Toen ik voor het eerst opgeroepen werd door de politie om op verhoor te komen.
Toen ik voor het eerst veroordeeld werd.
Toen ik voor de derde keer moest voorkomen en de eis oa. was dat ik mn voorwaardelijke straf moest gaan uitzitten.
Toen bij het uitgaan een groepje ruzie zocht met ons op een brug wat resulteerde in ik k.o. geslagen worden (met een steen of een buis, de voorwerpen varieren, zelf weet ik het niet want ik lag te snurken) en toen ik weer bij kwam er maar 2 mensen bij me stonden en een vriendin zei 'je bloed gek' en ik aan mn hoofd voelde en er best wat bloed uit mn schedelpan kwam en vroeg waar mn broertje was. Die was verder op om de hoek, dus ik daar naar toe rennen, lag hij op de grond en stonden ze op em in te trappen. Dus ik er op af mortal kombat flying kick, mis, maar toen rende ze wel allemaal weg. Wij er achteraan rennen, wisten niet welke kant ze op waren dus uit elkaar, *knal knal* vriend komt van andere kant op rennen huilend dat er op hem geschoten is.
Toen richting de dam, komt er een groep van +/- 20 man aan waarvan er 1 vraagt of wij die gasten zijn die gezocht worden en dat we naar huis moeten gaan. Wij proberen bij de eerste beste tent naar binnen te gaan (sta je nog een beetje veilig) maar werd geweigerd want bloeden..
Staan verder op 3 gasten die een vriend van me roepen dattie moet komen want zn moeder is een h**r, vriend is stront lazarus dus gaat naar ze toe, ik er achteraan, grote groep komt plein op lopen, ik probeer vriend mee te trekken, groep staat al om ons heen, ik voor vriend gaan staan, groep begint tegen mn benen aan te schoppen.
Broertje zag dat gebeuren en was de groep in gelopen en greep het leidertje bij zn keel en sleepte hem weg. Halve groep dook op mn broertje. Iedereen rende weg toen ze dachten dat hij dood was, politie, ambulance.
Ik herkende 2 mensen omdat ik bij ze op school had gezeten, rechtzaken, straffen van 100 euro, ik zuip mezelf half dood, 2 weken later diabeet type 1 geconstateerd.