Stressgevalletje 1
- Vriendin die opeens begint te muiten nadat het koopcontract getekend is. Stressgevalletje 2
- Relatie die na maanden gerommel dan uiteindelijk op de klippen loopt. Stressgevalletje 3
- Dag dat ik zelf relatie ontbind knal ik per ongeluk met mijn kop keihard tegen een bureau. Zware hersenschudding maar door gekloot met vriendin amper tijd om er aandacht aan te besteden. Stressgevalletje 4
- Hersenschudding zo heftig dat ik lijd aan geheugenverlies, coordinatieproblemen en nog wat andere klachten. Stressgevalletje 5
- Vriend van mijn moeder die ik zelf ook al meer dan 20 jaar ken op dat moment krijgt twee keer een zwaar hartinfarct. Stressgevalletje 6
- Drie maanden na mijn hersenschudding wordt ik door een onoplettende eikel met een bestelbus geschept, bestelbus knalt vol over mijn enkel die daarna zwaar gekneusd is. Nog een jaar lang last van gehad, van de hersenschudding overigens nog wel wat langer.
Hersenschudding is in zoverre van invloed geweest dat er toch wel wat zaken in mijn persoonlijkheid zijn veranderd ook al kunnen alle gebeurtenissen in dit jaar natuurlijk ook een rol daarin hebben gespeeld. Irritante is vooral het geheugenverlies geweest en zo nu en dan een soort van flashbacks waarmee weer een stukje terug komt van mijn verleden dat ik daarvoor niet kon herinneren. Voor de hersenschudding was mijn geheugen qua gebeurtenissen in ieder geval wat gestructureerder.
op welke leeftijd begon je al te kuren? en ben je daardoor nu ook groot of is het eerder een beetje verpest?
poeee ga ik een keer ergens serieus op in, krijg je dit weer![]()

We're all gonna make it brah!
Respect dat je je eigen ervaringen zo open deelt met ons.![]()