Fitness Seller

Geddie's trainingslog

Waarom zet je dan niet gewoon "rackpulls" in je log? :)

Vette squat.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom zet je dan niet gewoon "rackpulls" in je log? :)

Vette squat.

Omdat het van blokken af was niet vanaf het rek :P

Squat ging lekker, thanks. Was wel weer een flinke strijd om alle reps eruit te krijgen. Barbell deed ook enorm veel pijn zo tegen mijn schouderbladen, heb nu dan ook dikke rode opgezette plekken.

sterke squats weer man !! gaat hard zo !

Training 13-3-2011; Training C - events @ RPB

Log:

5 x 55
5 x 65
3 x 70 PR
2 x 70
0 x 70 godver

Yoke:

30m - 130
20m - 180
20m - 210
20m - 210
23m - 210 PR

Tire flip:

1 x 380
1 x 380
3 x 380
3 x 380

Farmer Holds:

44 sec - 100kg PR

Prowler:
(gewicht alleen schijven)

20m - leeg (low handles)
40m - 60
40m - 80 epic struggle de laatste meters
40m - 80 (2x40m - 80 = PR)

Opmerkingen:

Yoke al flinke verbetering. Het nare is nog steeds het uittillen, daarna gaat het wel prima. Volgende keer 230. De laatste run kon ik nog wel ff door maar tire lag in de weg.
Tire flips moet ik nog flink aan werken, ben ik nog veel te onhandig mee.

Lekker getraind.

sterke squats weer man !! gaat hard zo !

Thanks! Het wordt wel elke training spannender of ik het ga halen, met elke keer weer 2,5 kg erbij! Ik blijf er zo lang mogelijk mee doorbeuken!!

Good train, je moet net iets verder uittillen dan ik. Had je die andere yoke ook al eens gedaan? Die kan bv dan een stapje hoger. Mss ligt je dat beter.

3x70 log is echt al netjes

Good train, je moet net iets verder uittillen dan ik. Had je die andere yoke ook al eens gedaan? Die kan bv dan een stapje hoger. Mss ligt je dat beter.

3x70 log is echt al netjes

Thanks. En ja heb die andere yoke vorige keer gedaan, makkelijker uittillen maar loopt dan weer minder stabiel. Dus weet niet goed welke ik nou echt fijner vind. Misschien wat quarter squats pakken voor de uittil-power.

Hmm, 3x70 log ben ik niet echt trots op, wordt daarop keihard geowned door iedereen :P. Maar er zit een stijgende lijn in dus dat is positief. Merkte ook dat ik al minder gechoked word door met dat ding te staan. Technisch is het verder nog steeds een ramp.

Ging goed kerel!! Die log is idd gwn netjes hoor. En daar valt in techniek ook nog heel veel te halen en dat in combinatie met wat kracht wordt je log straks beestachtig :)

Volgende keer gwn weer lekker flippen he ;)

Ging goed kerel!! Die log is idd gwn netjes hoor. En daar valt in techniek ook nog heel veel te halen en dat in combinatie met wat kracht wordt je log straks beestachtig :)

Volgende keer gwn weer lekker flippen he ;)

Thanks. Log ga ik gewoon elke week op blijven oefenen, tire flips ook. Deze week pak ik ff wat lichte pushpresses om een beetje aan mijn techniek te werken.

goed getraind weer, nice log en yoke PR !!

Je bent niet goed! Moet niet denk aan hardlopen nu :p

haha rocky shit.

Training 15-3-2011; Training B

Deadlift:

8 x 70
5 x 120
3 x 150
2 x 180 va hier straps en riem
1 x 200
1 x 200

Squat lockouts:

10 x 70
8 x 120
5 x 160
6 x 200
3 x 230
2 x 260
1 x 270
1 x 290
1 x 300 PR
1 x 250 + hold (1m10s) PR

Push press:

10 x 20
5 x 40
3 x 60
2 x 60
5 x 50

Arm curl machine:

12 x 25
5 x 50
5 x 50
5 x 50

Opmerkingen:

Voelde me slap vandaag en het was echt weer niet normaal druk in de gym dus kon me weer compleet niet concentreren. Deadlift wou ik eigenlijk een set of 3 a 4 dubbels doen met 200, maar het ging echt niet normaal stroef.
Squat lockouts voor het eerst gedaan (zo'n 20 cm ROM), en snap nu echt niet meer waarom ik zaterdag die 230 yoke niet eens van de grond kreeg. Dit dus even in mijn achterhoofd houden voor volgende keer dat ik yoke ga doen.
Push press echt weer wtf slap. Haalde dan ook 0,0 uit mijn benen. Timing klopt niet, en zak ook echt maar een paar cm door m'n knieen. Alles verder dan dat en ik pleur zowat voorover. Neem hier volgende keer wat langer de tijd voor en pak dan de techniek goed.

strong train! die yoke van gijs is moelijk uit te tillen als die te laag zit, had ik ook moeite mee

Stang is sowieso anders. Mss heb je moeite om de stang goed op de rug te houden.

Training 17-3-2011; Training A

Squat (low bar):

10 x 60
8 x 80
4 x 100
3 x 120 va hier riem
2 x 130
1 x 140
5 x 152,5
5 x 152,5
5 x 152,5 (3x5x152,5 = PR!)

Bench (paused):

8 x 50
5 x 70
2 x 80
2 x 80
2 x 80

Cable rows (towel):

5 x 100
5 x 115
5 x 115
5 x 115 (3x5x115 = PR)

JM Press:

12 x 20
8 x 30
8 x 30

Plank hold:

2min - BW (PR)

Opmerkingen:

Squats gingen weer goed, enorm blij toen ik die laatste set gehaald had. Alleen kwam er meteen een dude zeggen dat het slecht voor je rug is zo krom, bla bla (laatste rep was beetje een GM). Ff discussie mee gevoerd, en toen ging hij weer verder met halve ROM benches, waarbij hij bij elke rep ook nog eens zijn hoofd optilde van de bench. Oké dan.

Paused benchen voor het eerst gedaan, voelt wel goed dus ga voorlopig zo benchen.
JM press voor het eerst, en dus erg licht gedaan.

Wie jonguH we pakken hem!

:P

Heb over t algemeen niet zo veel met strongman maar tireflippen vind ik altijd wel vet. Waarom zo lowrep op je bench? Is dat puur omdat paused t slopend maakt of ga je 100% voor kracht?

Die rooie! :D

:P

Heb over t algemeen niet zo veel met strongman maar tireflippen vind ik altijd wel vet. Waarom zo lowrep op je bench? Is dat puur omdat paused t slopend maakt of ga je 100% voor kracht?

Omdat ik anders met de 3e rep er een beetje bij zou liggen met die stang op m'n borst van 'ja, en nu?' :P
Gewoon ff geprobeerd dus met 80kg en viel best tegen. Volgende keer wat lichter en wat meer reps. BTW ik ga sowieso 100% voor kracht. Voel de boel ook beter werken door paused te doen.

Eindelijk mijn bestelling van Choice of Champions binnen; goede wrist wraps (Max RPM van Titan, 50cm; oude zijn zo goed als kapot), en drie uitgaves van MILO. :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven