XXL Nutrition

Gebeurtenissen die je leven hebben veranderd ?

hoe heb je dat eigenlijk gekregen? Was je extreem dik en wou je afvallen en heb je dat fout aangepakt ofzo?

Nou ik vind bijna sterven omdat je niet meer wil/kunt eten ook nogal heftig hoor. Zeker voor een man, want dat komt niet zo vaak voor.

Hoe is dat zo gekomen?

fijn dat je er nu zo goed uitziet, feels better huh?

Vroeger altijd redelijk sportief geweest en aan sport gedaan, maar dan was de thuissituatie nogal miserable.
Gestopt met sporten toen en eigenlijk niet op eten gelet waardoor ik natuurlijk wel een dikkertje werd.
Eigen schuld, dikke bult dat dan. Aangezien ik met mijn kleine gestalte, en toen zware lichaamsbouw, een gemakkelijk slachtoffer was werd ik gepest.

Daarna beginnen sporten & afvallen en eigenlijk zo geëscaleerd naar anorexia. Op een gegeven moment was mijn lichaamsgewicht iets van een 29 kilogram en hartslag in rust extreem laag dat het eigenlijk elk moment kon stoppen met slaan.
Dokters zagen dan eindelijk in dat het serieus was, hielden me daar onder observatie en toen mocht ik naar de psychiatrische afdeling eetstoornissen.
Na x-aantal maanden terug een gezond gewicht bereikt, gesprekken met psycholoog etc.

Anorexia heeft me leed bezorgd, maar mij ook eigenlijk gemaakt tot wie ik vandaag de dag ben.
What doesn't kill you makes you stronger.

Thanks Sjors, wees maar zeker dat het beter voelt nu :)

inb4 beta

Vroeger altijd redelijk sportief geweest en aan sport gedaan, maar dan was de thuissituatie nogal miserable.
Gestopt met sporten toen en eigenlijk niet op eten gelet waardoor ik natuurlijk wel een dikkertje werd.
Eigen schuld, dikke bult dat dan. Aangezien ik met mijn kleine gestalte, en toen zware lichaamsbouw, een gemakkelijk slachtoffer was werd ik gepest.

Daarna beginnen sporten & afvallen en eigenlijk zo geëscaleerd naar anorexia. Op een gegeven moment was mijn lichaamsgewicht iets van een 29 kilogram en hartslag in rust extreem laag dat het eigenlijk elk moment kon stoppen met slaan.
Dokters zagen dan eindelijk in dat het serieus was, hielden me daar onder observatie en toen mocht ik naar de psychiatrische afdeling eetstoornissen.
Na x-aantal maanden terug een gezond gewicht bereikt, gesprekken met psycholoog etc.

Anorexia heeft me leed bezorgd, maar mij ook eigenlijk gemaakt tot wie ik vandaag de dag ben.
What doesn't kill you makes you stronger.

Thanks Sjors, wees maar zeker dat het beter voelt nu :)

inb4 beta

strong cut was strong:D

heftig man MassiveBe.. maar kom op Angelus.. je weet toch wel wat anorexia inhoudt. :o
hcg is een gh variatie dacht ik, helpt als je ballen krimpen door overmatig AAS gebruik

heftig man MassiveBe.. maar kom op Angelus.. je weet toch wel wat anorexia inhoudt. :o
hcg is een gh variatie dacht ik, helpt als je ballen krimpen door overmatig AAS gebruik

natuurlijk, ik vroeg het omdat ik er enkel bekend mee ben met meisjes die al mager zijn. Leek me sterk dat een magere jongen zomaar anorexia kreeg, vandaar dat ik wou weten hoe het precies in zn werk gegaan was:)

Kan je wel zeggen ja. Shredded to the bone, nommsayin' :D
Overlaatst kreeg 'k via arnodsi een link van YouTube over Furious Pete die ook zijn verhaal deed in verband met anorexia en hij vatte het mooi samen:
'I had so much stress build up within me that I felt that the only thing I could control in my life was food.'

Damn, sterkte man is je ptss nu helemaal over?

Niet helemaal, vaak nog snacht's wakker worden badend in het zweet, angst aanvallen op de meest bizarre momenten en locatie's.

Het is wel velen malen minder als dat het was, maar volgens mijn psychiater zal ik er nooit helemaal vanaf komen. Ik kan alleen maar proberen er zo goed mogelijk mee om te gaan.

Maar gelukkig heb ik een hoop familie en vrienden om me heen die mij positieve invloed en steun geven.
Daarom is Krachttraining ook zo lekker je vergeet gewoon even al je problemen en issues zodra je met die ijzers aan het smijten bent :)

Er is wel veel leed onder de dutchbodybuilders geweest, zou het trainen daar geen gevolg van zijn geworden? Weet wel doordat alles wat ik meegemaakt heb ook een laag zelfbeeld heb gekregen en daardoor ben gaan trainen. Hoeft niet voor iedereen te gelden uiteraard..

Ik weet niet of dat het is maar het is zeker een goede uitlaatklep.
Sport heeft in mijn jeugd zeker het verschil gemaakt, anders was ik nu zeker naar de klote geweest.

-leven lang gepest omdat manlet
-diepgeworteld manlet complex ontwikkeld
-besloot te gaan trainen op jonge leeftijd
-progressie kwam niet zo snel dus maar gaan spuiten
-nu aan de hcg voor kleine balletjes (traumatiserend, srs)
-compenseer mn lengte met auto's en geld

vul aan waar nodig

Geen enkel punt is van toepassing maar laten we het over jou hebben.

- f**got

Behoeft verder geen aanvulling denk ik.

Zorg dan in ieder geval dat je weet waar je het over hebt. :roflol:

Laatst bewerkt:
Zeker heftige verhalen hierzo. Vergeleken heb ik eigenlijk wel best een easy life gehad.

Laatst bewerkt:
-leven lang gepest omdat manlet
-diepgeworteld manlet complex ontwikkeld
-besloot te gaan trainen op late leeftijd omdat dik
-meteen beginnen te spuiten
-nu overal geblesseerd door drugs, altijd ziek maar toch blijven cyclen
-compenseer mn lengte met niet zo legaal verkregen auto's en geld
-armen groter dan benen
vul aan waar nodig

fixed

humaan chorion gonadotrofine, een hormoon dat zwangere vrouwen aanmaken tijdens het begin van de zwangerschap en het gele lichaam onderhoudt
bij mannen houdt het de as tussen hypothalamus - hypofyse - testes in stand en daarom nemen bodybuilders het. na de kuur kan het lichaam vlugger terug eigen testosteron produceren omdat de teelballen niet geatrofieerd zijn, waardoor je dus de gewonnen spiermassa gemakkelijker kan behouden :) (anders neemt het spierafbrekend hormoon cortisol de overhand als er geen testosteron aanwezig is)

Laatst bewerkt:
Ik vind het een beetje hypocriet om dit een beta janktopic te noemen terwijl je zelf die rip julia in je sig hebt staan. Met je beta jank sig

Je vindt maar een eind weg /care.
Hoe is het met je ma btw, heeft ze nog steeds zo'n tyfushekel aan je?Kan me wel enigzins voorstellen waarom hoor daar niet van.

humaan chorion gonadotrofine, een hormoon dat zwangere vrouwen aanmaken tijdens het begin van de zwangerschap en het gele lichaam in stand houden
bij mannen houdt het de as tussen hypothalamus - hypofyse - testes in stand en daarom nemen bodybuilders het.

Mannen maken geen hcg aan(weet niet of je dit bedoelt, onduidelijk in je zinsbouw)

Hcg houdt de as niet in stand, het imiteert lh. Dus het zorgt niet voor extra aanmaak van gnrh aan, en stimuleert de hypofyse dus niet. Deels vandaar dat hcg in principe niet in de nakuur hoort.

na de kuur kan het lichaam vlugger terug eigen testosteron produceren omdat de teelballen niet geatrofieerd zijn, waardoor je dus de gewonnen spiermassa gemakkelijker kan behouden :) (anders neemt het spierafbrekend hormoon cortisol de overhand als er geen testosteron aanwezig is)

"Vlugger" is relatief bij hcg, al kan je dit bij atrofie wel stellen.

Cortisol is overrated, het effect van geen/laag testosteron heeft zowel een direct als indirect effect op spiermassa. In kort: cortisol is maar een deeltje van de puzzel.

Betoog doet me wel denken aan een van mijn gebeurtenissen, ms ook maar mn bijdrage aan dit topic leveren.

• Like
Waarderingen: mat
hCG bindt net als LH aan de LHR, met voornaamste verschil dat hCG trager gemetaboliseerd wordt (langere halfwaardetijd), zodoende aantrekkelijk om te injecteren i.t.t. rLH. Steroidogenese van testosteron in de testes kan vastgehouden worden bij onderdrukking van de HPG as en bijgevolg het voorkomen van atrofie van de Leydig cellen, en zodoende primaire hypogonadie.

Terug
Naar boven