- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij Spartacus noemen we dat medium-grip![]()
Weet niet hoe wijd je reguliere bank is.
.
.jammer van die stones man, maar het gaf wel duidelijk je weakness aan. mooi ook hoe je daar uitgeteld tegen de paaltje aanzat na die prowler runs![]()
Prowler zal wel kapotgaan zijn ja, wekt ie echt zo snel kotsneigingen op als vele youtubefilmpjes me laten geloven?
sterke deadlift man, volgende keer je zelf niet voorvermoeien door op woensdag zware deads te doen en je pullt die 225 easy.
Prowler zal wel kapotgaan zijn ja, wekt ie echt zo snel kotsneigingen op als vele youtubefilmpjes me laten geloven?

Haha
Geddie, als je een slappe lockout hebt waarom ga je dan geen rackpulls doen bijvoorbeeld? En ff vraagje: vanaf wanneer en waarom zou je aanraden om een belt te gebruiken?
Zat vandaag ff te twijfelen tussen of DL of rackpull, had meer zin in normale DL. Achteraf misschien verkeerde keuze, maarja.
En vanaf waar belt; tja, hangt er een beetje vanaf, maar ik vind het wel zo fijn belt om te hebben bij in ieder geval de zware werksets. Voelt gewoon veilig en kan mijn core beter stevig houden. Pak hem meestal bij de laatste paar opwarmsets van squat en deadlift er ook bij. Is er bij mij een beetje ingeslopen sinds ik een onderrugblessure had.
Gebruik je nu belt dan? Zo nee en je kan je core nog goed stevig houden bij de werksets zou ik eigenlijk aanraden helemaal nog geen belt te gebruiken.