AndroidHealthClinic

Gebeurtenissen die je leven hebben veranderd ?

dankje voor de karma marcel, zijn er nu best een hoop voor 1 post :-o
nee, jij hebt niks om jelly op te zijn

---------- Post toegevoegd 6 May 2013 om 01:40 ----------

hCG bindt net als LH aan de LHR, met voornaamste verschil dat hCG trager gemetaboliseerd wordt (langere halfwaardetijd), zodoende aantrekkelijk om te injecteren i.t.t. rLH. Steroidogenese van testosteron in de testes kan vastgehouden worden bij onderdrukking van de HPG as en bijgevolg het voorkomen van atrofie van de Leydig cellen, en zodoende primaire hypogonadie.

betekend dit in leken termen dat zijn ballen afsterven zonder hcg?

Marcel heeft tenminste ballen :)

Laat me raden, 1x van IWJ en 1x van mij!
Maar goed, als je dan al niet jelly bent -wat ik waag te betwijfelen- dan ben je in ieder geval geobsedeerd door of mijn persoon en/of mijn ballen waar je maar over door blijft zagen.
Heeft geen zin dit te ontkennen trouwens, too obvious.

mijne zijn nog volledig intact hoor :)

Nauwelijks gebruikt neem ik aan?:)

Laat me raden, 1x van IWJ en 1x van mij!
Maar goed, als je dan al niet jelly bent -wat ik waag te betwijfelen- dan ben je in ieder geval geobsedeerd door of mijn persoon en/of mijn ballen waar je maar over door blijft zagen.
Heeft geen zin dit te ontkennen trouwens, too obvious.

Nauwelijks gebruikt neem ik aan?:)

:roflol:

nee, ik vind jou en je posts verderfelijk. Meestal weerhoud ik mezelf te reageren, ook bij andere mensen die ik niet zozeer mag (al zijn dat er niet zoveel) maar af en toe kan ik me toch niet inhouden.
'Nauwelijks gebruikt' :o niet heel dbb zet dagelijks 5 spuiten maat.

Als we het dan toch over beta gejank hebben: kunnen jullie dit niet ergens anders doen?

:roflol:

nee, ik vind jou en je posts verderfelijk. Meestal weerhoud ik mezelf te reageren, ook bij andere mensen die ik niet zozeer mag (al zijn dat er niet zoveel) maar af en toe kan ik me toch niet inhouden.
'Nauwelijks gebruikt' :o niet heel dbb zet dagelijks 5 spuiten maat.

It's a thin line between love and hate.
Maar goed, je moet je niet inhouden dat heeft invloed op je cortisol levels alleen adviseer ik je dan iets anders te posten dan je gebruikelijke geneuzel over mijn AASmisbruik.
Ik heb vast nog wel een aantal tekortkomingen in jouw beleving waar je over door kunt zagen.

Het beta gejank op het ellegirl forum. Jij en GetXXL mogen blijven.

Groenten,

Peanuthead.

Slijmbal.

Het beta gejank op het ellegirl forum. Jij en GetXXL mogen blijven.

Groenten,

Peanuthead.

Leuk, want ik ben er vrijwel zeker van dat ik weer een van de enige ben die Getxxl zn post heeft begrepen. Merk ik geregeld aan zn posts, als hij iets post valt het meestal stil in een "**** I'm out of my league"-soort manier, tot ik of Cools post.

Leuk, want ik ben er vrijwel zeker van dat ik weer een van de enige ben die Getxxl zn post heeft begrepen. Merk ik geregeld aan zn posts, als hij iets post valt het meestal stil in een "**** I'm out of my league"-soort manier, tot ik of Cools post.
Dat zijn ook posts die ik graag lees. Ruzies over iemands zak tussen interessante dingen door kan ergens anders :)

Mannen maken geen hcg aan(weet niet of je dit bedoelt, onduidelijk in je zinsbouw)

Hcg houdt de as niet in stand, het imiteert lh. Dus het zorgt niet voor extra aanmaak van gnrh aan, en stimuleert de hypofyse dus niet. Deels vandaar dat hcg in principe niet in de nakuur hoort.

ik weet dat mannen het niet aanmaken, bedoelde ik ook niet. verder heb je gelijk

In willekeurige volgorde:

- bijna doodbloeden tijdens amandel-verwijdering ( er ging per ongeluk een ader mee )
- met 100 km tegen een vrachtwagen rijden
- motor-ongeluk
- ethanol explosie in gezicht
- van een berg vallen
- tijdens surfen onderstroom tegenkomen
- kanker dodgen

Dat is denk ik wel de reden voor mijn onverwoestbaar optimisme en joie de vivre. Alles kan kapot ^_^

Toevallig is er vanmiddag nog 1 gemaakt:

2wohkav.jpg

Als je de attention-whorish pose wegdenkt en dat lelijke shirt, dan is het niet slecht voor iemand die een jaar geleden nog in Beverwijk lag ^_^

Respect dat je jezelf toch nog publiekelijk durft te tonen! Net als die vrouw die een fles zoutzuur had gekopt van een ex.

PS: Foto even in spoiler gedaan, kan schokkend zijn.

Respect dat je jezelf toch nog publiekelijk durft te tonen! Net als die vrouw die een fles zoutzuur had gekopt van een ex.

PS: Foto even in spoiler gedaan, kan schokkend zijn.

Ik denk dat zoutzuur iets meer schade aanricht dan ethanol.

Als je bedenkt dat het een jaar geleden er nog zo uitzag:

m9xhe8.jpg

Verder is het een kwestie van strong genetics, morfine en de mazzel hebben dat je snel in Beverwijk ligt. Daar weten ze dingen!

m9xhe8.jpg

Verder is het een kwestie van strong genetics, morfine en de mazzel hebben dat je snel in Beverwijk ligt. Daar weten ze dingen!

valt me wel op dat je op de ene pic je ene wang toont, en op de andere je andere:trollface:

m9xhe8.jpg

Met die hoofddoek, la haula wa la quwwata illa billah je lijkt hier de vrouw van Killy wel (moge Allah subhanahu wa ta'ala hem beschermen en liefhebben)

Terug
Naar boven