AndroidHealthClinic

Gebeurtenissen die je leven hebben veranderd ?

M'n vader die mijn moeder in elkaar beukte als hem even wat dwars zat. Was toen een jaar of 4 a 5 dus je zou denken dat ik er niet zoveel van meekreeg maar hoorde van mn Opa dat toen ik 6 jaar was met een schroevendraaier in me hand stond en hem vertelde dat ik daarmee m'n vader wilde doodsteken.

Met 6 jaar je moeder bewusteloos in de badkamer zien liggen en vervolgens afgevoerd werd met een ambulance nadat z'n overdosis pillen had genomen (denk pijnstillers ofzo).

Toen ik 6 jaar was met mn moeder en zus naar de verjaardag gegaan van mn tante die 15 meter verderop woonde. Rond 24.00 weer thuisgekomen en het hele huis was gesloopt. Me vader was in een gekke bui en besloot in te breken en vervolgens de bank kapot te snijden en alle meubels kapot te gooien.. Woonkamer, keuken, slaapkamer van mn moeder en slaapkamer van m'n zus waren allen gesloopt. Alleen de kamer van mij en mn broertje was nog heel. Me zus is van een andere vader dus vandaar dat ie haar kamer ook besloot te slopen. Diezelfde nacht is hij ook gearresteerd, bloedsporen van die arrestatie waren te vinden op de muur.

Met kerst en de verjaardag van mij en mn broertje geen elektriciteit hebben omdat m'n moeder dat niet kon betalen. Vervolgens 3 maanden lang elektriciteit gekregen van de bovenburen door een verlengsnoer uit het raam te hangen.

Door vrienden van mn moeder in de nacht opgehaald worden omdat een ex van haar dreigde ons te vermoorden.

Dit zijn allemaal dingen van toen ik tussen de 4-8 jaar was en het zijn zeker gebeurtenissen die je kijk op het leven verandert en/of mij gemaakt hebben zoals ik nu ben.

Meest ingrijpende voor mij zal wel toch anorexia zijn geweest.
Bijna gestorven, opgenomen geweest in het ziekenhuis en revalidatie moeten doorgaan. Sindsdien is eigenlijk alles anders geworden, met name mijn kijk op voeding, sport en lichaam etc.

staan anders wel heftige verhalen hier tussen.. 'slik'

Nou ik vind bijna sterven omdat je niet meer wil/kunt eten ook nogal heftig hoor. Zeker voor een man, want dat komt niet zo vaak voor.

Hoe is dat zo gekomen?

fijn dat je er nu zo goed uitziet, feels better huh?

---------- Post toegevoegd 4 May 2013 om 14:46 ----------

M'n vader die mijn moeder in elkaar beukte als hem even wat dwars zat. Was toen een jaar of 4 a 5 dus je zou denken dat ik er niet zoveel van meekreeg maar hoorde van mn Opa dat toen ik 6 jaar was met een schroevendraaier in me hand stond en hem vertelde dat ik daarmee m'n vader wilde doodsteken.

Met 6 jaar je moeder bewusteloos in de badkamer zien liggen en vervolgens afgevoerd werd met een ambulance nadat z'n overdosis pillen had genomen (denk pijnstillers ofzo).

Toen ik 6 jaar was met mn moeder en zus naar de verjaardag gegaan van mn tante die 15 meter verderop woonde. Rond 24.00 weer thuisgekomen en het hele huis was gesloopt. Me vader was in een gekke bui en besloot in te breken en vervolgens de bank kapot te snijden en alle meubels kapot te gooien.. Woonkamer, keuken, slaapkamer van mn moeder en slaapkamer van m'n zus waren allen gesloopt. Alleen de kamer van mij en mn broertje was nog heel. Me zus is van een andere vader dus vandaar dat ie haar kamer ook besloot te slopen. Diezelfde nacht is hij ook gearresteerd, bloedsporen van die arrestatie waren te vinden op de muur.

Met kerst en de verjaardag van mij en mn broertje geen elektriciteit hebben omdat m'n moeder dat niet kon betalen. Vervolgens 3 maanden lang elektriciteit gekregen van de bovenburen door een verlengsnoer uit het raam te hangen.

Door vrienden van mn moeder in de nacht opgehaald worden omdat een ex van haar dreigde ons te vermoorden.

Dit zijn allemaal dingen van toen ik tussen de 4-8 jaar was en het zijn zeker gebeurtenissen die je kijk op het leven verandert en/of mij gemaakt hebben zoals ik nu ben.

Godsamme zeg.

Sishug

boy+hugging+a+girl.jpg

erwin ..idd 1 beton ijzer is langs mijn nek door mijn jas gegaan en heeft toen mijn hoofd geschramd

litteken zit er nog en ja botbreuken sleutelbeen - arm - klein stukje nekwervel is verbrijzeld heb ik

af en toe nog pijn aan .. ik trainde toen ongeveer 5jr en volgens de artsen is dat mijn redding geweest

want de spieren hebben de klap gedeeltelijk opgevangen ..

heb er weinig van meegemaakt hoor je bent beneden voor je het weet .. er hing geen vangnet onder de

constructie dat hebben ze er s.avonds nog snel onder gehangen .. baas kwam volgende dag had niet

eens een fruitmand bij zich ... het heeft hem veel geld gekost 4 mnd later kwam ik terug werd ik

weggepest ...
Damn man dat moet schrikken zijn geweest, mooi dat je bijna weer helemaal hersteld bent daarna.
Waarom ben je weggepest dan?
*6 maand afghanistan. dingen gedaan en meegemaakt die mij altijd bij zullen blijven.
(waaronder ik onder andere meer dan 2 uur k.o. in een brandend huis (koala) heb gelegen met exploderende explosieven rond om mij.)
Hierdoor bijna 4 jaar met PTSS rondgelopen. intense behandelingen en allerlei testen ondergaan bij verschillende Therapeuten psychiaters etc.

*moeder die op mijn 8ste jaar uit je leven verdwijnt. en 12 jaar later in eens weer opduikt.
Damn, sterkte man is je ptss nu helemaal over?
- zelfmoord van mijn moeder, en haar levenloze lichaam naast de spoorrails zien liggen en in een kist worden gelegd
- moment dat mijn vrouw in begin van onze relatie mij vertelde van haar geweldadige verkrachting op haar 13de . was voor haar ook voor het eerst dat ze de gebeurtenis met iemand deelde
Wat een horrorverhaal :(
Mooi dat je vrouw zich zo goed bij jou voelt dat ze het als eerste aan jou verteld na al die jaren.

Damn wat een jeugd zeg, wat je pa verslaafd oid?
Wat enorm mooi dat je toen zulke goede bovenburen had die dat 3 jaar voor jullie gedaan heeft.

Die laatste zin van je begrijp ik helaas maar al te goed.

Damn man dat moet schrikken zijn geweest, mooi dat je bijna weer helemaal hersteld bent daarna.
Waarom ben je weggepest dan?

Damn, sterkte man is je ptss nu helemaal over?

Wat een horrorverhaal :(
Mooi dat je vrouw zich zo goed bij jou voelt dat ze het als eerste aan jou verteld na al die jaren.

Damn wat een jeugd zeg, wat je pa verslaafd oid?
Wat enorm mooi dat je toen zulke goede bovenburen had die dat 3 jaar voor jullie gedaan heeft.

Die laatste zin van je begrijp ik helaas maar al te goed.

ovos.. ik ben weggepest omdat hij s.avonds bij mij in het ziekenhuis kwam en niet eens vroeg hoe het met mij ging maar omdat ik tegen de arbo moest zeggen dat het vangnet er wel hing maar los was gegaan .. heb ik niet gedaan en hij heeft een boete van 10.000 gulden gekregen .. en hij nam het niet
zo nauw met de veiligheid dus ik was een risico voor hem en moest weg he ....

ovos.. ik ben weggepest omdat hij s.avonds bij mij in het ziekenhuis kwam en niet eens vroeg hoe het met mij ging maar omdat ik tegen de arbo moest zeggen dat het vangnet er wel hing maar los was gegaan .. heb ik niet gedaan en hij heeft een boete van 10.000 gulden gekregen .. en hij nam het niet

Het leven kan soms hard en oneerlijk zijn man. ****ing hatelijk zulke egoïstische mensen.

heb diep diep respect voor jou man meen ik echt dit soort dingen tekent een mens normaal voor heel zijn leven

waarom heb je hem (lees: de firma) niet aangeklaagd?

Het leven kan soms hard en oneerlijk zijn man. ****ing hatelijk zulke egoïstische mensen.

weet je ik loop wel zo te pochen hier met mijn 50jr maar heb al zoveel dingen meegemaakt zowel goede als erge dingen daar kan ik wel een boek over schrijven ..

en elke keer als ik denk wat heb ik het erg dan lees je hier verhalen van jongens van nog geen 20-25 jr
wat die hebben meegemaakt dan denk ik dat het bij mij nog wel mee valt ...

en ik dank god op mijn blote knieen dat ik een wereldvrouw en 2 lieve dochters heb en dat ik nog gezond
ben want hun houden mij op de been en voor hun leef ik

---------- Post toegevoegd 4 May 2013 om 19:56 ----------

waarom heb je hem (lees: de firma) niet aangeklaagd?

angelus... ik was een jochie van 18 jaar was blij dat ik werk had en woonde net op kamers was een groentje op dat gebied..

he ovos ... zou het van die val van 13 meter en die tik.. die ik ervan overgehouden heb komen dat
ik zulke rare topics maak in de sectie coïtusualiteit ?????

Dat is goed mogelijk als er ook een staaf in je aarsgat terechtgekomen is bij de val.

nou dat moet wel dan ... want ik ben zo geil en pervers das niet gezond meer hoor of zou het toch

peno pauze en midlife crisis zijn ????? voelt wel lekker zo de hele dag door

overleden opa en oma
vriend die werd neergeschoten en dood
vriend neergestoken en dood

Laatst op m'n werk een ernstige gebeurtenis meegemaakt die mijn hele leven heeft veranderd. Nadat ik naar de wc was gegaan ging ik braaf mijn handjes wassen, aangezien ik de kraan nogal wagenwijd opendeed (zoals altijd) kwam ik na mijn handwassessie er achter dat mijn broek ter hoogte van mijn kruis en richting broekspijp zeiknat was. Ging dus snel weer de wc in en met tissues de boel deppen daarna nog een uur met mijn aansteker de boel proberen zo snel mogelijk op te laten drogen.

Sindsdien draai ik de kraan niet zo ver meer open, volgens mij was het een teken van God dat ik meer milieubewust moet zijn.

Dat je er ook zo openhartig over bent, goed hoor!

:D

...

Laatst bewerkt:
Toen ik 13-14jaar was had mijn beste maat een auto ongeval. +30breuken in zijn gezicht, verbrijzelde neus, gebroken dijbeen, bloed in hersenen en een week in coma.

Zoiets vergeet je ook nooit

en ja hij droeg zijn veiligheidsgordel. Zijn moeder had een gebroken enkel, zijn zus een gescheurde milt en hij dit ...

Terug
Naar boven