Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
hoe heb je dat eigenlijk gekregen? Was je extreem dik en wou je afvallen en heb je dat fout aangepakt ofzo?
Nou ik vind bijna sterven omdat je niet meer wil/kunt eten ook nogal heftig hoor. Zeker voor een man, want dat komt niet zo vaak voor.
Hoe is dat zo gekomen?
fijn dat je er nu zo goed uitziet, feels better huh?
Vroeger altijd redelijk sportief geweest en aan sport gedaan, maar dan was de thuissituatie nogal miserable.
Gestopt met sporten toen en eigenlijk niet op eten gelet waardoor ik natuurlijk wel een dikkertje werd.
Eigen schuld, dikke bult dat dan. Aangezien ik met mijn kleine gestalte, en toen zware lichaamsbouw, een gemakkelijk slachtoffer was werd ik gepest.
Daarna beginnen sporten & afvallen en eigenlijk zo geëscaleerd naar anorexia. Op een gegeven moment was mijn lichaamsgewicht iets van een 29 kilogram en hartslag in rust extreem laag dat het eigenlijk elk moment kon stoppen met slaan.
Dokters zagen dan eindelijk in dat het serieus was, hielden me daar onder observatie en toen mocht ik naar de psychiatrische afdeling eetstoornissen.
Na x-aantal maanden terug een gezond gewicht bereikt, gesprekken met psycholoog etc.
Anorexia heeft me leed bezorgd, maar mij ook eigenlijk gemaakt tot wie ik vandaag de dag ben.
What doesn't kill you makes you stronger.
Thanks Sjors, wees maar zeker dat het beter voelt nu

inb4 beta